[ M i k i @ 09.02.2008. 15:58 ] @
Pa ako MTS toliko kopira usluge svoje konkurencije, pa valjda je u stanju i TELENOR u neko dogledno vreme (a to dogledno vreme se ne vidi ni teleskopom a ne dvogledom) da iskopira bar neke od tih usluga kao što su recimo:

- "Call Barring" usluga, inače jedna od osnovnih usluga
- MTS-ova "Ortak lokator" usluga

Verujem da se ni jedan Telenorov ili bilo čiji korisnik ne bi ljutio da TELENOR iskopira ove usluge jer to nisu usluge tipa "copy-paste" već spadaju u jedne od osnovnih usluga za koje je Telenor uskratio svoje korisnike !!!
[ Catch 22 @ 09.02.2008. 16:24 ] @
Bojim se da već duže vreme ovde niko nikog ne kopira, nego je u pitanju jednostavan monopolistički dogovor. Pošto na tržištu postoje samo 3 operatera, što u poređenju sa proizvođačima mlečnih proizvoda... i sličnih stvari u mnogome olakšava posao oko dogovora... Svaki drugi pogled na stvari, uključiv i omiljeni "copy / paste" lajtmotiv svih diskusija, je više nego naivan!
Mislim da je situacija odavno zrela za anti-monopolističu agenciju (kako god da se ta vladina institucija zove), ali da se tu neće preduzimati baš ništa, jer su stvari oko profita operatera maksimalno ispolitizovane...
[ Ivan Dimkovic @ 09.02.2008. 17:19 ] @
Citat:

Pošto na tržištu postoje samo 3 operatera


A koliko to operatera treba da postoji u zemlji sa potencijalnih 6 miliona pretplatnika pa da nema "monopola"?
[ cicika @ 09.02.2008. 17:53 ] @
S obzirom na to koja je država u pitanju, verovatno za svakog od tih 6 miliona po jedan
[ Gayo @ 09.02.2008. 18:21 ] @
Call barring ne smatram uslugom vec necim sto je osnovna stvar kao i voice ili sms. Pre dolaska u srbiju nisam niti znao da to ne postoji na nekoj mrezi.

Svojevremeno sam iskopao kod *35*0000*16# kojim blokiras dolazne sms poruke. Bas je bilo super kod raznih maltretiranja. 0000 je barring sifra btw i to naravno ne radi u Srbiji.

Ortak lokator? Ne znam uopste kako to radi. Ali ne zelim tako nesto u Telenoru. Jos mi samo fali da mi gazda u svakom trenutku prati sluzbeni telefon.
[ Catch 22 @ 10.02.2008. 01:17 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: A koliko to operatera treba da postoji u zemlji sa potencijalnih 6 miliona pretplatnika pa da nema "monopola"?

Pa izvadio si tri reči iz konteksta rečenice...
Citat:
Pošto na tržištu postoje samo 3 operatera, što u poređenju sa proizvođačima mlečnih proizvoda... i sličnih stvari u mnogome olakšava posao oko dogovora...


Ne mislim da bi recimo 5 operatera bitno promenilo stvar oko monopola, jer kao što rekoh...
Citat:
...tu neće preduzimati baš ništa, jer su stvari oko profita operatera maksimalno ispolitizovane...


PS
Koliko operatera ima u Sloveniji (sa brojem stanovnika koliko ima Beograd sa okolinom) ili u Hrvatskoj, koja je takođe manja po "broju potencijalnih korisnika"?
[ mischo @ 10.02.2008. 15:29 ] @
@Catch 22

Broj stanovika nije jedini parametar. Jako bitan je ARPU (Average Revenue Per User), koji je u Srbiji mnogo manji nego u navedenim zemljama. To znači ljudi kod nas ljudi odvajaju manju svotu novca za telefonske račune nego u tim zemljama. Iako su to manje zemlje od Srbije, njihovo telekomunikaciono tržište je mnogo veće nego u Srbiji. Samim time ima manje prostora za više provajdera.
[ M i k i @ 10.02.2008. 16:12 ] @
Naravno, kao što su i ostale stvari u društvu ispolitizovane (mislim i na one koje donose i mnogo manji profit), isto tako važi i za mobilne operatere koji spadaju u vrlo profitne organizacije. Pa da ima i 10 operatera, ne bi se mnogo stvari promenilo možda bi bilo još gore jer ni jedan neće sigurno naplaćivati minut za 0,00 din. Ali zato korisnici odlučuju kog će operatera izabrati na osnovu svojih potreba. A operateri odlučuju koju će uslugu i u kojoj zemlji omogućiti svojim korisnicima bila to neka od osnovnih usluga ili neka od najnovijih.

