[ veljko007 @ 28.09.2003. 07:27 ] @
Imam 15 godina,visok sam 183 i pre nedelju dana sam poceo da dizem i tegove i da radim druge vezbe.Interesuje me da li mogu da zaostanem u rastu i razvijanju?
I ako mozete da mi date neki savet o bildovanju,posto sam pocetnik

[Ovu poruku je menjao Vanja Petreski dana 28.09.2003. u 10:41 GMT]
[ anon315 @ 28.09.2003. 08:40 ] @
Ovo je vrlo interesantno, naprasno su svi počeli da bilduju, ako ste izvalili. Već nekoliko pitanja na ovu temu. A možda da napišemo jedan tutorial ili još bolje otvorimo poseban forum za ovo ? Jes da je forum tehničke prirode, ali mogli bi u stilu: "U zdravom telu zdrav duh ..." (pa i rad), pa da se tamo raspravlja o suplementaciji, ishrani, možda sportovima, fitnes, bodybuilding, sigurnosti, greškama, tehnikama itd itd ? Evo, ja bih vrlo rado moderisao taj forum.
[ darkofdoom83 @ 28.09.2003. 10:29 ] @
Pazi,koliko ja znam dizanje tegova ne bi trebalo da te zaustavi u rastu.U stvari
cuo sam da je bavljenje body buildingom u tvoje doba najbolje jer se jos uvek
razvijas i organizam ti prima sve i svasta,pa mozes lako da nabacis misicnu
masu.Al da bi uspeo treba ti stvarno jaka volja,i izdrzljivost.Pogledaj malo po forumu,pokrenuo sam ja vec slicnu temu,pogledaj.
[ Milan Andjelkovic @ 28.09.2003. 11:14 ] @

Body building može da smeta rastu i razvoju. Ja sam istina počeo otprilike u tom periodu, možda malo kasnije. Ipak, veoma je bitno da ne preteruješ sa kilažama i da čuvaš leđa (kičmu) dok ti ne ojača ta grupa mišića. Znači, kreni sa manjim kilažama i većim brojem ponavljanja, pa posle mesec-dva, kada budeš bio svestan svojih mogućnosti, polako povećavaj masu i smanjuj broj ponavljanja.
[ darkofdoom83 @ 28.09.2003. 21:51 ] @
Pa dobro,normalno da moze da dodje do povreda ako se ne pazi.Al to nije samo
za njegovo godiste vec za svakoga ko tek pocinje da se bavi sa bb.Aj sad da lik
od 50 kila krene da dize 70 kg...Lepo postepeno treba povecavati tezinu,i ne treba