[ blondinabg @ 07.09.2007. 09:10 ] @
Pozdrav svima,

ja sam TOTALNI laik i amater sto se tice tehnike i playera, a imam decka koji obozava muziku i razume se u sve. Volela bih za rodjendan da mu kupim neki MP3 ili MP4 (razliku ne razumem izmedju ta dva), sve u svemu nesto sto bi mu drzalo paznju dok se u autobusu vozi do mene! Imam samo ogranicenje u ceni koja ide do 4.500 dinara (ili do 5000 hiljada pa nek ide zivot). Mozda je to previse malo, ne znam, molim vas pomozite u izboru.
Pozdrav
[ ramzes God @ 08.09.2007. 14:59 ] @
Nakada samo I RIVER (ako nadjes jos po koji kod dobavljaca pitaj ih za tu marku) , danas APPLE (koji god da uzmes neces pogresiti) to je sto se tice cene koju ti nisi navela, ali garantujem kada bi on to video verovatno bi te posle zenio :), ako je tehnoman kao sto kazes....

Za otprilike 4.000 - 5.000 dinara mozes da nadjes malo nepoznatije marke ali vrlo dobrog kvaliteta izrade i sto je najvaznije zvuka (jedina mana su slusalice ali i njih malo kvalitetnijih ima tipa Altec Lansing)...

Obidji malo PC shop -ove i videces IMA SVEGA....
[ blondinabg @ 10.09.2007. 09:50 ] @
He he he hvala na odgovoru, hajde pogledacu sta se sve nudi na trzistu pa cu da navedem modele izmedju kojih se dvoumim.
Ako mi pomognes da izaberem nesto najbolje zovem te za kuma na svadbi >)
pozdrav
[ blondinabg @ 10.09.2007. 10:07 ] @
Imam jedno pitanje naletela sam na MSI playere, a kolega sa posla mi kaze da ti nisu kvalitetni?
Jeli on u pravu ili je to ok za player?
\
[ blondinabg @ 10.09.2007. 14:16 ] @
Sta mislite o sledecim modelima>

ST Lab STM71
ST Lab TT822
Vox D915
XWave S 52?

Hvala unapred,
pozdrav
[ stankoni @ 20.10.2007. 13:42 ] @