[ ed-dex @ 02.04.2008. 20:09 ] @
| HITNOOOOOO!
zamolio bih vas koji imate bilo kakvu informaciju iole precizniju da mi kazete kada ce doci do prikljucenja Vojlovice na adsl. Izludeh od glupih obecanja tipa - do kraja 2007, pa do kraja 2008-e itd , bojim se da ce biti do kraja 2099.ima li ko koga u toj glupoj posti za neku blizu informaciju , neki konkretniji datum iliti bilo sta .Pocinjem da ludim bez neta preko mi je potreban i ne samo meni vec mnogima iz Vojlovice.Skoro sva sela okolo imaju adsl a mi jos ne .Sramota.
unapred hvala na svakoj blizoj informaciji |
[ Dileya @ 02.04.2008. 20:26 ] @
Mom burazeru koji zivi u Starcevu su ponudili ADSL.
Verovatno ce i vama u Vojlovici u skorije vreme ponuditi ADSL.
[ vargass @ 30.09.2008. 22:03 ] @
Vojlovica i dalje bez ADSL-a , stvarno SRAMOTA !!!
Kome da se zalimo ,kod koga da urgiramo ???
[ Krle @ 30.09.2008. 22:58 ] @
Šta kažu u korsničkom servisu?
Imaju sigurno neki plan...bar bi trebalo da imaju...
Sela, Starčevo i Jabuka, su dobila pre Vojlovice, a Vojlovica je deo grada... Šta reći?!
Pozdrav!
[ dakiyu @ 01.10.2008. 01:36 ] @
Da li azotara i rafinerija na maltene stotinak metara od vojlovice imaju ADSL,zna li neko?
[ vargass @ 01.10.2008. 23:50 ] @
Citat: dakiyu: Da li azotara i rafinerija na maltene stotinak metara od vojlovice imaju ADSL,zna li neko?
To ne znam ,ali znam da moj drugar koji zivi kod ciglane (blizu buvljaka) kupio je prvi comp pre 2 meseca i već mesec dana uživa u čarima ADSL-a ,a ja evo sedma godina već se patim ko patika . LJUDI TO JE NEPRAVDA (kalimero)
[ Krle @ 02.10.2008. 10:07 ] @
Citat: dakiyu: Da li azotara i rafinerija na maltene stotinak metara od vojlovice imaju ADSL,zna li neko?
Nema potrebe za poređenjem sa Rafinerijom, Petrohemijom i Azotarom. Za njih će, ako treba, kopati kablove.
Recimo, Rafinerija već neko vreme koristi VoIP telefone...
Treba pitati zašto sela dobijaju adsl pre Vojlovice.
Od 16.9.2008. i Padina ima adsl ( piše na sajtu Verat-a)...
Pozdrav!
[ petrash @ 02.10.2008. 10:55 ] @
Misliš,na selu živi stoka pa im netreba adsl,Padina ima oko 7000 stanovnika,adsl je dobilo oko 130 ljudi a zainteresovanih ima bar 350 po rečima radnika u TK centru,po čemu ti misliš da stanovnici grada imaju prednost nad stanovnicima sela?
[ vargass @ 02.10.2008. 22:37 ] @
Citat: petrash: Misliš,na selu živi stoka pa im netreba adsl,Padina ima oko 7000 stanovnika,adsl je dobilo oko 130 ljudi a zainteresovanih ima bar 350 po rečima radnika u TK centru,po čemu ti misliš da stanovnici grada imaju prednost nad stanovnicima sela?
Nemojte ljudi tim tonom ,nije ovde reč ko živi i gde ,reč je o tome da je Vojlovica naselje u Pančevu i koje po nekim prilikama ima oko 10.000 stanovnika ,neće me niko ubediti da bilo gde na selu ima više računara nego kod nas u Vojlovici ako treba anketa evo neka počnu od mene ja na pr. imam 3 komada ali tražim samo 1 priključak ,eto..da olakšam instalaterima 
[ Krle @ 03.10.2008. 17:35 ] @
Citat: petrash: Misliš,na selu živi stoka pa im netreba adsl,Padina ima oko 7000 stanovnika,adsl je dobilo oko 130 ljudi a zainteresovanih ima bar 350 po rečima radnika u TK centru,po čemu ti misliš da stanovnici grada imaju prednost nad stanovnicima sela?
Nema potrebe za takvim rečnikom!
Sigurno da ima zainteresovanih u Padini, ali verovatno manje nego u gradu.
Nema niko ništa protiv Padine, već na redosled uveđenja adsl-a...