Recimo, nekada su MOBTEL i MOBI'S tesno sarađivali. Danas, to su MTS i MTEL RS&CG. Što je za svaku pohvalu MTSa. Na momenat da ne gledamo cene ostalih usluga već samo cene minuta u romingu (za korisnike Telenora, Mtsa, Vipa) u C.G. i R.S. i odmah ćemo doći do zaključka, da u ovom pogledu, samo jedan operater je prilagođen, koliko toliko, potrebama prosečnog korisnika našeg podneblja koji recimo ne boravi i nije poslovno vezan ni za Norvešku a ni za Austriju. Pošto su MTS i MTEL CG&RS jedna firma, da se tako izrazim, nije na odmet i da budu cene u romingu ovih operatera smatrane kao nacionalni saobraćaj. E sad, postavlja se pitanje, jel brani neko Telenoru a i Vipu da sklopi ugovor sa nekim operaterom (ili možda sa samim sobom, bolje rečeno) u bilo kojoj od susednih zemalja, i da se u kao takvoj, razgovori i smatraju kao nacionalni? Koliko znam, i Telenor i Vip imaju svoje mreže u nekim od susednih zemalja ali se ni ne usuđuju na ovaj korak kao što je to MTS realizovao. Postoji popust za Telenorove korisnike u Promonte mreži isto kao i Srpskog Vipa u mrežama MAG zemalja. Ali kada se pogledaju cene u romingu to nije ni približno cenama nacionalnih razgovora pomenutih mreža. Pri tome, ako se još pridoda koliki je prihod Telenora i Vipa na globalnom nivou u odnosu na Mts onda je računica vrlo prosta ko koga ovde "dere" sa cenama. Naravno, sve ovo posmatram iz ugla jednog prosečnog korisnika mobilne telefonije, ali ne korisnika u Norveškoj ili pak u Austriji, već korisnika u Srbiji.

@Gayo
Što se tiče mtsovog ortak lokatora da bi aktivirao ovu uslugu, preduslov je da moraju da postoje međusobni aktivacioni potvrdni koraci između korisnika da bi mogli jedni druge da lociraju. Što znači da ako nekome ne želiš da omogućiš da te locira, on to sigurno neće moći sam da izvede.
[ Slobodan Milivojevic @ 10.02.2008. 16:42 ] @
Heh, a na Vip prepaidu ne radi ni preusmeravanje poziva :(

Sto se cena tice, one i nisu tako visoke kolko bi mogle da budu. Telenor jeste u prepaidu skuplji od konkurecnije, ali im postpaid ponuda uopste nije ni jedan korak iza konkurencije. Cak su oni naterali konkurenciju da uvede novine (citaj: prenesi) koji se u mnogome odrazio na bel i mix pakete mt:s-a.

Sad mt:s ima ubedljivo najbolju ponudu sto se mobilnog interneta tice, a Vip ipak ima dobru ponudu za one koji mnogo razgovaraju/salju mnogo poruka. Opet njihova ponuda je prilicno razlicita od konkurencije jer se minuti i poruke ne prenose, a prvi minut razgovora se zaokruzuje.

A zasto je na prepaidu doslo do toga da svi zaokruzuju prvi minut. Pa mt:s je video da Vip tarifa lepo prolazi kod naroda, pa su i oni uveli Kul. Kasnije su videli da ce se korisnici malo cuditi, ali ipak navici na zaokruzivanje prvog minuta, sto se i desilo... Vecina prosecnih korisnika koji se ne razumeju mnogo u tarifne pakete, koji su jos i uplaseni od postpaid-a. Kazu sta da se radi, slegnu ramenima i nastave da koriste istog operatera.

