[ dubes @ 06.08.2003. 20:33 ] @
Da li je neko pokusao VoIP kroz ISDN vezu i kako je proslo?
Dajte neki savet, kako, gde, kada....

Pozdrav
Dusan
[ B o j a n @ 06.08.2003. 23:37 ] @
Mozes maximalno imati 3 voip kanala kroz jednokanalni isdn.
[ dubes @ 07.08.2003. 00:52 ] @
Mislio sam samo na licnu upotrebu. Da li moze neko da mi objasni kako sve to da izvedem ili bar gde da nadjem uputstvo. Totalni sam laik po pitanju VoIP-a i ISDN-a tako da mi treba step by step objasnjenje. Hvala unapred.

Pozdrav
Dusan
[ B o j a n @ 07.08.2003. 16:46 ] @
voip je citava tehnologija, i ne moze bas tako da se opise u par koraka ( "ono, kao ...start menju, pa settings ..." ), a za quickie mozes da probas neke konferencijske programcice, tipa gnome-meeting, ili netmeeting ...

[ S_Kid @ 13.08.2003. 03:10 ] @
Mozes za pocetak da probas sa Net2Phone softverom cisto da vidis kako radi. Cene razgovora su krajnje smesne (5 centi je SCG-USA minut). Jedino ce ti trebati Visa card da uplatis sebi koji dolar na racun.

Net2Phone inace u ponudi ima i mali USB telefon ako ti softver iz nekog razloga ne zavrsava posao...
[ dubes @ 16.08.2003. 10:58 ] @
Da li je neko isprobao taj program? Bas me interesuje kakve su performanse, da li zavisi od veze, da li sa ISDN-om treba aktivirati oba kanala ili je dovoljan samo jedan, da li ima kasnjenja u toku razgovora? Za Net@Phone treba da se plati najmanje 25$ pa me zato interesuju neka iskustva pre nego "investiram"

Pozdrav
Dusan
[ djk494 @ 23.11.2004. 15:51 ] @
2001 preko 56k modema kvalitet zvuka je bio dosta slabiji nego preko telefona ali razumljiv dok je kasnjenje sa USA bilo relativno podnosljivo a za Holandiju i Srbiju morao si da razgovoras kao na toki-voki (talky-walky) kazes ower kad zavrsis sa govorom onda pauza 1-2s pa cujes odgovor.
Verovatno su se i oni popravili do sada a i ISDN je neka garancija da ce to bolje da radi...
[ bomark55 @ 12.11.2005. 15:15 ] @