Pozdrav!
[ ed-dex @ 06.10.2008. 15:16 ] @
Citat: vargass: Nemojte ljudi tim tonom ,nije ovde reč ko živi i gde ,reč je o tome da je Vojlovica naselje u Pančevu i koje po nekim prilikama ima oko 10.000 stanovnika ,neće me niko ubediti da bilo gde na selu ima više računara nego kod nas u Vojlovici ako treba anketa evo neka počnu od mene ja na pr. imam 3 komada ali tražim samo 1 priključak ,eto..da olakšam instalaterima ;)
KONAČNO
Friday, September 19, 2008 9:55 AM
From:
"Info" < [email protected]>
Add sender to Contacts
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da se montaža ADSL opreme u Vojlovici planira u narednih šest meseci.
S poštovanjem,
DIREKCIJA ZA KOMERCIJALNE POSLOVE
11000 BEOGRAD, Cara Dušana 58
Telefon
9813
Mail
[email protected]
www.telekom.rs______________________________________
E SAD NEZNAM STA IM ČINITI AKO PRODJE I OVIH ŠEST MESECI. PORUKU SA DATUMOM ČUVAM DA IM JE NATAKNEM NA NOS AKO SE NISTA NEDESI ZA 6 MESECI.
[ vargass @ 07.10.2008. 21:11 ] @
Deki nataći im nego šta 
[ vargass @ 09.01.2009. 23:03 ] @
Juče su me kontaktirali iz Panet-a i pozvali da potpišem ugovor jer do kraja meseca dolazi ADSL i u Vojlovici (napokon)..
Pitanje je da li podpisati ugovor sa njima ili nekim drugim ISP pa me zanima ko ima iskustva da kaže svoje mišljenje..
Pozdrav
[ Milan Gligorijevic @ 09.01.2009. 23:24 ] @
Ja sam u potpunosti zadovoljan. Nikakvih problema što se tiče interneta nisam imao, a maksimalno su tolerantni kada je u pitanju plaćanje računa. Imaš 10 dana fore iz tekućeg meseca da uplatiš za taj mesec. Desilo mi se par puta da sam probio i taj rok od 10 dana (kada me uhvati vikend kao sada  ) pa mi ni tada nisu isključili. Sve u svemu, ja više nego zadovoljan.
[ Krle @ 10.01.2009. 09:34 ] @
Citat: vargass: Juče su me kontaktirali iz Panet-a i pozvali da potpišem ugovor jer do kraja meseca dolazi ADSL i u Vojlovici (napokon)..
Pitanje je da li podpisati ugovor sa njima ili nekim drugim ISP pa me zanima ko ima iskustva da kaže svoje mišljenje..
Pozdrav
Ako možeš da biraš, bolje izaberi Telekom.
Dobijaš sigurno router, a postoji mogućnost da bude i wireless, što ti daje nove mogućnosti.
Što bi plaćao adsl unapred, kad možeš na kraju meseca?!
Npr. da bi bio korisnik iptv treba da budeš Telekomov korisnik...
Pozdrav!
[ Alter Ego @ 20.01.2009. 11:56 ] @
Veći deo Vojlovice nema mogućnost broadband Interneta, bežično je skoro nemoguće pokriti celu teritoriju naselja, jedan manji deo može da se kači na Strelu i to je to. Od kablovskog nema ni k niti će ga ikad biti kako stvari stoje. Za razliku od velike većine ostalih sela u opštini koja imaju wireless mreže, kakve-takve. Zato nama gori pod nogama za taj ADSL. Ja ništa ne verujem dok me ne pozovu 
[ vargass @ 22.01.2009. 00:08 ] @
Alter Ego kod koga si vršio prijavu za ADSL ?
[ Alter Ego @ 22.01.2009. 12:20 ] @
Lelekom.
[ dr mabuse @ 22.01.2009. 17:01 ] @
ADSL u Vojlovici će biti u toku sledećeg meseca - nema nikakve veze sa ISP koji se izabere...
[ ed-dex @ 23.01.2009. 21:51 ] @
ljudi ovo mora da se proslavi sa trubačima
pa nije mala stvar da se u 22-om veku dobije adsl
šta reći a nezaplakati.
pravim vatromet i pečem vola kad u moju kuću udje adsl
jedva čekam
[ vargass @ 23.01.2009. 22:12 ] @
Citat: ed-dex: ljudi ovo mora da se proslavi sa trubačima
pravim vatromet i pečem vola kad u moju kuću udje adsl
Čekaj malo praviš gozbu a ne zoveš na slavlje ? ;)
[ TSF @ 23.01.2009. 22:36 ] @
Citat: dr mabuse: ADSL u Vojlovici će biti u toku sledećeg meseca - nema nikakve veze sa ISP koji se izabere...
