[ Catch 22 @ 29.02.2008. 03:30 ] @
[att_img]

Juče, 28.02.2008. je na "najgrandioznijoj MS premijeri ikada" i zvanično pušten na tržište "najbolji Windows do sada": MS Windows Server® 2008
Komentari su uglavnom pozitivni, a interesantno je da je moguća i instalacija kao desktop/workstation (uključujući i Vista Aero izgled)
Evo nekih komentara:
Citat:

Microsoft Windows Server 2008 officially ships today, but early adopters are already running it in production networks and reporting solid results with new features, including everything from stretched clusters to workload-specific configurations of the server.

"Every one of our organizations is having the conversation about rolling out 2008 or deploying Windows Server 2003," said Rand Morimoto, a consultant at Convergent Corp., which helps companies design and build local, wide-area and enterprise networks. "If they think 2008 is dependable and reliable, we roll it out. And we have installed hundreds of these servers in production environments."

...

As discontent over Windows Vista (with or without Service Pack 1) continues to swirl, Microsoft is gearing up to launch on February 27 the “other” Windows: Windows Server 2008. Even though it is built from the same core as Vista, Windows Server is different from Vista in a number of ways, from its role-based configuration options, to its built-in hypervisor.

Guest blogger Jason Perlow (of asbestos-underwear fame) has been an advocate for Microsoft making Windows Server 2008 available as in workstation/desktop form. Like the old Windows NT and Windows 2000 Workstation products, a Windows Server 2008 Workstation would be a form factor for power users who don’t need all the Vista desktop eye candy, but care more about manageability and performance.

...

Windows Server 2008 is the best OS to be released till date from Microsoft's stable. And the moment I got hold of the RTM build I could not resist installing it on my workstation. Due to the nature of my work I always prefer running a Server OS on my main workstation...

...

- Pros: Improved security; Faster performance; more sophisticated administration

- Cons: No virtualisation yet; poor NAP compatibility with previous versions of Windows

- Buying advice: Windows Server 2008 offers several important advances on Server 2003, notably in the granularity of the administrative tools and the improved security but the non-appearance of virtualisation is the dog that didn't bark in the night.

Microsoft's long-awaited Windows Server 2008 delivers advancements in speed, security and management, but its virtualisation and network-access control features come up short.

[ Shadowed @ 29.02.2008. 09:43 ] @
Citat:
Catch 22: Komentari su uglavnom pozitivni, a interesantno je da je moguća i instalacija kao desktop/workstation (uključujući i Vista Aero izgled)


O, ofkors da moze :) Moze i 2k3 (evo me sa njega). Imam mnogo bolji utisak o koriscenju serverske verzije za workstation nego xp-a. (kod Win2000 su oba bila podjednako dobra, samo je server imao vise mogucnosti).

Fino, taman za mesec-dva kada se malo isproba u dovljini i pokrpe prvi propusti, bice upgrade. Tj. pod uslovom da moze bez ciste instalacije, ako ne moze mrzece me. Bas cu pogledati u vezi toga.

PS. Ovo bi mozda trebalo u Win Mreze.
[ Miroslav Jeftić @ 29.02.2008. 09:51 ] @
Pa prebaci ga, imaš ovlašćenja.
[ Ivan Dimkovic @ 29.02.2008. 10:48 ] @
Koristim Win Server 2008 vec neko vreme (od kad je dostupan na MSDN-u) kao kucni centralni server (ruter, file & media server i sl...) i mogu reci da sam prilicno zadovoljan sa istim.

Zauzece resursa uopste nije skocilo od 2003 verzije, sto je ocigledan kontrast u odnosu na Vistu - u default instalaciji su iskljucene sve eye candy opcije sto je svakako za pohvalu.

Postoji i "server core" instalacija koja instalira minimalni shell (komandnu liniju) ali to nisam probao.

Inace, administracija je izuzetno laka - ja koji sam totalni laik za mreze sam vrlo lako podesio funkcije "routing & remote access" sa sve VPN-om, print server i sl... Odlicna stvar je sto se uvek podrazumeva proaktivna sigurnost pa su uvek sigurnosna podesavanja postavljena na meru koja obezbedjuje zastitu a na Adminu je da to iskljuci ako zeli (a ne obrnuto)
[ Catch 22 @ 29.02.2008. 12:00 ] @
Negde u komentarima na netu (mrzi me sad da tražim) pisalo je da je SP1 već ubačen u njega (?!) Da li je to tačno?

