[ BytEfLUSh @ 10.03.2008. 16:46 ] @
Adresa je http://www.sombor-photo.net
Sajt nije u mome vlasništvu, dizajn je manje/više moj (vlasnik sajta je sam odradio neke delove), ali sam celokupan PHP kod sajta uradio od nule. Neki delovi su u pripremi, što ne znači da je sajt nedovršen - sajt je funkcionalan i posećen već više od godinu dana samo što je vlasnik sajta tražio da se "pripreme" stranice za features koje će tek uslediti. Uglavnom tražim kritike na:

- Kompatibilnost sa browser-ima. Sajt je prvenstveno testiran u Firefox-u (opet, vlasniku sajta nije bitan IE i Opera, ali ja želim da ga napravim u potpunosti komatibilnim sa ovim browser-ima) ali i tu ima nekoliko bug-ova (npr. "famozni" Firefox incremental loading bug kojeg nikako da se otarasim). Ako imate neke predloge za CSS/HTML kako bi se ovo rešilo, bio bih vam zahvalan na tome.
- Sam dizajn - priznajem da sam više programer nego dizajner, i shvatam da je dizajn sajta daleko od savršenog. Svaki predlog je dobrodošao - bilo da se tiče izbora boja, rasporeda elemenata stranice ili štogod...
- Features - ako slučajno zađete malo dublje u sajt i shvatite da bi neka mogućnost bila od koristi - javite.
- Security - molio bih da se svaki problem oko sigurnosti sajta ipak pošalje na PP ili E-Mail. Čim rešim problem, javljam se na ovoj temi sa porukom u čemu je problem bio, ko ga je otkrio i kako je rešen.

Hvala unapred! :)
[ Mitrović Srđan @ 10.03.2008. 17:01 ] @
Najkrace receno bez ukusa.
Boje skroz lose uklopljene poreporucujem ti neku literaturu iz TOP tema o bojama
i neke gotove palete boja koje se slazu i koje su prijatne za oko.
Font tag u 2008 god?font tag je odavno deprecated.
Takodje me interesuje zasto non stop radis mesavinu externog CSS i inline?
Jel postoji neki odredjen razlog za to?
U sigurnost u usability ne bih zalazio jel me je sajt odbio na prvi pogled.
[ BytEfLUSh @ 10.03.2008. 19:03 ] @
Hvala na komentaru.