Druze, da nemas kojim slucajem informacije i za neke druge centrale?
[ dr mabuse @ 24.01.2009. 08:42 ] @
Generalna informacija je da je naručena oprema za sve planirane objekte stigla pred novu godinu i da je u januaru krenula montaža određenom dinamikom.
Koliko sam upoznat za Vojlovicu, montaža kreće ovih dana pa će sve sa završetkom montaže, prijema i uključenja biti gotov u februaru..
[ ed-dex @ 25.01.2009. 10:34 ] @
čuće se trubači a svi su pozvani
pa da se zna kad je vojlovica dobila adsl - ko da je od zlata https://static.elitesecurity.org/smile4.gif
[ ed-dex @ 02.02.2009. 19:55 ] @
i dobi li ko adsl od nas vojlovčana.
jel to opet negde zapelo
[ vargass @ 03.02.2009. 17:11 ] @
Načuo sam nešto kao "biće do kraja meseca" ,videćemo i to čudo :-D
[ judge07 @ 14.02.2009. 14:51 ] @
Registrovao sam se isključivo zbog ove teme ..tačnije adsl u vojlovici...
Radim u j.... Telekomu i nisam baš siguran u njihova obećanja ,pošto ista slušam već pune 3 godine kad sam i podneo zahtev za adsl....
Neću da vas plašim , ali mislim da nas i dalje navlače...pošto znam koliko je potrebno da se sve to instalira...
Mi smo jedina mesna zajednica koja još nema adsl , i zaista mislim da treba da se nešto najzad uradi po tom pitanju..
Ako im ja ne verujem .....ne znam šta vi tek treba da radite...
[ vargass @ 22.02.2009. 00:49 ] @
Citat: judge07: Registrovao sam se isključivo zbog ove teme ..tačnije adsl u vojlovici...
Radim u j.... Telekomu i nisam baš siguran u njihova obećanja ,pošto ista slušam već pune 3 godine kad sam i podneo zahtev za adsl....
Neću da vas plašim , ali mislim da nas i dalje navlače...pošto znam koliko je potrebno da se sve to instalira...
Mi smo jedina mesna zajednica koja još nema adsl , i zaista mislim da treba da se nešto najzad uradi po tom pitanju..
Ako im ja ne verujem .....ne znam šta vi tek treba da radite...
Ovo mi zvuči kao javni poziv na pobunu ,pitam se zaista šta trebamo učiniti da se ofrkeste i instaliraju nam jbni uredjaj ..
[ judge07 @ 22.02.2009. 01:04 ] @
Mislim da treba da sačekamo još desetak dana ,a onda da se nekako organizujemo svi zajedno...
ovako pojedinačno slaba vajda....
[ vargass @ 23.02.2009. 18:19 ] @
Citat: judge07: Mislim da treba da sačekamo još desetak dana ,a onda da se nekako organizujemo svi zajedno...
ovako pojedinačno slaba vajda....
Ok ja sam za..tj da se nešto učini više povodom toga...
[ Bojan Ferrari @ 23.02.2009. 20:01 ] @
Jos uvek nisu prosirili kapacitete u Pancevu!
Rekli krajem januara...
E moj Telekome :(
[ Milan Gligorijevic @ 12.03.2009. 19:39 ] @
U narednih deset dana se očekuje da budu pušteni u rad ADSL priključci na sledećim lokacijama:
• VOJLOVICA 1
• OMOLJICA
• OPOVO
• KAČAREVO
• ALIBUNAR
Sa PAnet-ovog sajta.
[ judge07 @ 14.03.2009. 01:21 ] @
A Vojlovica 2 ! ....Znači pola mesne zajednice Vojlovica će imati ADSL , a druga polovina i Topola ...!!??????
[ vargass @ 14.03.2009. 22:58 ] @
Citat: judge07: A Vojlovica 2 ! ....Znači pola mesne zajednice Vojlovica će imati ADSL , a druga polovina i Topola ...!!??????
Pa šta će vam ? :-P
[ judge07 @ 14.03.2009. 23:50 ] @
I to što kažeš....neka bar ona druga polovina uživa....
