[ nq0 @ 12.08.2003. 23:09 ] @
Gde mogu pronaci (tacna adresa) pdf free knjige na temu 3ds max 4-5 (ali ne ko nasa domaca izdanja nego nesto "Dublje" o temama kao animacia, IK, materijali itd)

mod's note: promenio naslov --random
[ dr ZiDoo @ 13.08.2003. 00:35 ] @
Vidim da si novi, pa zato neću da brišem poruku, i ako da si pročitao Pravila foruma (I tema) mogao bi da dođeš do svega potrebnog (obrati pažnju na Vertrigov post, posebno).

Ne znam koliko poznaješ 3D Studio Max, ali iz knjiga nećeš mnogo naučiti. Ako već poznaješ dobro Max da ti treba nešto više advanced onda tražiš iz pogrešnih izvora, jer sve (skoro) knjige u maxu su za početnike, a one malo advanced samo sve obrađuju malo šire, a tips&ticks fazone možeš naći samo u tutorialima na netu.

Zato, pretraži sve googlom, pogledaj da slučajno nema takva knjiga (i ako čisto sumnjam) da je dloadaš preko Kazze. Sretno.

Eto, neka ovaj post posluži i ostalima.
[ djmaki @ 26.04.2004. 13:45 ] @
A gde ima za pocetnike? Ja sam pocetnik i za pocetak se ne snalazim lose! Kazi mi gde mogu da skinem(link) knjigu Free za pocetnike, naravno na nasem jeziku!
[ reject @ 27.04.2004. 09:51 ] @
Najbolje je da odes do neke bolje knjizare
i kupis neku prevedenu knjigu o 3ds maxu.
Nisam istrazivao, ali cisto sumnjam da ces
naci prevode kniga o 3ds maxu na netu.
Osim toga, lepse se cita sa papira nego
sa monitora. :)
[ ic2000 @ 01.06.2004. 23:12 ] @
Da li si vjezbao primjere smjestene u paleti Help/Tutorials. Ako imas osnovno znanje moci ces sam da se snadjes (sve ti je u koracima objasnjeno. A postoje mnoge prakticne teme (modelovanje, animiranje, efekti,...)
[ nq0 @ 10.06.2004. 15:47 ] @
hej molio bih i ja link ka tom 3ds max fun pdf-u !!! thanks
[ vok @ 30.06.2004. 02:07 ] @
Na ovoj adresi moze se skinuti pdf 3ds max 6 Reference Volume 1,2 i 3!
http://www4.discreet.com/education/education.php?id=714
Jes da ima dosta pa ko voli nek izvoli!
Dobra adresa je i www.3dluvr.com
Ima tutoriala kolko' oces! Samo treba vremena i nerava!