|
[ 3okc @ 15.06.2007. 20:27 ] @
| Priznajem da sam početnik u XML-u i unapred se izvinjavam ako je ovo već neko pitao. Sumnjam da jeste pošto sam već izguglao izveštaj o grešci i od oko 380 ponuđenih strana (uglavnom forumi) samo jedan (!) je pitao ovo isto i, zamislite, bez odgovora. Pomalo frustrirajuće, rekao bih.-
Elem, kao što rekoh totalni sam početnik u xml-u, uglavnom još pipam u mraku. Svojevremeno sam skinuo mali parser xt.exe koji ne treba instalirati nego ga pokrećeš iz DOS-a (ili TotalCommander-a) i prosleđuješ mu argumente (xsl in.xml out.xxx). Prosto, ali meni je obavljalo posao bez obaveze da se opterećujem glomaznim programima. [Ovo pominjem zato što bih voleo da nastavim da ga koristim, ako je moguće.]
Dakle, greška koja me izluđuje kada pokrenem parsiranje je:
Code: Unable to start the application. The Microsoft virtual machine cannot be found.
Class not registered
Šta je još ostalo da se instalira? Tu su i Dot.NET 1, 1.1, 2, Microsoft XML 4, najnoviji JWM SDK.. Stvarno ne znam šta još da uradim.. Negde sam pročitao komentar da postoji problem ako nešto od ovoga instaliraš "pogrešnim redosledom"! Pa ne mogu da verujem da je to moguće! Naknadno sam deinstalirao Dot.NET 2 i, opet isto.
Kako je uopšte moguće da neko napravi instalaciju koja te neće upozoriti prilikom instalacije da je, upravo, pogrešna??
Ako iko zna za rešenje, grizem nokte da saznam. |
[ 3okc @ 19.06.2007. 20:32 ] @
Sumnjam da ovo ima neke veze sa Javom, ali opet, ako se nađe junak koji je rešio ovaj problem (a pri tom bude i voljan da ga podeli sa nama) --nema problema.
Možda nisam bio sasvim jasan: imam xml fajl sa podacima veličine nekoliko 10M i napisan xsl koji mi izvlači potrebnih 300K podataka. [Dakle, meni se ovo, kao laiku, do sada čini da je bilo na dobrom forumu, al' ajd' sad.]