[ ed-dex @ 15.03.2009. 15:15 ] @
šta spada pod vojlovicu 1 a šta pod vojlovicu 2 .
ja sam u janošikovoj od skoro kod staklare černjev i prolupao sam bez neta
[ uninna @ 16.03.2009. 10:25 ] @
Arghhhhhh...zaista... vojlovica 1 i vojlovica 2 ????
....i niko naravno ne zna gde ko spada..
Stavite me u spisak za pobunu ako sam u vojlovici 2...
[ judge07 @ 17.03.2009. 00:08 ] @
Ok.....svečano mogu da vam kažem ,da sam danas na moju veliku radost video da je ADSL u trenutnoj montaži i uVojlovici 1 i Vojlovica 2......dakle možemo da zatvorimo ovu temu,uz zvaničnu objavu da će uskoro sve proraditi....
pozdrav za sve ........
[ RADOVAN IV @ 17.03.2009. 06:15 ] @
Sve najbolje i od mene jer smo i mi u slicnoj situaiji ( poste Veliki Crljeni i Stepojevac kod Lazarevca ). Naime, i kod nas su pre mesec dana bili iz Telekoma u posti i odradili "svoj" deo posla ( imacemo navoodno 480 mogucih ADSL prikljucaka ) i ja sam mislio da je sve gotovo, kao judge07, ali se ispostavilo da sada treba da dodju neki tipovi iz Zemuna ( mislim da se firma zove GTI , nisam siguran) koje je inace otkupio Galeb group, i rade kao Telekomovi podizvodjaci. E sad, poenta je u tome sto iz Telekoma dobijemo ( preko "nekih ljudi" ) informaciju da je sad sve do tih tipova iz Zemuna, a uspeli smo i njih da dobijemo i da nam kazu da oni izlaze na teren samo kad dobiju nalog od Telekoma, koji naravno jos nisu dobili.
I na kraju, i pre mesec dana su nam rekli da ce sve biti gotovo za par dana ( nedelja ) , a sad u petak opet informacija da ce "najdalje za mesec dana" biti sve ok.
Ne zelim da vas plasim i demoralisem, mozda smo i mi "malo" nestrpljivi, ali cisto da znate ako pocnu da vas "vozaju" kao nas. A, da , i par puta su se izgovarali da sve kasni jer imaju prioritet oko univerzijade .....ali procice valjda i tih mesec dana ...
Pozdrav od Branka
[ TSF @ 17.03.2009. 09:48 ] @
Au, pa to je bas uzas. A sta tacno treba da radi ta firma? Kod mene je u centrali postavljena oprema ali se ceka tehnicki prijem, posle ovo ga sto si napisao ne bih bas voleo da se ispostavi da ta firma treba da uradi to jer izgleda da bih se nacekao u tom slucaju. Imate li informacije ko radi tehnicki prijem i koliko se otprilike ceka da do njega dodje?
[ RADOVAN IV @ 17.03.2009. 12:10 ] @
Ma kod nas izgleda nije postavljena komplet oprema. Kazem, i mi smo mislili da odrade sve telekomovi radnici, medjutim sada treba da dodju ovi iz Zemuna i da odrade postavljanje zavrsne opreme ( a kako rece monter iz telekoma koji je tu u stvari odradio samo neku vrstu ozicenja,) a radi se o postavljanju nekih ploca. Tek kada oni odrade svoj deo, ide valjda taj tehnicki prijem i otvaranje portova.
Poenta je u tome da ko zna na koliko su centrala ovi iz Telekoma odradili, ajde da kazem laicki, pripremne radove i napalili nas nestrpljive, a ova firma iz Zemuna koja radi u "zavrsnim radovima" i da hoce, pitanje je da li fizicki moze da stigne da ispostuje sve rokove ....
[ uninna @ 17.03.2009. 19:12 ] @
Da sklonimo u stranu "kada" cemo dobiti adsl i da se pozabavimo pitanjem..ako ga dobijemo,kog provajdera izabrati?
Vidim da ima dosta prituzbi na telecom...ima li neko iz drugih delova grada iskustva sa Panetom?
Ili koga bi jos preporucili?
[ Milan Gligorijevic @ 17.03.2009. 19:16 ] @
Što se panet-a tiče, ostavio sam komentar na prvoj strani teme.
[ uninna @ 17.03.2009. 20:57 ] @
ah tacno,hvala :)
[ vargass @ 19.03.2009. 23:22 ] @
Ja neću kod Panet-a iz principa , kada sam ih pre 2 godine kontaktirao povodom ADSL-a putem E-maila nisu se udostojili ni da mi odgovore ,Sezampro mi je dao odgovor u roku 24h ,kod njih ću se pretplatiti 
[ uninna @ 20.03.2009. 11:07 ] @
Pa mi smo upravo odjavili prijavu kod telecoma ( kod njih smo bili prijavljeni od 2006.god za adsl)
da bi mogli da potpisemo ugovor sa panetom.
