[ fluox @ 19.11.2007. 07:53 ] @
prvo, ja sam los programer. zapravo, ja uopce nisam programer i s programiranjem ne bih imala nikakve veze da to fax ne zahtijeva. i eto, sad sam provela cijelu noc rjesavajuci zadatak koji sam dobila za zadacu i vise stvarno ne znam sto bih s njim. program se uredno kompajlira, ne javlja nikakve greske. kao ulaz prima logicki izraz u infix obliku koji bi zatim trebao ispisati u postfix obliku. ali moj program ne ispisuje postfix oblik, vec se samo zatvori (kao da sam npr. izostavila scanf("%%")). i tako, meni je ponestalo ideja i zivaca, pa ako netko ima dovoljno dobro volje da mi pomogne, unaprijed sam zahvalna. Code: /*Implementirajte a.t.p. STACK pomoću pointera i napišite potprogram koji logički izraz iz infix oblika prebacuje u postfix oblik. Problem trebate riješiti pomoću stoga. Ulazni podaci: string koji predstavlja logički izraz u infix obliku Izlazni podaci: prikaz istog izraza u postfix obliku Na primjer, za ulazne podatke: A|B&(C^E|D) treba ispisati: ABCE^D|&| Napomena: &=AND, |=OR, ^=XOR, -=NOT; obratite pažnju na prioritete */ #include<stdio.h> #include<stdlib.h> #include<string.h> #define Operator (-10) #define Operand (-20) #define Lijeva (-30) #define Desna (-40) typedef char elementtype; typedef struct _celltype { elementtype element; struct _celltype *next; } celltype; typedef celltype *STACK; void error(char s[255]){ printf("%s", s); exit(1); } void MAKE_NULL(STACK *S){ *S=NULL; } int EMPTY(STACK S){ if(S==NULL) return 1; return 0; } void PUSH(elementtype x, STACK *S){ celltype *novi=(celltype *)malloc(sizeof(celltype)); novi->element=x; novi->next=*S; *S=novi; } elementtype TOP(STACK S){ if(EMPTY(S)) error("Stog je antipun."); return S->element; } void POP(STACK *S){ if(EMPTY(*S)) error("Stog je antiprazan."); celltype *temp=*S; *S=temp->next; free(temp); } int nadji_tip(char c) { if ((c=='&')||(c=='-')||(c=='^')||(c=='|')) return Operator; if (c=='(') return Lijeva; if (c==')') return Desna; else return Operand;