[ Zeljko Markovic @ 07.07.2007. 22:53 ] @
Postovani prijatelji,molim za pomoc!!!!
Od skora sam postao korisnik Mac-a.
Imam iMac G3 (summer 2001).
600MHz, 512Mb ram, HDD40Gb
Operativni sistem OS X 10.3.
Posto sam pocetnik u radu sa Mac-om,molim da mi pomognete.
Za pocetak imam dva problema:
-Imam bezicni internet i hteo bih Mac-a da koristim preko njega.
Kako podesiti Lan konekciju?
-Prilikom pustanja dvix filmova Quick Time 6.5 ne reprodukuje iste.
Mislim da je problem u kodeku, kako da ih ubacim i gde da ih nadjem, naravno za ovu verzuju OS.
Hvala unapred
[ PPZ @ 08.07.2007. 02:10 ] @
Instaliraj DivX kodek i radice.Bolje je da instaliras CHROMA player, po meni je bolje resenje, a i podrzava titlove....


LAN ti mora biti na istom subnetu kao i svi ostali kompjuteri.Podesavas u System Preferences pa ides na NETWORK.Nije nista komplikovanije nego pod Windowsima neki drugi kompjuter...
[ Dachaz @ 08.07.2007. 02:54 ] @
Imaš ovde i upute za DivX u QuickTime-u a i podrobnu diskusiju o različitim Video Player-ima (ko preferira koji i zašto).
Malo potraži, neće te ubiti.
[ DS_Store @ 08.07.2007. 07:54 ] @
Citat:
Dachaz: Malo potraži, neće te ubiti.


:))))))))

Pretraga i promaja naša su dva najveća neprijatelja.
[ Zeljko Markovic @ 08.07.2007. 10:08 ] @
PPZ,
Zahvaljujem na odgovoru!-(SVAKA CHAST)
Resio sam problem oko divx (kodeka),
Ali imam i dalje problem kod interneta.
Uspeo je da vidi Provajdera (Bulit-in Ethernet) i otvorio ga kroz Safari ,ali ne mogu da kreiram "Internet connect".
Da li ide kroz VPN(L2TP) ili PPTP. Probao sam i jedno i drugo i ne ide.
Kreirao sam konekciju kao kod PC (vpn1.3dnet.....).
Prilikom konekta "kao trazi" i posle 10-ak sekundi disconnect.
Imam jos jedno pitanje:
Mac se poprilicno greje da li je to normalno.
Pozdrav!
[ PPZ @ 08.07.2007. 21:32 ] @
Poprilicno je relativan odgovor.Kako je fanless masina, da, normalno je da ako stavis ruku gore gde je rucka za prenosenje da je vruc.Nemoj ga drzati pored radijatora naravno....