PS
Takođe sam na drugom hard disku koristio 2003 Server kao workstation, ali je otišao kad se pojavila Vista (ponestalo hard diskova ...)
[ Shadowed @ 29.02.2008. 12:15 ] @
Citat:
Miroslav Jeftić: Pa prebaci ga, imaš ovlašćenja. ;)

Pa nisam, zbog onog "mozda" :)

Inac,e probao sam 2008icu pre oko mesec dana u virtuelnoj masini (VirtualPC) pri cemu je host masina bila amd athlon 1800+ i 768MB ram-a. Radilo je podnosljivo. Ako zamislis da je zapravo remote desktop sa udaljenim serverom, skoro da ne primetis razliku :)
Nisam ga dovoljno koristio da bih izneo utiske o stabilnosti i sl.
Bitna stvar je da je vrlo modularan. Do najsitnijih komponenti se moze odlucivati sta da se instalira ili ne pri cemu ima odredjenih medjuzavisnosti koje se moraju ispostovati ali je za pohvalu sto ih nema mnogo.
Jedina zamerka je deo za administraciju IIS-a. Ja sam se totalno pogubio tu :) Sasvim je drugacije, i (meni bar) totalno neintuitivno. Svakako da bih se na kraju snasao, ali me mrzelo pa sam batalio posto nisam imao dovoljno rama ni za druge stvari.

BTW, ono sto sam pominjao u prethodnoj poruci, jeste moguc upgrade sa 2003 (sto je i ocekivano, ali sam morao da proverim).
[ Valerij Zajcev @ 29.02.2008. 20:11 ] @
Gledam MSDN hocu i ja da probam 08-cu, ali ne znam koji od ova dva fajla da skinem:
6001.18000.080118-1840_amd64fre_Server_en-us-KRMSXFRE_EN_DVD.iso 2539.9 MB

6001.18000.080118-1840_x86fre_Server_en-us-KRMSFRE_EN_DVD.iso 1793.9 MB

http://www.microsoft.com/downl...2212B520F50&displaylang=en
[ Miroslav Jeftić @ 29.02.2008. 20:33 ] @
Ako se ne varam, ono prvo je 64-bitna verzija, a ispod 32-bitna. Nisam siguran budući da ništa nisu napisali, ali ništa drugo mi ne pada na pamet.
[ Valerij Zajcev @ 29.02.2008. 20:48 ] @
Tako sam i ja mislio pa sam poceo da skidam ovu dole :) A jel ovo full verzija sistema koji je izasao juce, mislim ima sve sto ce da ima i ova kad se pojavi u prodaji?
[ Shadowed @ 29.02.2008. 21:10 ] @
Ne znam konkretno za te linkove, ali postoji trial verzija koja je ista kao i obicna. Tj. to je jedno te isto, samo sto zahteva kativaciju u roku od 60 dana a posto nije kupljen ne mozes (ok, ok, moze...) da oktiviras. Postoji mogucnost da u okviru trial programa produzis tri puta sto daje ukupno 240 dana.
[ Miroslav Jeftić @ 29.02.2008. 21:20 ] @
Koliko sam video sa linka, u pitanju je full verzija (Server 2008 Standard), trial naravno.
[ Catch 22 @ 03.03.2008. 03:04 ] @
Ako ste zainteresovani za Windows Server® 2008 možet ga preuzeti besplatno sa zvanične lokacije (Microsoft):

Microsoft Windows Server® 2008

Na pomenutoj stranici postoje dva linka za download
Citat:

File Name: File Size
6001.18000.080118-1840_amd64fre_Server_en-us-KRMSXFRE_EN_DVD.iso / 2539.9 MB (64-bit version)

6001.18000.080118-1840_x86fre_Server_en-us-KRMSFRE_EN_DVD.iso / 1793.9 MB (32-bit version)



Instalacije je moguća i bez unošenja serijskog broja, nakon čega možete da koristite softver 60 dana bez aktivacije. Po isteku roka moguće je ponovnom instalacijom produžavati gratis period nekoliko puta, do ukupnog roka od 240 dana. Nakon toga mora da se aktivira (kupi).
Pošto sam večeras instalirao na jedan HP Pavilon laptop primetio sam da u sys info piše Windows Server® 2008 - Service Pack 1
Dakle istina je da je Service Pack 1 već uključen u ovu finalnu verziju
:)

PS
Mali offtopic
Glasine o odluci Microsofta da snizi cene za Vistu su izgleda istinite!
Citat:
Wow... that was unexpected.

