[ SeaMaster @ 01.09.2003. 14:13 ] @
Pozdrav,
evo skino sam sa neke stranice slijedeće fileove:
H2INC.EXE
CVPACK.EXE
LINK.EXE
NMAKE.EXE

Interesira čemu služe, da li se snjima može programirati u asembleru, kolko sam shvatio to bi trebao biti microsoft assembler, pošto sam početnik bio bih zahvalan da mi netko kaže koji je uopće postupak kod programiranja u assembleru, gdje pisati kod, kako ga pokrenuti, te da li se u microsoftovom assembleru može napisati vlastiti OS.

Hvala !
[ stalker @ 01.09.2003. 14:24 ] @
Ti fajlovi su ti cini mi se za kompajliranje,ja imam MASM32 (5 Mb instalacija),ali trenutno sam na poslu,javicu ti odakle sam ga skinuo(verovatno ga nije tesko naci na net-u),ili me kontaktiraj na mail da ti dam taj disk.Takodje uz njega se dobija i editor kao i brdo(ali,brdo) tutorial-a sa sve gotovim source-vima i programima.
Moj ti je savet da ako si pocetnik u programiranju uopste,krenes sa necim laksim(VB,C++,Delphi),mada nemoj da te ja kocim-zelja je ipak najvaznija:)Salu na stranu,sa ovim tutorial-ima iz MASM32(bar onog koga ja imam) mozes da naucis sve o win programiranju do sitnica ako se potrudis
[ SeaMaster @ 01.09.2003. 14:58 ] @
Hvala na odgovoru,
upravo sam shvatio da sam skinuo patcheve za MASM a ne MASM.
Što se tiče početka, početnik sam u assembleru inače sam programirao u clipperu,
visual basicu, oracleu, navision attain razvojnim alatima, zapravo radim na razvoju poslovnih informacijskih sustava.
To je sve više vezano uz baze podataka, ali bi želio programirati u assembleru,
možda svoj os ili nešto slično.
Shvatio sam da postoji razlika između MASM32 i MASM16, a mislim da bi meni trebao onaj 16, pa ako znaš link!

U svakom slučaju hvala!


[ Mrav @ 01.09.2003. 17:07 ] @