Mislim da je jos jedan cilj operatera da sto vise korisnika ode na postpaid, jer su im oni daleko sigurniji. Zato i ne ocekujem da ce neke toliko nepovoljne stvari da se dese na postpaidu.

Ono sto Telenoru fali je Jedna cena 2, koja moze biti u rangu Vip i mt:s kul tarifa.
[ pajaja @ 10.02.2008. 16:50 ] @
Citat:
Što se tiče mtsovog ortak lokatora da bi aktivirao ovu uslugu, preduslov je da moraju da postoje međusobni aktivacioni potvrdni koraci između korisnika da bi mogli jedni druge da lociraju. Što znači da ako nekome ne želiš da omogućiš da te locira, on to sigurno neće moći sam da izvede.

A to je sluzbeni telefon ;)

U svakom slucaju ne moras da se brines... Imam aktiviran taj ortak lokator i radi sigurno samo ako hoces da vidis da li ste u istom gradu [ili vecem delu grada] ;) Za neko 'blize' odredjivanje je uglavnom netacan i beskoristan...

Za call barring se slazem, i dalje mi nije jasno zasto je to onemoguceno...
[ Gayo @ 10.02.2008. 17:12 ] @
Da, sluzbeni telefon i ja ne mogu gazdi reci da mi ne petlja s tim telefonom. Dobro mi zvuci ovo da na MTS-u ta usluga i ne radi bas najbolje. No, Mozda bi Telenorci to napravili da radi kako treba. I sta da radim onda? GAzda zove i pita me gde sam. Evo radim ko konj, tu i tu sam. A on preko usluge "rob lokator" vidi da sedim u nekoj kafani. :-D
[ Catch 22 @ 10.02.2008. 20:03 ] @
Citat:
Gayo:I sta da radim onda? GAzda zove i pita me gde sam. Evo radim ko konj, tu i tu sam. A on preko usluge "rob lokator" vidi da sedim u nekoj kafani. :-D

Dok si u kafani ugasiš službeni telefon i kažeš gazdi da si "radio ko konj" u rudniku, pa si zato bio nedostupan...
[ Catch 22 @ 10.02.2008. 20:08 ] @
Citat:
mischo:Broj stanovika nije jedini parametar. Jako bitan je ARPU (Average Revenue Per User), koji je u Srbiji mnogo manji nego u navedenim zemljama...

Mora da postoji neki manje ružan termin za to na srpskom, od ovog rogobatnog "kataklingera" na engleskom (?!?)
[ batancev @ 10.02.2008. 21:25 ] @
Citat:
pajaja: Imam aktiviran taj ortak lokator i radi sigurno samo ako hoces da vidis da li ste u istom gradu [ili vecem delu grada] ;) Za neko 'blize' odredjivanje je uglavnom netacan i beskoristan...



yeah, right....
shljaka sasvim solidno
[ M i k i @ 10.02.2008. 21:38 ] @
@Gayo
E ako je tako sa bussines korisnicima, onda i za to postoji rešenje tj., lepo aktiviraš uslugu "Call Divert when phone off" na neki tvoj drugi broj, po mogućstvu iz iste mreže a ugasiš taj bussines broj, i za rezultat gazda bi mogao uvek da te dobije ali ne bi mogao da te locira. Jedino što ćeš morati da izađeš iz kafane da te gazda ne bi provalio gde si.
[ pajaja @ 10.02.2008. 21:55 ] @
Citat:
yeah, right....
shljaka sasvim solidno

Pa da, solidno. Na zalost ja ne ocekujem 'solidne' usluge, vec odlicne u najgorem slucaju dobre. 'Solidne' usluge koriste i njima su zadovoljni samo oni kojima telefon sluzi kao igracka.
[ pisac @ 11.02.2008. 00:53 ] @
Citat:
M i k i: Što se tiče mtsovog ortak lokatora da bi aktivirao ovu uslugu, preduslov je da moraju da postoje međusobni aktivacioni potvrdni koraci između korisnika da bi mogli jedni druge da lociraju. Što znači da ako nekome ne želiš da omogućiš da te locira, on to sigurno neće moći sam da izvede.