Microsoft appears to be attempting to increase Windows Vista sales by making the operating system more affordable both in the United States and abroad.

In the US, the changes will only apply to the Premium and Ultimate upgrade versions of the software. Premium will fall from $159 to $129, while the Ultimate version will now be $219, down from $299.

Elsewhere, price cuts will vary widely. Some developed countries will see cuts as small as three percent, while in other areas Vista's cost may be cut nearly in half. In addition, Microsoft is doing away with the upgrade versions of software in some markets.



[ Catch 22 @ 04.03.2008. 23:54 ] @
Citat:
Miroslav Jeftić: Koliko sam video sa linka, u pitanju je full verzija (Server 2008 Standard), trial naravno.

Full su obe verzije 64-bit ili 32-bit, a u ISO fajlu za pravljenje butabilnog DVD su pokrivene sve verzije od Standard (Full) do Enterprise (Full), a postoje i sve verzije sa opcijom "core only".
Instalacija je kompletno modularna i naknadno se dodaju stavku po stavku sve željene funkcije OS-a, a potom se ti servisi aktiviraju... Postoji i opcija "Add roles" gde se takođe biraju moduli koji se naknadno instaliraju. Ovo je za svaku pohvalu, pošto sami određujete prema vlastitim potrebama šta će vam od resursa posle biti zauzeto.
Pošto je baziran na Vista jezgru, podržan je i Vista Aero Look, koji se naravno mora naknadno instalirati / uključiti odgovarajuće servise...
Sve u svemu prvi utisak je vrlo pozitivan (instalacija na laptopu kao workstation)
[ RendeR @ 06.03.2008. 19:30 ] @
Ja sam instalirao 32 bitnu verziju u standardnom pakovanju pod virtualnom masinom i sve je proslo ok, ali mi je onda pri logovanju dao da definisem novu lozinku sto mi naravno iz nemam pojma kojeg razloga nije uspelo... Windows mi daje ovo upozorenje:
Citat:
Unable to update the password. The value provided for the password does not meet the lenght, complexity, or history requirements of the domain.
Nemoguce je proslediti lozinku. Lozinku koju ste uneli nije iste duzine, slozenosti, ili ne odgovara domenu.
Ako je neko imao isti problem ili ga jos uvek ima neka se javi... Da li postoji resenje za ovo???
[ Miroslav Jeftić @ 06.03.2008. 19:48 ] @
Navedi neku komplikovaniju lozinku od "123". Znači, velika i mala slova, neki specijalan znak, broj, itd.
[ RendeR @ 06.03.2008. 20:01 ] @
Hvala, mada sam pokusavao i malo komplikovanije kombinacije ili je izgleda fazon kod ovih velikih i malih slova.

[Ovu poruku je menjao RendeR dana 06.03.2008. u 21:55 GMT+1]
[ Catch 22 @ 07.03.2008. 03:18 ] @
Citat:
RendeR: Hvala, mada sam pokusavao i malo komplikovanije kombinacije ili je izgleda fazon kod ovih velikih i malih slova.

E pa da... i mene je mučio, pa sam probao prvo cifre na početku, pa obrnuto... i na kraju je upalilo kad sam u password ubacio "underscore" (npr.: abcd_1234)
???!!!!
Pojma nemam zašto ali je prošlo tako (ne baš identičan citirani uzorak, ali slično tome )

