[ mally @ 12.09.2007. 16:34 ] @
Za sve ljubitelje evo jedan program pisann u VB6. Kritike, sugestije, komentari? evo link: http://www.gordana.co.yu/promo.html |
[ mally @ 12.09.2007. 16:34 ] @
[ goranvuc @ 12.09.2007. 16:44 ] @
Program je lepo uradjen, pravi primer kako moze da se napravi dobra multimedijalna prezentacija u VB6.
Zamerka je sto ovde bas i nije dozvoljeno reklamiranje ovog tipa, a program kao program osim reklamne bas i nema neku drugu funkciju. [ mally @ 13.09.2007. 10:40 ] @
Stvarno se izvinjavam sto je ispalo ovako nija mi bila namera reklamiranje ja licno nemam nista od toga, ja sam samo radio program pa sam hteo da cujem kritiku ljudi.
[ goranvuc @ 13.09.2007. 11:50 ] @
Sto se mene tice, kao sto rekoh, mislim da si postavio lep primer i da je sa "zanatske strane" odlicno uradjen program, pa kao sto vidis i nisam primenio pravilnik na ovaj tvoj slucaj, ali ce mozda neko od drugih moderatora ili supermoderatora to i uraditi (a mozda i nece).
[ Aleksandar Ružičić @ 13.09.2007. 16:44 ] @
primenjivanje pravilnika ces "izbeci" ako postujes source celog programa, ili bar deo njega...
btw me likes :) [ mally @ 14.09.2007. 15:19 ] @
Okacicu samo da izvucem neke delove.
[ mally @ 14.09.2007. 18:09 ] @
eto, komentari sad?
[ goranvuc @ 14.09.2007. 18:24 ] @
Iz prilozenog se vidi koliko treba napora i koda za par multimedijalnih efekata u VB 6.0. Naravno, krajnjem korisniku je prilicno svejedno koliko si ti koda napisao i u kom je alatu napravljen program.
Neko bi rekao da VB 6.0 i nije bas najbolji izbor za aplikacije ovog tipa. Cini mi se da bi sve to u VB.Net-u odradio sa par linija koda. U svakom slucaju, poucno. P.S. Da li si za preuzimanje sa sadrzaja sa interneta iskoristio onaj kod kojim sam ti svojevremeno pomogao? (WinHTTP) [ Aleksandar Ružičić @ 14.09.2007. 19:08 ] @
Citat: goranvuc: Iz prilozenog se vidi koliko treba napora i koda za par multimedijalnih efekata u VB 6.0. Naravno, krajnjem korisniku je prilicno svejedno koliko si ti koda napisao i u kom je alatu napravljen program. Neko bi rekao da VB 6.0 i nije bas najbolji izbor za aplikacije ovog tipa. Cini mi se da bi sve to u VB.Net-u odradio sa par linija koda. ... ne zadugo :) LM, u planu mi je (i vec sam poceo neke delove da radim) da napravim jedan easy-to-use gui library za vb6 (baziran na kodu za cFormEx - Form Extensions, naravno nece biti vezano za ovu klasu, vec sam dobio ideju prilikom rada na pomenutoj klasi) btw, sto se tice koda svidja mi se, nemam nekih vecih zamerki [ mally @ 14.09.2007. 19:18 ] @
Da, za preuzimanje sadrzaja sa interneta iskoristio sam kod koji si mi napisao. Hvala jos jednom za to.
[ Marko_L @ 15.09.2007. 05:27 ] @
Bravo. Vrlo lep GUI i to bez korišćenja third party kontrola, što je veoma važno. Naime, mnogi programeri u te svrhe koriste razne custom kontrole, što posle može da napravi probleme kada aplikacija treba da se distribuira end useru. Naravno, aplikacija uvek može da se natera da radi, napravi se instalacija ili se ručno registruju komponente, ali, uvek ima ono ali... svako ko je radio u VB-u, sasvim sigurno se više puta susretao sa situacijom da aplikacija jednostavno ne može tako lako da se "našteluje", da ima problema sa registracijom neke komponente, da nešto fali u sistemu, gremlini... Ovako, distribuiraš Vb Runtime (ili čak ni to ako je u pitanju Win Xp) i vozi.
