[ lordy007 @ 28.08.2007. 05:05 ] @
Znam da je ovakva tema bila porano. Ali kao sam poceo googlati "delphy is daying or not" pronadzao sam puno puno ljudi koi planiru da se odmakne od Delphi i premine na C++ ili C#, ili VB, jel kada je borland bio odkupljen od drugu firmu Delphi je zapostavljen.??? tj. googlao sam i za statistike programere koji radi na c a koji delphi ( u firmima). Pa mnogo sam zagrizen jer ja sam pocetnik i sada trgnujem na fakultet (informatike) ovog meseca. Razmislujem dolgorocno i se pitem sam sebi jel je vredno da pocem uceti Delphi kada ja cu da zavrsiti fakultet i poceti traziti radno mesto kao programer, a to ce da ne postoi takvo nesto kao Delphi Programer(ako se u pravo). Mozda zvuci glupo ali meni je stvarno stah kad sam prebarivao netu. Ljudi pomazajte i molim vas ako mozete mi dati cvrsti dokazi da delphi ne umire meni Delphi mnogo dopadza poradi njegova sintaksa (pascal) i neke drugi stvari. Nije bas logicno da postavljam ovu temu na ovog forumu jel 90% moze i vishe ovde kruze Delphi programeri i nemogu ucekivati kriticarski replikama (niko ne voli napadati delphi). Stvari spored mene trebaju se gledati od kriticiznu glednu tocku. Jer samo tada mozes da vidis i negativne strane. Kad pogledas negativne i pozitivne stvari to nesto tada mozes poceti sporedujes dobri i losim stranima... i ako ne uspes da je uboris tada znaci da je vredno poceti to neshto!

radi te pricina, ja cu da otvorim ista teme na C i na delhi forumima.
Puno hvala na paznju
[ savkic @ 28.08.2007. 10:23 ] @