Kad to prođeš, pošto si time definisao Administratora, onda bi trebalo da kreiraš još jednog korisnika (dodeliš mu prava, može i administratorska), a taj novi korisnik onda može da bude i bez lozinke...
Ako ovde pričamo o nameni desktop - workstation...
[ Valerij Zajcev @ 07.03.2008. 19:06 ] @
Dajte neki scrrenshot :) jel imao neko problema sa drajverima?
[ RendeR @ 07.03.2008. 20:40 ] @
Da ja sam imao problema sa drajverom za skener doduse nije ni cudo posto je prastari model u pitanju "hp scanjet 2400", ovo ostalo bi uglavnom bilo ok da mi se nije javio problem sa TP-LINK ili Atheros wirless karticom koji me je na kraju naterao da ga uklonim sa kompa bas steta :(... Inace sistem mi radi bolje nego i jedan do sad koji sam instalirao na mom kompu radi cak brze i od xp-a a nije ni gladan na resurse dosuse ne vidim nista sta bi moglo i da mu odvlaci resurse (osisan je do gole koze :) ) tako da ce da radi sasvim lepo i sa manje od 512 rama... Eh sad moj utisak na kraju je da je ovo sasvim dobra alternativa za gejmere koji zele maksimum preformanse na svom racunaru a da imaju dx10 podrsku.
[ Iksi @ 07.03.2008. 21:11 ] @
kako se moze dobiti product key. Mislim na betu ja se registrovao ali nigde
koda
[ RendeR @ 07.03.2008. 21:20 ] @
Citat:
Iksi: kako se moze dobiti product key. Mislim na betu ja se registrovao ali nigde
koda
Zasto betu kad je izasla konacna verzija???
Ako mislis da ti treba trial key ne treba ti samo ces kad ti bude zatrazio key ici na next onda ce da ti da upozorenje tipa: Da je bolje da je kupis odmah licencu nego da se izlazes riziku gubljenja podataka... tu ces odgovoriti sa NO i to je to imas 60 dana koriscenja dok se ne snađes (mislim za lovu )

[Ovu poruku je menjao RendeR dana 07.03.2008. u 23:07 GMT+1]
[ Miroslav Jeftić @ 07.03.2008. 21:34 ] @
Ne treba ti beta kad ima finalna verzija. Za finalnu verziju nije potreban serijski broj, u probnom periodu se može koristiti 240 dana.
[ RendeR @ 07.03.2008. 22:05 ] @
Citat:
Miroslav Jeftić: Ne treba ti beta kad ima finalna verzija. Za finalnu verziju nije potreban serijski broj, u probnom periodu se može koristiti 240 dana.
Izvini ali dali to znaci da mozes nekako produzavati taj period posle isteka ovih 60 dana ili 3x reinstall po 2 meseca???
[ Miroslav Jeftić @ 07.03.2008. 22:09 ] @
Da. Tri puta re-arm.

http://support.microsoft.com/kb/948472
[ Iksi @ 07.03.2008. 22:24 ] @
koliko li ce da kosta taj win?
[ RendeR @ 07.03.2008. 22:36 ] @
Hvala, i isto ne mogu da verujem ali ovo je jedan od dokaza da su pukli nacisto sami sebe hakuju ...
Polako pocinjem da verujem u onu pricu da je windows free ako se snađeš xexe.
Citat:
Iksi: koliko li ce da kosta taj win?

Ti to ozbiljno http://www.microsoft.com/windowsserver2008/en/us/pricing.aspx
[ Miroslav Jeftić @ 07.03.2008. 23:08 ] @
Nije to ništa novo, Windows 2003 je bio dostupan kao trial verzija od 6 meseci kada se pojavio. Svakako ne možeš serverski OS da proceniš detaljno za nedelju dana.
[ Catch 22 @ 08.03.2008. 05:35 ] @
Citat:
Valerij Zajcev: Dajte neki scrrenshot :) jel imao neko problema sa drajverima?

Svi drajveri od Viste bi morali da rade...
[att_img]
[ Iksi @ 08.03.2008. 09:57 ] @
ma samo me je zanimala cena evo upravo cu da pogledam linkove koje si dao
[ Milan Gligorijevic @ 09.03.2008. 18:40 ] @
[info]

Kreirao sam novu temu i premestio poruke za antiviruse koji rade na serveru => http://www.elitesecurity.org/t...mi-za-Microsoft-Windows-Server