[ igorpet @ 19.09.2007. 00:39 ] @
Citat: Da, za preuzimanje sadrzaja sa interneta iskoristio sam kod koji si mi napisao. Hvala jos jednom za to. Da li moze da se podeli i taj kod!? To je ono sto mi treba a vidim da je super implementirano u programu. Sama ideja i realizacija programa su super odradjena, i na ne tako komplikovan koliko dosetljiv nacin. [ goranvuc @ 19.09.2007. 05:54 ] @
[ igorpet @ 19.09.2007. 13:04 ] @
Hvala, nasao sam u ovoj temi ono sto mi treba, ali imam jos jedno pitanje: Na Microsoft MSDN nasao sam sledece: Code: ' Initialize an HTTP request. HttpReq.Open "PUT", "http://postserver/newdoc.htm", false ' Post data to the HTTP server. HttpReq.Send "Post data" Da li to znaci da se sa WinHttp moze upisati sadrzaj (tekst) u fajlu smestenom na serveru ili se samo serveru prosledjuje neki zahtev? [ Aleksandar Ružičić @ 19.09.2007. 23:44 ] @
nisam koristio WinHttp, ali mi izgleda da je to u stvari XMLHttpRequest objekat (iz javascripta) a sa njim mozes samo da prosledjujes parametre strani (ne i da je menjas), mozda te je zbunilo ovo "PUT", to je jedan od metoda slanja kverija (proguglaj za http put method i http post method)
[ mally @ 20.09.2007. 18:22 ] @
kad malo logicnije razmislis, kad bi to bilo tako mogao bilo ko bilo kome da unistava podatke na netu
[ Shadowed @ 20.09.2007. 18:49 ] @
Ne, vec bi se to regulisalo pravima pristupa, kao sto se regulise i citanje.
HTTP protokol zaista podrzava PUT zahtev koji skladisti fajl na server, ali mi nije pznato da se to negde koristi. Moguce je da se u nekim stvarima koristi ali nije ocigleno... [ igorpet @ 20.09.2007. 22:46 ] @
Citat: mally: kad malo logicnije razmislis, kad bi to bilo tako mogao bilo ko bilo kome da unistava podatke na netu Da, da logicno da ne moze u tom smislu, narocito bez prava pristupa, ali mislio sam na drugo, znaci kada imamo pravo pristupa i mozemo da menjamo sadrzaj na regularan nacin. Video sam da se pise (bez primera), ali nisam razumeo, da naredba PUT moze da se izkoristi za automatsku popunu formulara na stranici (da prosledi potrebne podatke), sto bi bilo takodje interesantno. Ako neko zna nesto detaljnije o tome verujem da bi bilo interesantno za mnoge. U MSDN-u ne pise nista detaljnije o tome i nema detaljnijeg primera osim onog koga sam naveo (koji ne pokazuje mnogo), ne znam gde bi jos moglo da se nadje objasnjenja o tome? [ Shadowed @ 20.09.2007. 23:42 ] @
U RFC-u 1945 (ako se dobro secam broja) imas opisan kompletan http protokol.
