[ Milan Tomin @ 12.07.2007. 01:36 ] @
Upravo sam zavrsio prvu verziju sajta.
Ako ima voljnih da bace pogled i da prokomentarisu malo, kritika ce mi dobro doci.

Adresa je: www.visit-londoncity.com

p.s. na sajtu ima adsense, pa posto sam pocetnik u tome, molio bih i za kritiku tog dela za one koji imaju iskustva u toj oblasti. Mozda se to moze bolje uraditi / organizovati.

Hvala unapred!
[ Max Payne @ 12.07.2007. 13:04 ] @
Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
Apache/1.3.37 Server at www.visit-londoncity.com Port 80
[ boccio @ 12.07.2007. 14:23 ] @
Imas 3 AdSense bloka samo na home page... Smanji, ja to kad vidim odmah bezim sa sajta.
[ Max Payne @ 12.07.2007. 14:52 ] @
Lepo, samo ugusi covece sa ovim oglasima.
Kad se ode na London Directory kako da se vratim na home page, tu je malo losa navigacija cini mi se.
I mislim da bi bilo dobro kad se klikne na
VISIT LONDON CITY
Your official London travel guide
da to isto vraca na home. Dakle navigacija malo moze bolje.
A inace - lepo, meni se bas svidja.
[ 2stamlers @ 12.07.2007. 16:45 ] @
Evo ovako, cini mi se da je sajt solidan sto se tice samog vizuelnog izgleda. Moje preporuke su da odmaknes text od slika malo desno, da ne bude spojeno. Takodje, mislim da bi trebao da Google ads Rectangle 300x250 stavis ispod teksta, a ne na pocetku, ili cak da ubacis 480x60 negde u sredinu. Ovako se cini da je pretrpano reklamama, i da je poenta sajta zarada, a ne korisne informacije. Inace boje Adsensa su dobro uklopljene u sadrzaj, sto bi trebalo da donese bolji CTR.

pozz
[ Milan Tomin @ 12.07.2007. 18:06 ] @
Sjajno, hvala za komentare, ujedno sam ih i usvojio.
Za sada sam skinuo na pocetnoj onaj donji adsense, pa sad ipak izgleda to sve neutralnije.
Kao sto sam rekao, ultra sam pocetnik sto se tice adsense-a, tako da mi sugestije trebaju i zahvalan sam Vam za to!