[ shomi276 @ 15.12.2007. 01:46 ] @
Da vas pitam da li znate kako da otvorim sliku u 3ds maxu pomocu koje bih povlacio crte i tako izmodelovo neki auto.Mozda me bas i niste dobro razumeli posto sam pocetnik ali ako ste bar malo razumeli molimo pomozite.Pozdrav za sve kolege
[ shomi276 @ 15.12.2007. 01:52 ] @
Uspeo sam da otvorim sliku.Nego da vas pitam jos jedno glupo pitanje kako da povlacim crtu.Pozz
[ Igy81 @ 15.12.2007. 10:40 ] @
Ovo je stvarno da covjek ostane bez rijeci... ali ipak evo koja.

- Prvo imas na OVOM forumu i previse tema u kojima je nekad neko pitao kako poceti auto, to je uredu, ali postaviti temu o tome kada vec pri samom vrhu aktivnih tema imas cak tri specificno o modeliranju automobila, pa cak i TOP Temu sa brdom linkova sa skoro sve cesce koristene programe za modeliranje.

- Drugo ima i pretraga na ES-u, ali najgore sto ti nije ni trebala, jer sve sto ti treba je na prvoj stranici.... je li to lijenost ili sta... ne znam.

Za slucaj da opet previdis ono sto ti je pred nosom:

Pravljenje kola u 3Ds max

kako uopste poceti sa modelovanjem auta

3D Max modeling kola

Osim ovih ima jos slicnih tema po forumu pa de malo prosaraj, a na kraju ima i Google.

P.S. Za modeliranje automobila bice ti potrebno malo vise od pukog povlacenja crta, pa budi spreman na malo vise ucenja.

pozdrav.
[ joXit @ 15.12.2007. 13:09 ] @
Citat:
shomi276: Uspeo sam da otvorim sliku.Nego da vas pitam jos jedno glupo pitanje kako da povlacim crtu.Pozz

Imas pravo da je glupo pitanje ali nisi ni svestan koliko je glupo.

Ajd bar da ti pomognem oko "crte".
Odes na: Create->Shapes->line.

Imam jedan iskren savet.
Tamo gde si nasao program, probaj potraziti vec gotov model tebi potreban.
Veruj mi, trebace ti dosta utrosenog vremena na ucenje, da bih mogao da izmodelujes neki auto koji lici na nesto.
[ mikyy @ 15.12.2007. 23:42 ] @
treba pomoci coveku..i ja se mucim oko toga...
ali sam za nekoliko dana mnogo toga savladao...
samo napred...sve se moze...POZZZZZZ