[/info]
[ osmania @ 19.03.2008. 12:40 ] @
jel iko probao dual boot vista vs server 2008?
vista instalirana + instalirati 2008 jel samo napraviti particiju ili ima se sta cackati?
hvala
[ MMX @ 19.03.2008. 13:28 ] @
Napraviš još jednu particiju i na nju instaliraš 2k8. Sa njim će se instalirati i bootloader i dodati oba OS-a na listu.
[ Valerij Zajcev @ 19.03.2008. 21:19 ] @
Kakav blam, prvi put nisam uspeo da instaliram win :), skinuo sam W2008 cisto iz radoznalosti da ga isprobam i evo sta se desilo, instalacija isla sasvim OK i kada je trebao win da se prvi put digne pita me za password (novi) ja ukucam passono kaze ne odgovara duzina, kompleksnost, domen dobro ja opet nece opet nece na kraju sam odkuco "isopericauskoluu5ojuliciivideo1,2,3psa" ono opet, pa ako ovo nije kompleksna i duga sifra ne znam sta je :) Zna li neko sta sam propustio?
Ovo je sve sto sam video od 2008 :D
[ Ivan Dimkovic @ 19.03.2008. 21:26 ] @
Bar jedno veliko slovo u sifri :)
[ Valerij Zajcev @ 19.03.2008. 21:35 ] @
Citat:

Bar jedno veliko slovo u sifri

aj sad ozbiljno?
[ Miroslav Jeftić @ 19.03.2008. 21:35 ] @
Ili neki znak tipa #$%.
[ Ivan Dimkovic @ 19.03.2008. 21:40 ] @
Citat:

aj sad ozbiljno?


Ja sam bio mrtav ozbiljan - "strong password policy" zahteva i velika i mala slova.
[ Danilo Cvjeticanin @ 19.03.2008. 22:16 ] @
Ja sam stavio download ove druge verzije od 2.5gb. Zanima me samo jedno, jel uspeo neko od vas da na njemu potera Counter Strike ili Call Of Dutty 4 ?
[ Catch 22 @ 20.03.2008. 01:53 ] @
Citat:
osmania: jel iko probao dual boot vista vs server 2008?
vista instalirana + instalirati 2008 jel samo napraviti particiju ili ima se sta cackati?
hvala

Evo jedan primer, instaliran je Server 2008 na HP laptop koji ima dva hard diska. Na jednom hardu je originalna Vista (na nemačkom), a na drugom je XP...
Windows Server 2008 je instaliran na jednu particiju i sada se kod dizanja sistema pojavljuje boot menu sa opcijama:
1. Windows Server 2008
2. Windows Vista
3. Previous version of Windows (ovo podrazumeva Windows XP)
I sva 3 rade besprekorno...
[ Catch 22 @ 20.03.2008. 02:06 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: Ja sam bio mrtav ozbiljan - "strong password policy" zahteva i velika i mala slova.

Mislim da sam gore naveo primer... mucio sam se i na kraju uspeo (bez velikih slova) sa "abcd_12"... (nisu ta slova i cifre, ali je identičan raspored)
[ DarioBH @ 20.03.2008. 08:59 ] @
Citat:
Valerij Zajcev: :) aj sad ozbiljno?


Da bi zadovoljio "password complexity" uslove sifra:

Nesmije sadrzavati znacajan dio user name-a niti ime ili prezime
Mora imati najmanje 6 karaktera
Mora sadrzavati karaktere iz najmanje tri od navedene četiri kategorije:
Velika slova - Engleski alfabet (od A do Z)
Mala slova - Engleski alfabet (od a do z)
Brojcane oznake (od 0 do 9)
Posebne karaktere (na primjer, !, $, #, %)

Ako ti smeta mozes u "local Security policy" pod "password policy" isljuciti "password must meet complexity"
[ Danilo Cvjeticanin @ 20.03.2008. 09:36 ] @
hmmm ne mogu da instaliram masu win32 aplikacija, zasto? Isti slusaj kao sa vistom, skinuo sam ovu drugu verziju od 2.5gb. Jedino sto mi se svidelo je to sto sam uspeo bez problema da instaliram najnoviji drajver za graficku, dok na XPu mi to nije poslo za rukom.