Prekjuce su nas nazvali da nas obaveste kako ce za dva tri biti pusten u rad adsl u vojlovici ,
ali da moramo da se odjavimo na svim mestima gde smo se do tada prijavili za adsl...
Nakon razgovora sa operaterom u telecomu ,
koji nije mogao da mi pruzi vise od pustog obecanja tipa
"strpite se verovatno ce biti uskoro"
nekako mi je panetova ponuda delovala "opipljivije".
Moj suprug je upravo otisao u grad da potpise ugovor sa njima,
pa vidcemo kakve ce informacije jos dobiti...
[ vargass @ 20.03.2009. 22:49 ] @
Da , poznato mi je , Panet se rastrčao pre 10-tak dana da obavesti što veći broj potencijalnih pretplatnika , pitam se samo gde su bili do sada 
[ uninna @ 20.03.2009. 23:06 ] @
Ugovor je potpisan,trebalo bi navodno da dobijemo adsl u ponedeljak eventualno utorak,receno nam je u Panetu danas...pa da vidimo..
[ judge07 @ 21.03.2009. 01:04 ] @
U petak je počelo sa priključcima u Omoljici i Kačarevu....a što se tiče Vojlovice ...nema šanse da to bude u narednim danima...a Panet će normalno sve da obeća ,ne bi li privukli što više korisnika...ne zaboravite Telekom je i dalje tu glavni igrač,i on će prvi i početi sa priključcima....sve je ovo nebitno...glavno je da je sve to krenulo...dan dva tamo ovamo ,nije neka strašna stvar....izaberite onog ko vam zaista pruža najbolje uslove i naravno ....uživajte...pozzz

[ ed-dex @ 22.03.2009. 12:31 ] @
SEZAM PRO - TELEKOM - PANNET
ko, je naj naj od njih (odnos kvalitet - usluga)
budite fer odgovorite
[ veljadj @ 24.03.2009. 07:19 ] @
Na PTTNET sajtu kazu Vojlovica1 ADSL omogucen od danas.
Code: http://www3.ptt.rs/
Ima li neko informacije za mesto Veliki Crljeni 011/8161-***?
Kazu da je oprema postavljena jos pre mesec dana.
[ RADOVAN IV @ 24.03.2009. 08:32 ] @
Vec sam Veljo u ovoj temi pisao o tome, ukratko, nije postavljena sva oprema ni kod nas ni u Stepojevcu ( radi se paralelno u obe centrale ), a poslednju informaciju koju sam kako-tako dobio u petak 13.03.2009 je da naj kasnije za mesec dana treba da bude sve zavrseno. Jedino sto znam sigurno je da cemo imati max. 480 prikljucaka, ali sigurno da nece odmah biti svi " aktivni " .
[ veljadj @ 24.03.2009. 09:11 ] @
Hvala na informacijama,nije ni to daleko bitno je da se nesto radi.
[ Emil Ranc @ 24.03.2009. 10:05 ] @
Citat: ed-dex: SEZAM PRO - TELEKOM - PANNET
ko, je naj naj od njih (odnos kvalitet - usluga)
budite fer odgovorite
Iako nisam koristio ni Sezamov ni Panetov ADSL, da se sada prijavljujem, ponovo bih odabrao Telekom (doduše, možda bih se odlučio i za neki od ovih drugih, ukoliko bi imali značajno nižu cenu od Telekoma, ili neki promotivni period...)
[ uninna @ 24.03.2009. 16:31 ] @
e sad ova dva email-a koja mo dobili od neobeeneta su vrlo zbunjujuca..
Prvi :
Citat:
Postovani,
Obavestavamo Vas da je Vasa prijava prosledjena Telekomu na proveru
postojanja tehnickih mogucnosti za uspostavu ADSL veze. Odmah nakon sto
dobijemo odgovor, bicete obavesteni o datim uslovima. Zahvaljujemo se na
ukazanom poverenju.
Srdacno,
Neobee.net doo
Jevrejska 1, Novi Sad
tel. 0800-012345
http://adsl.neobee.net
Drugi:
Citat: Postovani,
Zahvaljujemo Vam se sto ste se prijavili za ADSL servis Neobee.net-a.