[ igorpet @ 21.09.2007. 00:11 ] @
Citat: Shadowed: U RFC-u 1945 (ako se dobro secam broja) imas opisan kompletan http protokol. Da nasao sam teorijski deo, ali bez primera je jako tesko shvatiti kako to radi. Ako neko zna kako to primeniti preko VB-a, bilo bi lepo da podeli sa nama. Code: D.1.1 PUT The PUT method requests that the enclosed entity be stored under the supplied Request-URI. If the Request-URI refers to an already existing resource, the enclosed entity should be considered as a modified version of the one residing on the origin server. If the Request-URI does not point to an existing resource, and that URI is capable of being defined as a new resource by the requesting user agent, the origin server can create the resource with that URI. The fundamental difference between the POST and PUT requests is reflected in the different meaning of the Request-URI. The URI in a POST request identifies the resource that will handle the enclosed entity as data to be processed. That resource may be a data-accepting process, a gateway to some other protocol, or a separate entity that accepts annotations. In contrast, the URI in a PUT request identifies the entity enclosed with the request -- the user agent knows what URI is intended and the server should not apply the request to some other resource. [ igorpet @ 21.09.2007. 00:23 ] @
Sta bi ovaj kod u praksi trebao da radi? Ja ne mogu da proverim jer nemam prstup ASP serveru.
Code: VB6 Post example using ASP to extract the form value that has been posted Please Wait I am using VB6 and WinHTTP. I couldn't get the VB POST example to work and I found that I needed to set the HTTP verb to POST not PUT and that the header needs to be set to "application/x-www-form-urlencoded" So my example code is: sub httpPost() Dim HttpReq As New WinHttpRequest HttpReq.Open "POST", "http://localhost/test.asp", False HttpReq.SetRequestHeader "Content-Type", "application/x-www-form-urlencoded" HttpReq.Send "fld1234=Rabbits" Debug.Print HttpReq.ResponseText end sub with test.asp: <html> <head> </head> <body> Value posted was: <%= request.form("fld1234") %> </body> </html> The Send data needs URLEncoding and there are plenty of examples about of code to do this. I used Netmon (which is a lot easier than I imagined) and a remote host to identify what was going wrong with the post comparing it with a post that worked in IE6. [ Shadowed @ 21.09.2007. 01:23 ] @
Nisam uspeo da nadjem ni jedan primer za PUT. Trebalo bi da je slicno kao kod GET - da imas PUT url, pa eventualn jos neke header-e kao sto su mime i sl. onda jedan prazan red pa sadrzaj fajla koji upload-ujes. Ali nisam siguran.
Inace, za "simulaciju" (zapravo nije simalcija, nego je to - to :)) popunjavanja web formi se koristi post (moze i get, ali nije preporucljivo). Taj tvoj kod radi otprilike isto sto i browser kada popunis formular i submit-ujes u html fajlu: Code: <html> <head><title>test post</title></head> <body> <form metod="post" action="http://localhost/test.asp"> <input type="text" name="fld1234" /> <input type="submit" /> </form> </body> </html> i pri tome u polje upises Rabbits. [ igorpet @ 21.09.2007. 10:01 ] @
Hvala Shadowed na odgovorima i pojasnjenjima.
Ajde, ko ima pristup ASP serveru i neku postavljenu formu neka proba da li se moze popuniti na ovaj nacin forma iz VB-a, i da li se podaci upisuju regularno u bazu. I javite rezultate i zapazanja. I da li bi ovo radilo samo na ASP serverima ili moze i na PHP-u. [ Shadowed @ 21.09.2007. 10:54 ] @
ASP server je u stvari IIS server i mozes ga imati na svom kompu. Ako ti nije instaliran ides u Add/Remove programs i tamo ga nadjes (trebace ti instalacioni CD za windows). A imas i besplatne asp hostinge (brinkster na primer).
[ igorpet @ 21.09.2007. 12:32 ] @
Citat: Shadowed: ASP server je u stvari IIS server i mozes ga imati na svom kompu. Ako ti nije instaliran ides u Add/Remove programs i tamo ga nadjes (trebace ti instalacioni CD za windows). A imas i besplatne asp hostinge (brinkster na primer). Hvala na informacijama. Mislio sam da neko ko vec ima postavljenu formu i pristup bazi da proveri da li ovo radi. Dosta sam pozaboravljao ASP, pa reko ako neko vec ima sve odradjeno od ASP-a da samo proveri kako radi ovo u VB-u. [ mally @ 22.09.2007. 11:55 ] @
da se nadovezem na temu winhttp...kako npr. ako imam 2 fajla na netu da ih ucitam u recimo,dve labele?
