[ Cupo @ 04.01.2008. 18:53 ] @
Dakle, neko ko se profesionalno bavi chip tunningom, ne amater, nego profesionalac? Bez uvrede za ostale, ali sam sam se uvjerio koliko je laika koji sebe smatraju znalcima, a ustvari na kraju samo kostaju covjeka vise nego sto moze i zamisliti. Ovo pitam zbog par informacija posto sam i ja laik, a imam neki file navodno org od BMW E30 320i sa ECU oznake 0261200172 pa da se ako je moguce provjeri je li file OK... Hvala na odgovorima...
[ talina @ 05.01.2008. 12:39 ] @
svi su profesionalci:) juce je kod druga u servis dosao golf 5 2006 godiste iz bg auto je presao stvarnih 65000 km cip radjen u beogradskoj poznatoj kuci "profesionalci" motor se bukvalno razleteo,karika nema,glava se iskrivila ko gudalo.ovo nije prva intervencija na autu na 49000 menjan mu je zamajac.treba da stignu jos dva ista golfa radjena u istoj firmi.to je primer ekstra odradjenog cipa:)
pozdrav
[ Nebojsa Milanovic @ 05.01.2008. 13:11 ] @
talina, a da nisi dobio ideju da su za to krivi vlasnici tih kola?

Čipovanjem motor oslobađa veću snagu, a u suštini ostaje isti kakav je i bio. Dakle, čipovanjem se uklanja ona "idiot proof" zaštita koju svaki motor ima. Zato ga je lakše upropastiti nego pre čipa i to treba imati na umu.

Ako motor posle čipovanja nema nikakvih problema u radu, šteta koja je nastala neumerenom vožnjom je krivica vozača koji je preopteretio mašinu.
[ Zarko Silic @ 05.01.2008. 13:13 ] @
Ima profesionalaca. Ima i odlicnih failova, ali tu postoji problem. Cena?

Uglavnom vecina trpa ono sto pronadje na netu (za dz.) i tu je sustina problema.

G5 treba znati uraditi. Deluje jednostavno, a u stvari je vrlo nezgodan. Mnogo loseg tuna ima i kod nas koji je prouzrokovao nezeljene posledice.
[ Cupo @ 05.01.2008. 15:41 ] @