Nakon sto smo proverili mogucnost instalacije ADSL prikljucka na Vasem
telefonskom broju 013 ******, obavestavamo Vas da, na zalost, trenutno ne postoji
tehnicka mogucnost realizacije ADSL servisa.
Po ispunjenju tehnickih uslova od strane Telekoma Srbija AD, odnosno pocetka
isporuke ADSL-a u Vasem gradu tj. centrali, ponovicemo zahtev za proveru mogucnosti
instalacije prikljucka na Vasem telefonskom broju i ponovo Vas izvestiti o
mogucnosti realizacije Vaseg zahteva.
Srdacno Vas pozdravljamo i zahvaljujemo se na ukazanom poverenju.
Neobee.net doo
Jevrejska 1
Novi Sad
Tel. 0800-012345
http://adsl.neobee.net
Vec sam i zaboravila da smo se i tamo prijavili.
ko zna pre koliko vremena,
ali to sto smo upravo danas
dobili email od njih,
i sto tvrde da nemamo "tehnicke mogucnosti"
deluje zabrinjavajuce..
Ili je to mozda samo neki automatizovani odgovor..
Kako mozemo da nemamo mogucnosti a panet nam ao ugovor da potpisemo..ko ovde sada laze..
mod edit: uklonjen broj telefona
[Ovu poruku je menjao Milan Gligorijevic dana 24.03.2009. u 21:37 GMT+1]
[ ed-dex @ 24.03.2009. 20:48 ] @
kako mi sve ovo ide na nerve pa to je strašno
dođe mi da se odselim u tunguziju jer mislim da su civilizovaniji
ovo mi sve liči na kameno doba
PA HOĆE LI VIŠE TAJ ADSL
da prostite s..e mi se od njega
[ silverextream05 @ 24.03.2009. 21:57 ] @
Sto se tice tih "Tehnickih Mogucnosti".....znaci da ste se vec prijavili na TELEKOMU...koji vas je "rezervisao" za njih... samim tim ste kod svih drugih provajdera nedostupni (odnosno odjednom nemate tehnicke mogucnosti)...takav problem imam i ja...
i sada se postavlja pitanje da li se odjaviti kod telekoma ako zelite drugi provadjer,ali time se rizikuje slobodan port,i sve zavisi koliko ce hitno telekom da prihvati ODJAVLJIVANJE...to se moze obaviti za sekund..a moze i potrajati neko vreme,taman onoliko koliko je potrebno da se izgubi port...
Tezak izbor.....
[ uninna @ 25.03.2009. 12:48 ] @
Prosle nedelje smo se odjavili kod telecoma, s obzirom da nam je Panet nudio ugovor a u telecomu nisu mogli da nam
ponude nista vise od neodredjenog "strpite se verovatno ce biti nesto uskoro" ...
[ uninna @ 25.03.2009. 13:06 ] @
Evo upravo sam pricala sa ljudima iz paneta,odobreni smo za adsl,pripadamo grupi vojlovica 1 i u "narednih par dana" cemo biti pozvani da preuzmemo uredjaj..
Hip,Hip,Hurra- zbogom donet i spori wireless!
[ vargass @ 30.03.2009. 21:54 ] @
"Vas telefonski broj - 013/XXX-XXX pripada telefonskoj centrali Vojlovica 2, za
koju nismo dobili nikakvu informaciju koja bi ukazivala na moguci zavrsetak
radova na prosirenju postojecih ADSL kapaciteta."
Nemoj neko da mi je više spomenuo ADSL s**e mi se više od njega !
[ uninna @ 31.03.2009. 10:45 ] @
uh..ne bih volelea da sam na tvom mestu..moje saucesce :(
[ veljadj @ 31.03.2009. 11:11 ] @
Pa sta bi sa vama na Vojlovici1?
Ugovor ste potpisali pre 10 dana....
[ uninna @ 31.03.2009. 11:27 ] @
Bas sam malo pre zvala panet.
Kazu sad sve zavisi od telecoma,
a oni su poceli postavljanje od Opova,
pa dok stignu do vojlovice.
Ako je za utehu,zvucalo je dosta optimisticki..
Ma neka cekam jos i mesec dana,
sreca sto nismo u vojlovici 2,
bar znamo da ce sigurno biti.
Izdzace wireless jos malo :)
[ veljadj @ 08.04.2009. 11:56 ] @
Vi u Vojlovici me bas sekirate.Kada cemo mi da dobijemo ADSL kad ste vi potpisali ugovore pre mesec dana i jos uvek nista?
Ili ste zaboravili na nas koji cekamo?
