[ pctel @ 20.08.2003. 22:51 ] @
Vec duze vreme razmisljam o mogucnosti Windows diskless servera i klijenta. Pretpostavljam da znam princip:
Na serveru pod XP-om sam instalirao TFTP32, koji radi kao TFTP+DHCP server.
DHCP bi trebao da dodeli klijentu IP, a odmah zatim preko TFTP-a da mu preda image file koji ce ovaj valjda smestiti u Ramdrive (ne znam gde bi drugo).
Isprobam mrezu da budem siguran da sve funkcionise, i podesim na klijent-u biosu First boot device - Network. Dotle sve radi kako treba :). A onda, klijent ispise:

Novel Netware ready firmware
...
RPL-ROM-ADR:000A E6A1 82C1
RPL-ROM-IRQ:11
RPL-ROM-PIO:CC00

RPL-ROM-FCC:5
Boot Failure

7 godina radim sa hardware-om, ali za ovo sam totalni pocetnik.
[ B o j a n @ 21.08.2003. 12:16 ] @
Da li si siguran da je taj boot rom ispravan? Da li si ga sam dodavao, ili si karticu kupio sa njim vec?

Po svemu sudeci, ili ti je boot rom neispravan, ili imas neki drugi hardware problem koji rezultuje nemogucem pokusaju boot-a preko mreze.
[ pctel @ 21.08.2003. 13:48 ] @
Kartica je integrisana, pa je boot ROM na ploci.
Inace, probao sam i sa 3Com 3C905 koju sam dobio sa boot ROM-om. Ona pokusava da bootuje prva sa mreze bez obzira da li ja to dozvolio ili zabranio u biosu. Ukoliko je lakse da proradi sa nekom odredjenom karticom, nije problem, nabavicu tu karticu.
[ markom @ 21.08.2003. 14:42 ] @
Totalno glupo pitanje - sta kaze log DHCP/TFTP servera?


Marko.
[ Donald.Secret @ 24.08.2003. 22:27 ] @
Totalno nemam veze sa Win diskless klijentima (mada planiram i nesto tako da izvedem kao dopunu mojoj kombinaciji) ali ti predlazem da pogledas dokumentaciju za LTSP - jeste da je rec o Linux-u ali mozda naidjes na nesto korisno...

Kao naprimer da napravis boot disketu, makar za testiranje...
[ pctel @ 24.08.2003. 23:26 ] @
Citat:
sta kaze log DHCP/TFTP servera?


Bas nista. Server started u to i to vreme... i onda nista.

Citat:
predlazem da pogledas dokumentaciju za LTSP