Posto je on meni sve instalirao na D particiju, kako ja sada da obrisem sve sto je on natrpao na d particiju? Kad god pokusam delete,access denied na skoro svaki .dll file.
[ Miroslav Jeftić @ 20.03.2008. 09:40 ] @
Zato što si skinuo 64-bitnu verziju. :P Veće ne znači uvek bolje.
[ Danilo Cvjeticanin @ 20.03.2008. 10:17 ] @
I mislio sam da je do toga. Nema veze, nocas cu da skinem 32bit verziju pa cemo onda videti sta se desava i kakvi su utisci.
[ zoran_dojkic @ 20.03.2008. 11:12 ] @
Citat:
Danilo Cvjeticanin:Kad god pokusam delete,access denied na skoro svaki .dll file.


mstTotalAccessDisk http://www.freeware-archiv.de/...talAccessDisk-Dateizugriff.htm
[ Iksi @ 20.03.2008. 12:00 ] @
Pozdrav! ja bih ovo rado da isproam samo me zivo zanima kako ce screen
reader-i da rade na windows server 2008. Takodje da li ima u sebi narator
kao vista i xp?
Ovo ce mi trebati zbog instalacije drajvera pre nego sto instaliram jaws.
[ Shadowed @ 20.03.2008. 12:29 ] @
Trebao bi imati bas sve sto i Vista, plus jos nekih drugih stvari, ali moguce da nije instalirano po default-u sto ti moze predstaviti problem da naknadno ukljucis/instaliras. Mozda da pogledas kako se pravi unattended instalacija (potrebno je kreirati tekstualni fajl koji sadrzi opcije sta ce biti instalirano).
[ Iksi @ 20.03.2008. 13:01 ] @
idealno bi bilo kad bi moga da se integrise eki screen reader tipa nvda koji
je free u samu instalaciju i da isti progovori cim win instalira zvuk... to
je ona varijanta kao u xp-u da se koristi narator prilikom instalacije.
Samo meni je onaj microsoft sam nesto najuzasnije sto sam ikad cuo... sa
xp-ovim naratorom ne moze da se radi kako valja ali zato vista ima odlican
narator koji cita i procente prilikom kopiranja sto su neki odlicni screen
readeri uveli tek kasnije a kod nekih kao sto je window-eyes to jos uvek
nije moguce :((.
U svakom slucaju ako neko ima ideju oko integracije screen readera neka se
javi.
[ Iksi @ 21.03.2008. 20:11 ] @
sve je to lepo ali ne rade download manageri :(((. Zasto?
[ Nabukodonosor @ 21.03.2008. 20:52 ] @
Uspeo sam da ga instaliram, ali imam dilemu. Kada se podigne otvori mi command prompt i nista nemam vise. Ja ga iskljucim i samo pozadinu vidim, bez taskbara i slicnih stvari. Startujem task manager i kada odem na User tab vidim da pise Administrator a pod Session pise Console. Kako da resim ovo?
[ Miroslav Jeftić @ 21.03.2008. 20:57 ] @
Da nisi slučajno instalirao Server Core verziju?
[ Shadowed @ 21.03.2008. 21:48 ] @
Citat:
Iksi: sve je to lepo ali ne rade download manageri :(((. Zasto?

Meni normalno radi. Koju hoces verziju, 32 bitnu ili 64 bitnu? Dacu ti direktan link.
[ Iksi @ 21.03.2008. 21:55 ] @
postuj i jednu i drugu desktop mi je 64 bit a laptop 32 :))
[ Shadowed @ 21.03.2008. 23:50 ] @
64bit:
http://download.microsoft.com/...rver_en-us-KRMSXFRE_EN_DVD.iso

32bit:
http://download.microsoft.com/...erver_en-us-KRMSFRE_EN_DVD.iso
[ IgorHW @ 22.03.2008. 06:23 ] @
Citat:
Iksi: sve je to lepo ali ne rade download manageri :(((. Zasto?

Free Download Manager radi, za ostale ne znam
http://www.freedownloadmanager.org/
[ Shadowed @ 22.03.2008. 08:21 ] @
Verovatno mu ne hvata link automatski. No, da ne detaljisemo sad previse, ovi linkovi ce mu raditi u download manager-u.
[ IgorHW @ 22.03.2008. 10:57 ] @
Jel on mislio da mu ne rade download manageri unutar windows servera ili da ne moze sa download managerom da skine iso fajl?
Izgleda da sam ga pogresno razumeo... :)
[ Iksi @ 22.03.2008. 12:28 ] @
koji download manager koristis? meni flashget nece ni da pipne.
hvala.
[ Iksi @ 22.03.2008. 13:31 ] @
nisam mogao da skinem .iso file sa flashget-om
[ Nabukodonosor @ 22.03.2008. 14:31 ] @
Ja sam skinuo oba sa FlashGetom.


