[ salas00 @ 18.04.2008. 17:29 ] @
da li neko ima TS parametre za ovaj zvucnik ja posedujem neke za BC3040 ali dobijam da mi za bas kutiju treba zapremina 233L.Sto mi je skroz nelogicno s obzirom da je zvucnik snage 100W. |
[ salas00 @ 18.04.2008. 17:29 ] @
[ vladac @ 18.04.2008. 19:40 ] @
To sto si ti dobio je:
[ vladac @ 18.04.2008. 19:53 ] @
BC 3040 je ugrađen u sledeću kutiju.... i fercera "ko mlada prvo veče".
Šta bi ti: kutiju ili mladu? Znači ti upravljaš programom, a ne on tobom! Zadaj mu 87lit (ili koliko zeliš) i neka ti izračuna BR cevi. btw Da li poseduješ BXC 3040? Mogu ti premeriti isti. Oooket? PozdraV [ ststeva @ 19.04.2008. 14:08 ] @
Da li je to kutija sa 2 drajvera? Ili mi se uciniolo da je jedan drajver u zatvorenom delu, a drugi ispred njega? Zaboravio sam kako se taj tip kutije zove....
poZ [ vladac @ 19.04.2008. 14:42 ] @
Uvek samo jedan zvucnik. Kutija je "univerzalna": BPST 26/39lit ili BR 65lit.
PozdraV [ salas00 @ 21.04.2008. 14:10 ] @
coveca pa tek sada sam shvatio pa kada menjam zapreminu menja mi se oblik grafika. e sada do kog nivoa u + smem da idem pri projektovanju kutije?
ova tvoja kutija ima 65l i kazes da gruva kao luda?pa mogao bi i ja da pravim nesto slicno. da posedujem onaj zvucnik,da li si mu ti merio parametre ili si ih negde nasao.hajde vidi da mi ih premeris ako ti nije tesko. da li neko mozda ima parametre za onaj SBX3040 koji ide u trosostemsku kutiju na elementinom sajtu,hteo bi da ih uporedim sa ovim mojim BXC pa da mozda pravim i tu kutiju. jos nesto da pitam usput. gledao sam na borinom sajtu nacin na koji se mere ovi ts parametri. tamo kaze da treba da se koristi neki audio voltmetar, sta je to u stvari, ja imam neki iskrin analogni, da li bi mogao nekako njega da iskoristim? vladac, koji je ovo program koji ti koristis za ovakve stvari, deluje mi malo bolje uradjen od onog winIS. mozes li da mi okacis link za njega? [ vladac @ 21.04.2008. 16:38 ] @
@salas00 Mogu da ti izmerim BXC. Imaš PP.
PozdraV Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|