[ uninna @ 08.04.2009. 15:14 ] @
pa u stvari mi iz "vojlovice1" smo dobili adsl najzad ( pre 4-5 dana)
[ veljadj @ 08.04.2009. 17:17 ] @
Sto se ne hvalite?
[ uninna @ 08.04.2009. 17:22 ] @
bilo mi zao da pravim drugima zazubice...:(
[ ed-dex @ 09.04.2009. 20:30 ] @
VOJLOVICA 1 i 2 ISTOVREMENO DOBIJAJU ADSL
bar tako rekoše ljudi iz panneta
sva oprema je već stigla , samo se proverava
sve te informacije su bile i na radio PA
do kraja meseca bi trebalo da se sve završi
pannet me je zvao da potpišem ugovor sa njima a ja sam na vojlovici 2 , no medjutim ja sam se prijavio već kod telekoma i neodustajem od njih, cena je ista i sve ostalo je isto
[ uninna @ 09.04.2009. 23:22 ] @
Citat: Vargass:
"Vas telefonski broj - 013/XXX-XXX pripada telefonskoj centrali Vojlovica 2, za
koju nismo dobili nikakvu informaciju koja bi ukazivala na moguci zavrsetak
radova na prosirenju postojecih ADSL kapaciteta."
vargass ce biti very happy ako je to tacno sto si napisao ed-dex...
[ vargass @ 12.04.2009. 23:18 ] @
Da , biće happy kad bude uveo ADSL . Hvala što mislite na njega 
[ RADOVAN IV @ 29.04.2009. 09:22 ] @
[ ed-dex @ 29.04.2009. 22:05 ] @
vojlovčani 1 i 2 kad pravim-o žurku
DA SE ZNA KAD JE CELA VOJLOVICA DOBILA ADSL
ovo je istorijski trenutak
[ uninna @ 01.05.2009. 12:05 ] @
pa najbolje bi bilo da napravimo online zurku,
s obzirom da je u pitanju adsl,da bude tematski :))
evo ja cu da pocnem i da castim sa kafom i kolacima:)

[ kuk @ 04.05.2009. 15:46 ] @
Dakle, drugari... AdSL je moguce dobiti u Vojlovici, ali to ipak nije moguce ?!?!! Kako to? E pa, nema portova, pa ih nema... U Veratu i Sezampro-u ne znaju ni kada i da li će ih uopšte biti... Telekom, naravno deli portove i potpisuje ugovore... I sta da se radi??? Kakva su vasa iskustva i da li je neko dobio port, a da nije na Telekomu???
[ uninna @ 04.05.2009. 21:19 ] @
ja..kod paneta.
[ kuk @ 08.05.2009. 14:11 ] @
Jos neko???
Iskustva i preporuke? Kome se obratiti?
Ja sam se prijavio za ADSL jos pre X meseci ( ili godina???) tako da prica poput one da su prvo prikljuceni oni koji su se prvi prijavili ne prolazi... Sve u svemu, monopolisti se shire i diluju, a drugi kako im bude...
Da li si kod Paneta potpisa o/la ugovor na 1 god. ili... - da li je protok ograničen na bilo koji način?
Nadam se da cemo i mi ostali USKORO dobiti portove i pridruziti se svojim komsijama i prijateljima koji su pristali da ih tlache monopolisti i drpadzije... ili cemo im se pak pridruziti ? ??!!! 
[ ed-dex @ 11.05.2009. 14:06 ] @
E U R E K A
dobih danas taj istorijski adsl preko telekoma
ne znam šta da kažem
slučajno odem da proverim dokle se stiglo, kad oni kažu "odobreno, hoćete odmah da potpišete ugovor".
trebalo je oni da zovu još 05.05.2009, ali nisu.
žurka - žurka
VOJLOVICA 2 - JANOŠIKOVA
[ ed-dex @ 11.05.2009. 14:07 ] @
inače moja prijava je bila od pre 2 godine i to baš u telekomu
[ vargass @ 11.05.2009. 17:39 ] @
Ajde i ja da se pohvalim..da dobio sam ADSL konačno tako da ne brinete više za mene :P Šalim se ,ko me poznaje neka svrati na čast ALI znate kako se dolazi nekome 1. put u kuću ? Nemojte ja da vas učim
Pozzz
[ uninna @ 11.05.2009. 20:15 ] @
e pa cestitam vam obojici :)
[ vargass @ 15.05.2009. 08:41 ] @
Hvala Uninna 
[ RADOVAN IV @ 15.05.2009. 09:54 ] @
Pošto ste taze korisnici, ako može par informacija.