Aha, kako da ne. Kada ćete shvatiti da je MT:S jedan krš od mreže. Imam punu listu prijatelja i neprijatelja, koje bez problema mogu da pratim gde su (kada mi je dosadno ili posumnjam da me laže), a nijedan od njih mi nije potvrdio (niti sam pitao). I nemam nameru da kažem kako sam to izveo.

A uzgred, nezavisno od toga, par puta mi se desilo da aktiviram stranicu i vidim da me sistem posmatra kao nekog drugog korisnika, i prikazuje mi njegovu listu prijatelja.

mt:s = kr:š
[ mischo @ 11.02.2008. 06:55 ] @
Citat:
Catch 22: Mora da postoji neki manje ružan termin za to na srpskom, od ovog rogobatnog "kataklingera" na engleskom (?!?)


Prosečan prihod po korisniku , mada se termin ARPU poprilično odomaćio.
[ Catch 22 @ 11.02.2008. 12:03 ] @
Citat:
pisac: Aha, kako da ne. Kada ćete shvatiti da je MT:S jedan krš od mreže. Imam punu listu prijatelja i neprijatelja, koje bez problema mogu da pratim gde su (kada mi je dosadno ili posumnjam da me laže), a nijedan od njih mi nije potvrdio (niti sam pitao). I nemam nameru da kažem kako sam to izveo...


Aaaaaa, tek sad je meni jasno zašto najtraženiji M i njegova ekipa ne koriste mobilne telefone nego golube pismonoše (tako se bar priča)...


PS
Moraću da unajmim nekog da šeta moj telefon po gradu, dok sam ja na nekom drugom mestu na tajnom zadatku...



Ako bi sada mogli da se vratimo na temu, moliću lepo...
[ Gayo @ 11.02.2008. 19:32 ] @
Ajde vratimo se na temu. Zasto Telenor da kopira konkurenciju? Sta to konkurencija nudi toliko bolje da je vredno kopiranja?
[ M i k i @ 11.02.2008. 20:59 ] @
Citat:
Gayo: Ajde vratimo se na temu. Zasto Telenor da kopira konkurenciju? Sta to konkurencija nudi toliko bolje da je vredno kopiranja?


Ajde malo da se vratimo na početak teme, ili ako nije dovoljno...

Bilo bi lepo da potraje onaj "najdraži broj-064", s obzirom da je onaj "omiljeni-063" već postao "neomiljeni" u odnosu na "najdraži". Ali čisto sumnjam da će i on još dugo, voleo bih da grešim. Spominjem "najdraži broj-064" jer on u kombinaciji sa 3G uslugom daje lepe mogućnosti. E sad, ako želim da obavim video razgovor sa "najdražim brojem-064" koji se nalazi u Kragujevcu a ja u Beogradu, koju bih to mrežu trebao da izaberem?
Ne znam po koji put...,
a jel' brani neko Telenoru a i Vipu da instalira 3G po Srbiji?
Neka Telenor, a i Vip, uvedu bar bilo kakav 3G po Srbiji pa neka onda spominju i reklamiraju svoj 3G!
Za neke, 3G usluga se graniči od palate "Albanije" pa do ulaza u Kalimegdan, a možda ga ima i u zoološkom vrtu. E to se zove solidna usluga ili bolje reći krš. Iako koristim sve varijante brojeva od prepaida do postpaida, pa neću valjda da čekam da Telenor koliko toliko uvede i proširi 3G po Srbiji za još godinu ili ko zna koliko i još da pričam kako mts kopira telenor. Pa gde je tu logika? Naravno, 100din je 3g na postpaidu mtsa, a 300din na prepaidu mtsa, dok na telenoru 3G je džabe. Bukvalno, što naš narod kaže, koliko para toliko i muzike, pa ko i kako voli nek' izvoli.
Sve u svemu, mislim da telenor ima mnogo toga da kopira od mtsa, a mts bi trebao da obrati pažnju na uvođenje svog internet portala !!!
[ Gayo @ 12.02.2008. 17:45 ] @
Vidim 3g ti je uglavnom zapeo za oko. Ne znam. Nemam potrebu a niti zelju da gledam nekoga dok razgovaram. To ne radim niti na messangerima na kompu a da bi radio na telefonu. Nemam 3g telefon niti mi je potreban. Ne poznajem nikoga ko koristis 3g bas nesto. Skicnu nesto na net kratko i to je to. I preko GPRS-a bi moglo... No sve je to nebitno.