Evo instalirao sam i 32 bitnu i opet isto. Samo konzola. Interesantno da mi se sjebe vreme u Xp-u kada posle instalacije njega podignem. Ne znam kako je to povezano ali evo drugi put mi se desava.
[ Miroslav Jeftić @ 22.03.2008. 15:41 ] @
Nisi odgovorio da li si instalirao Server Core ili Full verziju (nebitno da li je 32-bitna ili 64-bitna verzija u pitanju)?

http://www.petri.co.il/understanding-windows-server-2008-core.htm

Meni liči da si instalirao Core verziju oba puta; imaš na linku koji sam ostavio šta je Core verzija i čemu služi.
[ Nabukodonosor @ 22.03.2008. 18:03 ] @
@Miroslav
Da, kod mene je kao na prvoj slici tako da sam izgleda instalirao Core verziju. Malo mi nije jasno jer sam skinuo obe one verzije sa onih linkova gore. Koristio sam vLite.
[ IgorHW @ 22.03.2008. 18:34 ] @
@Nabukodonosor
Pa u obe verzije (32bit i 64bit) imas pri instalaciji da izaberes da li zelis instalirati samo Server Core ili kompletan OS, pogresno si izabrao.
[ Nabukodonosor @ 22.03.2008. 18:59 ] @
Pa nije me ni pitala instalacija. Ja sam sve podesio u vLite-u a na to nisam ni naisao. Probacu opet, mada sam poprilicno siguran.
[ Nabukodonosor @ 22.03.2008. 19:13 ] @
Da, moja greska. Uporno sam birao Core verziju, ali mogli su malo preglednije ono da urade.
[ Miroslav Jeftić @ 22.03.2008. 20:07 ] @
To jeste, ako se ne gleda pažljivo šta te pita, vrlo lako se izabere pogrešno. Ali važno da je sve u redu na kraju.
[ Nabukodonosor @ 22.03.2008. 21:06 ] @
Ali zato vec dva sata pokusavam da instaliram catalyst drajvere za ati 3870. Probao sam sve 64-bit drajvere koje sam nasao na netu, plus one sa diska koji je dosao uz karticu ali nista. Jednostavno dobijam samo dve najnize rezolucije i to je sve. Ovaj problem sam imao i sa Vistom i uopste se ne secam kako sam ga resio. A svaki put mi se desava. I uopste mi nije jasno. Instaliraju se sve OK, resetujem i kada se podigne samo dve rezolucije 800X600 i 1024X768. Ne znam sta da uradim vise pa da proradi.
[ Dragan_v @ 22.03.2008. 21:11 ] @
eh catalyst...
dakle kao sto rekoh.....rx1650 PRO AGP/512MB

probao sam sledece verzije:
7.4
7.5
7.8
8.2
8.3

catalyst control center nije proradio ni sa jednom uz razlicite simptome - pescani sat u nedogled ili poruku da CCC nije kompatibilan sa karticom koju sam selektovao....

resio tako sto sam deinstalirao ccc i ostavio samo drajver....Ati Tray Tools radi koliko sam video na brzinu, ali nije mi ni neophodno...

Koliko se secam, uz ovu karticu sam i na visti i na xpsp2 koristio 7.5 verziju jer je jedina radila kako treba.....

sad...mozda ovo sve nema veze sa porukom iznad, al' eto....cisto ako nekoga zezaju catalisti na visti ili serveru, nek proba prvo 7.5 verziju
[ Nabukodonosor @ 22.03.2008. 21:35 ] @
Evo sta mi kaze. 8.3 drajveri. Ovo je kada odem na Display settings.

[ Danilo Cvjeticanin @ 22.03.2008. 21:44 ] @
Sto je najzanimljivije, ja uopste nisam imao problema sa najnovijim catalyst drajverima, dok na XP-u drajvere koji su izasli u poslednjih par meseci uopste ne mogu da instaliram. Pitanje je, zasto Windows 2008 uspesno zavrsi drajvere, a XP i Vista ne? Weird...
[ Dragan_v @ 22.03.2008. 21:52 ] @
pa da 2008 instalira uspesno...i ne instalira....to jest: drajver radi korektno....CCC nece

