[ milanche911 @ 26.05.2008. 21:46 ] @
Cao svima,naime posto sam pocetnik u ovome nedavno sam na poklon dobio knjigu o macromedia flash-u MX a na netu sam nailazio na puno drugih verzija flasha (flash 8,flash 9,flash MX,flash MX 2004) pa me interesuje koja je najnovija i da li se puno razlikuju verzije npr da li da krenem sa ucenjem iz te knjige o Flash MX ili ako je to stara verzija i ako se ona puno razlikuje od drugih da ne pocinjem za dzabe sa njom vec da nadjem neku najnoviju verziju i od nje da pocnem... Sta predlazete?

Pozzdrav!
[ milantrax2005 @ 26.05.2008. 22:19 ] @
Ako vec pocinjes,onda je najbolje da u startu krenes sa ActionScript 3.0 (Flash CS3 ,Flex 3)...
[ milanche911 @ 27.05.2008. 08:09 ] @
A da li mogu da ucim iz ove knjige jer je koliko ja mogu da zakljucim super,(600 sitno kucanih strana sa slikama sve u detalje objasnjeno) ili da trazim neku specijalnu literaturu bas za Flash CS3 (da li se Flash MX puno razlikuje od Flash CS3)? a da u ovoj knjizi takodje ima i o action scriptu i nekim programima koji se koriste uz flash (Toon Boom studio,swift 3D,Canvas 8.)
[ akasha org. @ 27.05.2008. 09:16 ] @
Sam rad sa vektorima u Flashu mozes uciti odatle.
Takodje primena simbola i timelinea je ista, pa animiranje je identicno.
AS3 i AS2 se dovoljno razlikuju, pa ako pocinjes sa programiranjem, definitivno je bolje da nadjes drugu literaturu.
[ milanche911 @ 27.05.2008. 14:26 ] @
Ok znaci ipak ce moci nesto da se nauci iz nje... Probao sam vec neke osnovne stvari (u animiranju) i gotovo sve je identicno... znaci samo action script.
Citat:
akasha org.:
AS3 i AS2 se dovoljno razlikuju, pa ako pocinjes sa programiranjem, definitivno je bolje da nadjes drugu literaturu.
Znaci potrebna mi je samo literatura za AS3?
[ akasha org. @ 27.05.2008. 15:15 ] @
Citat:

... znaci samo action script.