[ Cera-San @ 18.12.2007. 15:39 ] @
Pre svega, zelim da kazem da sam pocetnik u programiranju (delphi okruzenje), a da da bi igrica trebala da se uradi u dosta profesionalnijem obliku...

Naime, o cemu se radi... Pricajuci sa ortacima, pala mi je na pamet ideja koja mi se ucinila zanimljivom i zeleo sam da je pretvorim u delo... Medjutim, sto sam vise zalazio u resavanje problema, shvatio sam da sa trenutnim znanjem nema sanse da realizujem tako nesto, pa sam s toga dosao ovamo da potrazim pomoc!

Igrica koji zelim da napravim se bavi gangsterskim poslovima u beogradu. Kako sam ja to zamislio...
Poenta je da ste Vi gangster pocetnik, koji ce vremenom da jaca i da osvaja delove grada. A to sam mislio tako, da recimo mapa grada bude slika iz google earth-a ili nesto slicno, koja bi bila izdeljena na kvartove. S pocetkom igrice, igrac dobije jedan deo (kvart) grada, i kako jaca osvaja kvartove pored.... Nadam se da kapirate osnovnu ideju.

Problem je sto ne znam u cemu bi bilo nabolje pisati igricu. Za sada sam radio samo u Delphiu i zanima me dal bi to mogao u njemu da uradim?

Voljan sam da ucim i svestan sam da cu trebati da ulozim dosta truda, ali, za pocetak, potrebna mi je vasa pomoc... :)

Hvala u napred, pozz svima!
[ StefanJer91 @ 18.12.2007. 16:03 ] @
Pokusacu da ti odgovorim bez obzira na mali broj detalja :)