Ovo sto kazes za omiljeni i najdrazi broj. Pa omiljeni je nastao pre i uvek je bio bolji od najdrazeg jer nije imao uspostavu poziva. Sada su ga zas**** totalno a moguce je da ce i najdrazi postati ocajan uskoro. Nadam se da nece.

A kakva je to kombinacija 3g i najdrazi broj? Seks preko telefona? :-D
[ M i k i @ 12.02.2008. 22:10 ] @
@Gayo
Ako ti kažeš da je u ovoj temi meni samo 3g zapeo za oko, onda neka tako i bude. Niko nikom ne brani da koristi 3g niti može. To što ti ne koristiš 3g, to je tvoja odluka i niko te nije ni pitao zašto ga ne koristiš, ovde raspravljamo, komentarišemo kakvih sve usluga ima i naravno kakvog su kvaliteta na pojedinim mrežama. Ne razumem, kažeš nemaš 3g telefon. Pa nemam ni ja 4g telefon pa ne kažem ni da mi ne treba. Drugo, ako ti nemaš potrebu i želju da vidiš nekoga prilikom razgovora, to ne znači da niko drugi ne treba da ima želju da vidi nekoga preko 3g telefona koga on želi samo zato što ti imaš takvo mišljenje.

Što se tiče kombinacije usluge "3g" i "najdraži broj", ne znam kako da ti objasnim ali pokušaću jednim primerom, naravno sve u skladu s mobilnom telefonijom i tvojim pitanjem o sexu. Verovatno, da mi je bila dovoljno duga usluga "5 minuta za 20 dinara" ja bih je i izabrao ali pošto nije, sva sreća tu je za sada neograničeni najdraži broj. Ali zato nemoj sad ti da kukaš kako je tebi mnogo i 5 minuta i da ti nisu svi minuti potrebni.

[Ovu poruku je menjao M i k i dana 12.02.2008. u 23:39 GMT+1]
[ Gayo @ 13.02.2008. 07:37 ] @
Ne vidim sto si se ti toliko uvredio... Ono... Izvini.. Sta da ti kazem....

Kada (za 30 godina u Srbiji, hehe) 3g postane normalna stvar koja radi svugde onda ce se verovatno skuplje naplacivati video poziv. Bas me zanima kolikima ce onda biti "potreban" video razgovor.

A za tih 30 godina mozda uvedu flat net pa ce to i biti nesto.
[ Slobodan Milivojevic @ 13.02.2008. 10:13 ] @
Pa par razloga imam za koriscenje 3G-a. Ali ne toliko da dajem dodatnu pretplatu za njega. Na Telenor mrezi kad se nadjem u zoni pokrivenosti 3G signalom telefon normalno predje na 3G, i ja ga koristim normalno. Kad unutra stavim mt:s karticu koja nema "aktiviran" 3G telefon selektje 3G, ali se desava da nisam dostupan, a kad pokusam da se konektujem na internet kaze packet data connection not available... Znaci da na mt:s mrezi moram da stavim telefon u GSM only mod da ne bi imao uzasnih problema :(
[ Gayo @ 13.02.2008. 16:03 ] @
Eto vidis problema zbog 3g. :-P

Ma dobro, MTS to ne zna da podesi kako treba. Glupa im je to stvar sa dodatnom pretplatom.
[ M i k i @ 13.02.2008. 16:43 ] @
Iako imam aktiviran 3g, uvek selektujem GSM mode, ne ni Dual mode, ni UMTS mode. Razlog je duže trajanje baterije telefona. Pa čak i kad koristim mtsov wap, sa apn-om 3Gmondo, takođe mi je telefon u GSM modu. Onog momenta kada želim da obavim video razgovor onda se prebacujem ne na Dual mode već samo na UMTS. Mogućnosti gledanja Pozorišta u kući preko mobilnog ili ne znam tv preko mobilnog su za mene potpuno nezanimljive usluge. Ali verovatno postoji određen procenat korisnika koji i to koristi što je sasvim normalno od njihovih potreba.