Naime, prijavio sam se kod Telekoma 2007, pa me čisto zanima da li ste čekali da vas pozovu da potpišete ugovor i preuzmete rutere, ili ste , čim ste saznali da su vam centrale "osveštane", sami otišli do Telekoma ( naravno ko je kod njih hteo ) i u grčevitoj i neravnopravnoj borbi uspeli da se izborite za samostalnost i nezavisnost svog ADSL porta ?
I još nešto, da li sada svi dobijaju HG 520s wi-fi ruter ( i ko hoće a bogami i neće IPTV ) , ili je i dalje 510 standard, a 520s samo IPTV korisnici.
Hvala i pozdrav
[ Bojan Ferrari @ 31.05.2009. 18:14 ] @
Citat: RADOVAN IV: Pošto ste taze korisnici, ako može par informacija.
Naime, prijavio sam se kod Telekoma 2007, pa me čisto zanima da li ste čekali da vas pozovu da potpišete ugovor i preuzmete rutere, ili ste , čim ste saznali da su vam centrale "osveštane", sami otišli do Telekoma ( naravno ko je kod njih hteo ) i u grčevitoj i neravnopravnoj borbi uspeli da se izborite za samostalnost i nezavisnost svog ADSL porta ?
I još nešto, da li sada svi dobijaju HG 520s wi-fi ruter ( i ko hoće a bogami i neće IPTV ) , ili je i dalje 510 standard, a 520s samo IPTV korisnici.
Hvala i pozdrav Da,sad svi dobijaju hg520s dok traju zalihe  ,ne morate da uzimate iptv.
Btw:
U okolini imam dosta komsija koji koriste wireless sa ovim ruterom,tako da wireless provajderi mogu da se oproste od pruzanja usluga posto je zagusenje do bola 
[ batancev @ 28.03.2010. 19:03 ] @
evo da podignem temu iz mrtvih
PANČEVO | 28.03.2010.
Telekom i grad Pančevo potpisali Protokol o saradnji
(Beta)
Predstavnici Telekoma Srbije i grada Pančeva potpisali su Protokol o saradnji kojim je predviđeno da to javno preduzeće ove godine investira 280 miliona dinara u razvoj svoje infrastrukture u gradu.
Protokol su potpisali gradonačelnica Vesna Martinović i direktor Direkcije za tehniku Telekoma Saša Leković.
"Telekom će u poboljšanje telekomunikacionih usluga u Pančevu, koje se odnose na fiksnu telefoniju, multimedije i Internet, uložiti više novca nego prethodnih godina", rekao je Leković.
On je objasnio da će broj priključaka u fiksnoj telefoniji biti veći za 25 odsto, ponuđeno novih 7.200 ADSL priključaka i besplatan bežični pristup Internetu na centralnom gradskom trgu, čime će se poboljšati kvalitet života građana i podići informatička kultura.
Protokolom je predviđeno da će se ubuduće radovi na Telekomovoj mreži u gradu izvoditi zajedno sa infrastrukturnim radovima drugih preduzeća, kako se ne bi ruinirala gradska sredina, naročito u starom gradskom jezgru.
http://www.biznisnovine.com/cm...r.html?view=story&id=47120
cim je potrebno da telekom ovako nesto ozvanici u formi ugovora sa lokalnom zajednicom, mozete misliti na sta lici telekom infrastruktura u PA
tragicno
[ MyWay @ 28.03.2010. 21:05 ] @
Citat: batancev: cim je potrebno da telekom ovako nesto ozvanici u formi ugovora sa lokalnom zajednicom, mozete misliti na sta lici telekom infrastruktura u PA
tragicno Pa nije tako jer 1.nije u pitanju ugovor nego protokol o saradnji (čitaj ono što citiraš) 2. investiranje u infratsrukturu je jedna jako skupa i mukotrpna zezancija pa 280 miliona jeste mnogo para ali, opet čitaj svoje, ne znači da usrećuje milione.
Mislim da je tragična samo tvoja reakcija - da umesto da gledaš na ovo kao pozitivnu vest ti tumačiš obrnuto... Verovatno bi ti manje bilo tragično da se ne uloži ni dinar?! Happy now?
[ batancev @ 28.03.2010. 23:37 ] @
tragicno je sto to telekom radi u 2010. godini
a naravno da mi je drago zbog stanovnika panceva koji ce od ove odluke koja kasni decenijama imati veliku korist
nema veze sto su tako skromno placali svih ovih godina sve one sitne poreze i pretplate
happy too?!
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|