[ Nimfa @ 10.10.2007. 19:26 ] @
Moram prvo da napomenem da sam potpuni laik iz ove oblasti ali zaista mi je potrebna pomoc...
Naime, interesuje me da li je i kako, moguce locirati gde se nalazi odredjeni mobilni telefon.
Pri tome imam samo broj tog telefona.
Ako se pitate zasto me sve to zanima, situacija je sledeca, doduse malo glupa...
Neki manijak me maltretira vec godinu dana. Nisam u mogucnosti da menjam svoj dosadasnji broj mobilnog iz raznoraznih razloga...Nekoliko puta sam isla u Telenor da bih se zalila, oni im iskljuce broj ali manijaci uzmu novi
i ajd' Jovo nanovo....Plus maltretiraju i moje prijatelje, bivseg decka itd.Znam da zvuci ko spanska serija, al' meni je vise dosta svega i htela bih da znam ako je ikako moguce ko stoji iza svega toga.
Volela bih da me neko posavetuje ko se razume u ovakve stvari....
[ misk0 @ 10.10.2007. 19:32 ] @
Ti? Nikako!
Potrpaj u 'grupu' ljude koje znas i od kojih ocekujes pozive, u security podesavanjima telefona podesi da primas pozive samo sa tih brojeva i uzivaj. Jedno vrijeme, pa onda kad vide da te ne mogu dobiti vishe, prestace.
[ calexx @ 10.10.2007. 20:17 ] @
Zar nije jednostavno da kada prepoznaš broj samo prihvatiš poziv ali ne slušaš i ne obraćaš pažnju na telefon. Kad vidi da troši vreme bez veze, valjda će da odustane.
[ Odin D. @ 10.10.2007. 21:42 ] @