Ko ne koristi često 3g uslugu, ne vidim razlog za selektovanu opciju "3G i GSM", jer u tom slučaju "GSM only" bi trebalo da zadovolji skoro sve potrebe. Pretpostavljam da je trenutno GSM mreža razvijenija po Srbiji nego 3g mreža bez obzira koji je operater u pitanju, s toga i koristim GSM mode a kad zatreba 3g onda se prebacujem na UMTS, ništa komplikovano.
[ Slobodan Milivojevic @ 13.02.2008. 22:14 ] @
Kvalitet zvuka je mnogo bolji na 3G mrezi, i to je osnovni razlog zbog kog drzim telefon u dual modu, i kad sam u Nisu, telefon mi je skoro uvek na 3G mrezi. A i brze se uspostavlja veza
[ bakara @ 13.02.2008. 23:05 ] @
Citat:
Slobodan Milivojevic: Kvalitet zvuka je mnogo bolji na 3G mrezi,...

Zar super sound nije dovoljno dobar?
[ Gayo @ 14.02.2008. 16:11 ] @
E ali na 3g ti je to onda super3 (tm) sound.

[Ovu poruku je menjao Gayo dana 14.02.2008. u 21:30 GMT+1]
[ Slobodan Milivojevic @ 14.02.2008. 17:42 ] @
Ma jeste dobar, ali je na 3G bolji
[ M i k i @ 29.03.2008. 19:00 ] @
S obzirom da je u međuvremenu od postavljanja ove teme došlo do "malih" kopiranja od strane telenora u odnosu na svoju konkurenciju, pri tom nisam smatrao da je vip konkurencija telenoru. Ali izgleda da jeste. Zaokruživanja na minut u prenesi paketima, a i promena cene sms-a prema inostranstvu, mi više liče da je kopiran vip a ne mts. Kako se telenor kreće tim putem, onda će verovatno kopirati i vipov broj korisnika, a u krajnjem slučaju možda i vip prestigne telenor po broju svojih korisnika.
Bilo bi interesantno da je kopiran i vipov prepaid a ne samo postpaid. Mts je uveo uslugu "3G Moj pogled", a gde je telenorov 3G? Ima mnogo interesantnijih usluga za korisnike od ovih koje je telenor počeo da kopira.
Skoro sam iz mtsovog korisničkog servisa dobio informaciju da je u mix paketima moguće aktivirati omiljeni broj. Nisam još uvek aktivirao omiljeni broj ali ako još neko pouzdano zna za ovo onda neka potvdi ili demantuje ako sam dobio pogrešnu informaciju.
[ Gayo @ 29.03.2008. 19:39 ] @
AKo se ne varam postoji jedan veliki problem na MTS-u za korisnike. Za omiljeni broj ce ti prvo skidati besplatne minute koje imas za sve mreze a onda ce ti tek biti besplatan omiljeni broj dok ces ostale pozive posteno i preposteno placati.
[ enthusy @ 29.03.2008. 19:48 ] @
Upravo tako! Zbog toga ne znam nikoga ko na postpaid-u ima aktiviran omiljeni broj. Ali na prepaid-u je ta opcija i dalje jako privlačna.
[ M i k i @ 29.03.2008. 20:05 ] @
Slažem se, to jeste mana mtsovih postpaid paketa u kombinaciji sa omiljenim brojem. Pa onda neka je i telenor iskopira sa sve manom, ali se bojim da mu ta mana ne pokvari ovako "dobru" ponudu koju već ima.
[ Slobodan Milivojevic @ 29.03.2008. 20:47 ] @
Ja bi sacekao kraj meseca da vidimo dal ce Mix biti 60+1 posto su cene SMS-a ka inostranstvu (bar za bel) vec izmenili. Ako se desi to sto ja naslucujem, a nedaj boze da se desi! Onda cemo lepo uzivati svi zajedno u skoro identicnim tarifama na postpaidu

