[ s.makic @ 29.12.2007. 21:42 ] @
Hteo bih najpre da istaknem da sam pocetnik u Delphi programiranju, ali sam zahvaljujuci ovome forumu uspeo da ponesto naucim kako se prave forme, kako se povezuje Access baza sa Delphi, kako izraditi tabele u Database deskopu i kako ih povezati sa formom. Na ovom forumu sam od mnogih procitao da je najbolje koristiti My SQL bazu pa sam stoga instalisao WampServer2.0a. Nadam se da ima strucnaka na ovom forumu koji bi izdvojili malo vremena da me licno upute ili ukazu gde bih mogo da vidim neko upustvo (na nasem jeziku) ili skinem neki prosti primer kako da putem My SQL napravim tabelu i povezem je putem WampServera sa formom u Delphi. Unpred se zahvaljujem svima.
[ s.makic @ 29.12.2007. 23:59 ] @
Na forumu sam nasao upustvo Podesavanje phpMyAdmin-a Objasnjenje za pocetnika, ovde je detaljno objasnjeno deo onog sto sam pitao, al hteo bih da postavim jedno laicko pitanje, kako da znam koja je moja www adresa, kako da otvorim moj config.inc.php fajl tacnije koji program da koristi za otvaranje da bi izvrsio izmenu.

[Ovu poruku je menjao s.makic dana 30.12.2007. u 01:21 GMT+1]
[ s.makic @ 30.12.2007. 21:37 ] @
Prilikom instalacije WapServer2 nisam znao sta treba u odredjenom trenutku da uradim, pa pizgledea nisam ga pravilno instalisao zato se obracam da mi da mi neko pomogne da ga pravilno instalisem i razjasnim sta sam trebao da uradim u narednim fazama instalacije:

[ s.makic @ 30.12.2007. 23:53 ] @