[ mzsmomic @ 11.03.2008. 18:18 ] @
Postavio sam kod koji na hostu ne radi, greska= queri failed ! a na lokalu radi. Kod je skinut sa interneta. Do upgrade-a na verziju php5 koji su uradili na hostu radio je i tamo a sada nece.Ja imam WAMP 5.1.2 FORMA: Code: <form action="" name="userfile" method="POST" enctype="multipart/form-data"> <input type="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="200000000"> <input name="userfile" type="file" > <input name="ubacio" type="text" value=""> <input name="upload" type="submit" class="box" value=" Ubaci "> </form> KOD Code: <?php if(isset($_POST['upload']) && $_FILES['userfile']['size'] > 0) { $ubacio =$_FILES['userfile']['ubacio']; $fileName = $_FILES['userfile']['name']; $tmpName = $_FILES['userfile']['tmp_name']; $fileSize = $_FILES['userfile']['size']; $fileType = $_FILES['userfile']['type']; $fp = fopen($tmpName, 'r'); $content = fread($fp, filesize($tmpName)); $content = addslashes($content); fclose($fp); if(!get_magic_quotes_gpc()) { $fileName = addslashes($fileName); } $query ="INSERT INTO upload (ubacio,name, size, type, content ) VALUES ('$ubacio','$fileName', '$fileSize', '$fileType', '$content')"; mysql_query($query) or die('Error, query failed'); echo "<br>File $fileName uploaded<br>"; } ?> Ako neko ima ideju sta moze biti, unapred hvala [ Edit: dodati code tagovi. Ne pisi velikim slovima] [Ovu poruku je menjao dakipro dana 11.03.2008. u 20:15 GMT+1] |