Kao da imamo jednog operatera, a ne 3! Al sto me to ne cudi, pa anti-monopolisticki zakoni ne deluju na Telekom (fiksna telefonija), na Delta holding (trgovina) pa sto bi vazilo i za mt:s i za Telenor i za Vip?
[ night-shift @ 29.03.2008. 22:01 ] @
Odlučio sam da raskinem ugovor za Telenor Postpaid i prelazim na MTS biz:net ETC.
Minut razgovora u ETC mreži 0 din/min, u 064/065 mreži 3,54 din/min, van mreže 8,26 din/min.
U pretplatu od 271,4 dinara uključeno i 10 MB gprs saobraćaja.
Tarifiranje na sekund, bez naplate odgovora na poziv.
SMS: 2,006 din.

http://www.etc.org.yu/telekom.htm

(ponuda važi za studente)
[ enthusy @ 29.03.2008. 22:44 ] @
@night-shift, hvala puno za super info! Sećam se da sam jednom davno gledao nešto slično od ETC-a, ali tada nije bilo ništa toliko posebno.. dok je ovo što piše na linku koji si ostavio prilično privlačna ponuda s obzirom na otimačinu koja trenutno vlada od strane operatera
[ zALFex @ 29.03.2008. 23:34 ] @
Kako su operateri (dogovoreno) poceli da se kopiraju, uskoro nece biti potrebno da teme budu razdovjene po operaterima ("korisnickim servisima")!
Telenor me najvise razocarao! Uporedite Telenorovu ponudu od 1. decembra i ovu!!!?! Sta se to desilo!?
[ Davor Vlajkovic @ 29.03.2008. 23:45 ] @
Desilo se to da je Telenor, u želji da sustigne MTS, a pritom nevešto se pravdajući 'trendovima na tržištu', izneverio svoje korisnike. Ako mene pitate, Vip je u ovoj utakmici pobednik, MTS je ostao dosledan sebi, a Telenor se prodao.
[ enthusy @ 30.03.2008. 01:37 ] @
Da, to pravdanje "trendovima na tržištu" je nešto najgore! Jer oni "trendom" proglašavaju recimo otimanje od korisnika tarifiranjem 60+1... To je "trend"??? A kako to da je do sada moglo bez tog "trenda"??? Ali nemojte ljudi da se bunite jer vi ste sada "u trendu" dok koristite svoj mobilni i dok vam tako tarifiraju razgovor
[ M i k i @ 30.03.2008. 09:21 ] @
Mts je oko 1.marta ako se ne varam dodao minute u mix pakete, isto kao i telenor, s tim što je tarifiranje ostalo u sekundama i bez prenošenja minuta u sledeći mesec. Ako mts izvrši opet neke izmene u mix paketima u roku od mesec dana i to na istim paketima, mislim da bi im to bilo previše izmena vezanih za mix pakete u ovako kratkom roku. Ako se to ipak desi onda zaista, ne da nemamo tri operatera niti dva, već praktično samo jednog.
[ Slobodan Milivojevic @ 30.03.2008. 09:56 ] @
Pa Vip je i pored naj losije ponude za postpaid postao prilicno konkurentan jer su drugi operateri (Telenor pogotovu) unistili svoju ponudu :(
[ Davor Vlajkovic @ 31.03.2008. 12:09 ] @
Pa ljudi lepo rekoše 'bez jeftinih trikova'
[ MP3MP3 @ 04.04.2008. 23:03 ] @
Mogao bi malo telenor da kopira i pozitivno kod konkurencije a ne samo ono najgore!

Konkurencija :

vip : http://www.elitesecurity.org/t...vim-mrezama-nakon-prvog-minuta
mt:s : http://www.elitesecurity.org/t...-din-nacionalnom-saobracaju-od


a telenor : http://www.elitesecurity.org/t...or-ov-Olimpijski-prepaid-paket

moram da kazem telenor ha,ha,ha...
da ne napominjem sto mt:s ima omiljeni br.,f&f brojeve
vip 2 zanimljive promocije
telenor = ' - oo '