[ igorpet @ 22.09.2007. 21:52 ] @
Mislis da 2 razlicita tekstualna fajla ucitas u 2 labele? Ako je to, onda isto, npr.
Kad kliknes na Command2 Code: Private Sub Command2_Click() MousePointer = vbHourglass WinHttpReq.Open "GET", _ "http://3dvizal.tripod.com/braca.htm", _ False On Error Resume Next WinHttpReq.Send s = WinHttpReq.ResponseText Text2.Text = s MousePointer = vbDefault End Sub Kad kliknes na Command3 Code: Private Sub Command3_Click() WinHttpReq.Open "GET", _ "http://3dvizal.tripod.com/poruka.txt", _ False On Error Resume Next WinHttpReq.Send s2 = WinHttpReq.ResponseText Text4.Text = s2 End Sub Ako sam razumeo pitanje dobro?! [ mally @ 23.09.2007. 20:05 ] @
Dobro si razumeo pitanje, to je to sto mi je trebalo...cak je i jednostavnije nego sto sam mislio.
[ mally @ 23.09.2007. 20:12 ] @
kad smo vec kod MousePointer = vbDefault kako da dobijem u MousePointer standardni kursor za linkove? nemam MSDN pa moram da pitam i takve gluposti,nazalost.
[ igorpet @ 23.09.2007. 23:46 ] @
Citat: mally: ...cak je i jednostavnije nego sto sam mislio. Teoretski sest linija koda, prakticno par linija vise. U principu vrlo prosto, samo kada znas u kom pravcu da ides i gledas. Citat: mally: kad smo vec kod MousePointer = vbDefault kako da dobijem u MousePointer standardni kursor za linkove? nemam MSDN pa moram da pitam i takve gluposti,nazalost. Iz MSDN: Constant Value Description vbDefault 0 (Default) Shape determined by the object. vbArrow 1 Arrow. vbCrosshair 2 Cross (crosshair pointer). vbIbeam 3 I beam. vbIconPointer 4 Icon (small square within a square). vbSizePointer 5 Size (four-pointed arrow pointing north, south, east, and west). vbSizeNESW 6 Size NE SW (double arrow pointing northeast and southwest). vbSizeNS 7 Size N S (double arrow pointing north and south). vbSizeNWSE 8 Size NW SE (double arrow pointing northwest and southeast). vbSizeWE 9 Size W E (double arrow pointing west and east). vbUpArrow 10 Up Arrow. vbHourglass 11 Hourglass (wait). vbNoDrop 12 No Drop. vbArrowHourglass 13 Arrow and hourglass. vbArrowQuestion 14 Arrow and question mark. vbSizeAll 15 Size all. vbCustom 99 Custom icon specified by the MouseIcon property. Ako zelis da dobijes kursor sa "rucicom" moras da podesis da MousePointer bude vbCustom a zatim da ucitas ikonicu koja ima izgled "rucice". Npr. Code: object.MousePointer = 99 object.MouseIcon = LoadPicture(App.Path & "\ruka1.ico") Nema predefinisanog kursora za linkove. [ mally @ 24.09.2007. 08:04 ] @
znam da moze tako ali problem mi je zato sto ne mogu nigde da nadjem tu ikonicu, nasao sam malo drugaciju ali necu da stavljam nju a hteo bi da je upotrebim za linkove u programu kojim je zapoet ovaj topic.., ja sam mislio da "ruka" mozda postoji definisana u VB pa rek'o da pitam. hvala u svakom slucaju.
[ icobh @ 24.09.2007. 09:12 ] @
Je li to ta ruka?
[ mally @ 24.09.2007. 09:50 ] @
icobh, to je to, hvala do neba!
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|