[Ovu poruku je menjao Dragan_v dana 22.03.2008. u 23:34 GMT+1]
[ Iksi @ 22.03.2008. 23:25 ] @
pozdrav ljudi! Ja sam skinuo 32 bitnu verziju i hteo sam da iz xp-a zapocnem
instalaciju znaci ili ubgrade ako moze ili new instalation i dobio sam
sledecu poruku:
setup.exe - Bad Image
The application or DLL I:sourcesinput.dll is not a valid Windows image.
Please check this against your installation diskette.
OK
Gde je greska?
[ Miroslav Jeftić @ 22.03.2008. 23:52 ] @
Ne možeš raditi upgrade iz XP-a, može jedino iz Servera 2003. Moraćeš čistu instalaciju, tj. boot sa dvd-a.
[ Catch 22 @ 23.03.2008. 01:11 ] @
Citat:
Nabukodonosor: ...Interesantno da mi se sjebe vreme u Xp-u kada posle instalacije njega podignem. Ne znam kako je to povezano ali evo drugi put mi se desava.

Pa promeni sistemski sat, možda zato što je Amerika već prešla na letnje računaje vremena (pre dve nedelje, čini mi se... ?)
[ Nabukodonosor @ 23.03.2008. 02:04 ] @
Pa ja sam podesio jos poodavno na standardnih +1 i tako mi radi vec mesecima ali zadnja dva puta kada sam instalirao Server 2008 sam se menja.
[ Catch 22 @ 23.03.2008. 03:18 ] @
Zvanična MS uputstva za upgrade postupak sa Windows Server 2003 na Windows Server 2008:

Information and resources to use when you plan to upgrade Windows Server 2003 to Windows Server 2008
[ IgorHW @ 23.03.2008. 15:51 ] @
Sto se tice ATI drajvera evo kako je kod mene bilo...

Uzeo sam graficku pre neki dan, instaliram drajvere sa diska i sve lepo radi... medjutim ne da mi vrag mira i moram ja da updateujem drajvere jer negde pise verzija 2007.xxx.
Skinem najnovije 8.3, tu mi jos uvek rade drajveri kako treba ali Catalyst Control Centar kaze da moram da updateujem drajver i odbija da se podigne.
Skinem i instaliram 8.2, tu mi ne rade ni drajveri a ni CCC.
Instaliram ponovo one sa diska, sada ni ovi drajveri vise ne rade a ni CCC posto jelte ne prepoznaje da je instalirana graficka uopste.
Instaliram opet 8.3 tj. ove poslednje i sada mi makar drajver radi normalno a CCC se buni pri svakom ulasku u win.

Znaci izgleda treba da se radi neko temeljno ciscenje registry-a da bi mogao instalirati starije drajvere.
[ Shadowed @ 23.03.2008. 21:43 ] @
Citat:
Iksi: pozdrav ljudi! Ja sam skinuo 32 bitnu verziju i hteo sam da iz xp-a zapocnem
instalaciju znaci ili ubgrade ako moze ili new instalation i dobio sam
sledecu poruku:
setup.exe - Bad Image
The application or DLL I:sourcesinput.dll is not a valid Windows image.
Please check this against your installation diskette.
OK
Gde je greska?

Napravi particiju na koju hoces instalirati (ne moze upgrade sa xp-a) a zatim boot-uj sa tog dvd-a.
[ Danilo Cvjeticanin @ 25.03.2008. 09:48 ] @
Jos ne mogu da obrisem fajlove i foldere sa D particije. Skinuo sam MSG total access ili kako vec, ali ne pomaze, i dalje nemam pravo da obrisem instalacione fajlove i foldere WIndowsa 2008 na d particiji. Ima li neko resenje mozdA?
[ Miroslav Jeftić @ 25.03.2008. 09:55 ] @
Preuzmi vlasništvo nad fajlovima.
[ Danilo Cvjeticanin @ 25.03.2008. 10:11 ] @
Kako? Probao sam da promenim permissions ali bezuspesno. Ne znam sta da radim.

[Ovu poruku je menjao Danilo Cvjeticanin dana 25.03.2008. u 11:37 GMT+1]
[ Miroslav Jeftić @ 25.03.2008. 10:48 ] @
Kao u ovim temama:

http://www.elitesecurity.org/t...-sistemom-Folder-nije-dostupan
http://www.elitesecurity.org/t242262-0#1457223