[ chinagroup @ 06.05.2008. 23:32 ] @
kupio sam pre par dana large-format inkjet printer graphtec js 500-18 sa osam glava.
montazeri su mi stavili ketridze sa solventnim bojama oznake ij-81000.
medjutim posto je stampac u istoj prostoriji gde se nalaze i kompjuteri za rad i pripremu, boje "ubijaju"od mirisa.
posto ima opciju da koristi i eco-friendly solvent lnk boje ij-81050 hteo bih da predjem na rad sa tim bojama.
dajte vase misljenje da li su te boje dobre i trajne i sta da radim ,dali da menjam boje.samo da ne bude odgovor stavi printer u drugu prostoriju.
ima li neko iskustvo sa ovim printerom.koliko znam u srbiji ih ima jos dva koji su kupljeni skoro.

ja sam pocetnik u ovom poslu.
unapred zahvalan china
[ Skandy @ 07.05.2008. 08:54 ] @
Radio sam u firmi koja je posedovala large solvent plotere, nisam bio operater na masini, ali bio sam u prilici da cujem sa kakvim problemima su se sretali.. Eco-solvent boje imaju manu po pitanju postojanosti, neko nase iskustvo je da su bledele posle 10 meseci, takodje ni sve solventne boje nisu podjednako postojane. Problem sa nesnosnim mirisom smo resili tako sto smo ploter ogradili u posebnu prostoriju. Nismo ga premestali, vec oko njega od reegipsa napravili zidove, sa frontane i bocnih strana postavili velike prozore. Ugradili dodatne sisteme ventilacije i problem sveli na minimum.
Da da napomenem, ceo posao oko pregradjivanja, nije trajao vise od 2 dana.
[ chinagroup @ 07.05.2008. 15:09 ] @
ako se na eko-solvent stampu uradi tecna laminacija da li onda ima razlike po pitanju postojanosti boja u odnosu na solventne boje.
[ Skandy @ 07.05.2008. 18:58 ] @