[ sokrad @ 19.06.2008. 16:45 ] @
U pitanju je aparat CO2 Galeb 275, mislim da je proizvodjac fabrika Uljanik iako je oznaka Galeb. Problem je isti kao ovde:
http://www.elitesecurity.org/t314885
aparat pljuje var, a ostalo sve radi. Koje diode trebam da nabavim i gde mogu da se kupe?
[ glackop @ 19.06.2008. 20:07 ] @
Uzmes bilo koje 6 ispravljacke od 350A,u Nisu ih ima na buvljaku.
[ sokrad @ 19.06.2008. 23:23 ] @
Gde moze da se poruci, jel mi Nis nije u komsiluku :-)
[ glackop @ 20.06.2008. 00:18 ] @
Imas ih na www.interhit.co.yu
[ sokrad @ 20.06.2008. 11:26 ] @
Nasao sam ovu:
Isp.Dioda 300A 1200V ku-K M16 DO2
Jel moze ova?

Jedno pitanje. Majstor je merio te diode i kaze da su OK. Jel one dotraju pa ne propustaju dovoljno struje. I da li postoji test za njih,sem klasicnog, jer je cena malo veca pa da ne kupujem svih sest ako ne moram.
[ Vesale @ 20.06.2008. 12:03 ] @
Citat:
sokrad: U pitanju je aparat CO2 Galeb 275, mislim da je proizvodjac fabrika Uljanik iako je oznaka Galeb. Problem je isti kao ovde:
http://www.elitesecurity.org/t314885
aparat pljuje var, a ostalo sve radi. Koje diode trebam da nabavim i gde mogu da se kupe?


Da li su iste i diode kao na http://www.elitesecurity.org/t314885 ili je rešeno Dugmastim diodnim blokom? Verovatno nisu sve diode stradala.

Blok


Diode vecih struja


Dugmaste diode 50A (anoda ili katoda na kucistu)
[ sokrad @ 20.06.2008. 17:02 ] @
Kao ove


Jel da ispitam na klasican nacin i to je to? Pitam jel nisam do sada nikada radio sa ovako jakim diodama, a majstor mi nesto muti...
[ Vesale @ 20.06.2008. 19:02 ] @
Citat:
sokrad:
Jel da ispitam na klasican nacin i to je to? Pitam jel nisam do sada nikada radio sa ovako jakim diodama, a majstor mi nesto muti...


Da. Ipravna dioda treba da ima oko 400 oma u propusnom smeru. Ako je više njih neispravo, možda je jeftiniji Diodni blok, odnosno zavisno od cene gde nadješ.
[ glackop @ 20.06.2008. 21:39 ] @
Ako su ove vece kod tebe kao na slici i imas ih samo sest u sprezi,to mozes i sam ispitati bilo kojim unimerom kojieg ces staviti na omsko podrucje pa ces svaku pojedinacno ispitivati redom s'tim sto je pre toga moras osrafiti na pletenici.Nebitno je da li ce otpor biti 4oo ili do 600 oma bitno je da u suprotnom smeru ne bude propusna.Ako se ispostavi da su diode ok onda je mozda grebenasti prekidac na nekoj fazi u prekidu-e to vec sam neces moci utvrditi.
[ Darko_zed @ 20.06.2008. 21:44 ] @
Uradi ovako , rasturi ceo most i izvadi sve diode pojedinacno i izmeri njihovu propustljivost -otpornost , ako je sve ok. onda ces uzeti sijalicu nekih 50 w. halogenu za auto i sa njom izmeriti njihovu provodnost .U mom dosadasnjem radu sa tim stvarima sam imao sledece situacije da je dioda sve ok. na instrumentu ali kad probas sa sijalicom onda mi provodi dobro u pravom smeru i sjaji punim sjajem ali kad okrenem diodu sijalica tinja ,malo mi zari vlakno sto znaci gotovo je sa njom ili
provodi sve ok. ali mi sa jednom diodom sjaji sa pola intenziteta sto jest unutrasnja otpornost pri opterecenju raste i provodljivost se smanjuje.Umesto sijalice sam jos koristio cekas iz grejalica na primer i opterecivao diode sa nekih 5 A i merio struju kratkog spoja preko cekasa , ali to sam radio sa diodama preko 200 A sto nije preporucljivo sa tableticama dovoditi je u kratak spoj.
Proveri diznu u pistolju i izolaciju sobe i protok zice . Pozdrav
[ veselinovic @ 21.06.2008. 11:20 ] @
Lakse od metode sa sijalicom je digitalni instrument na maksimalnom podrucju (20 Moma ili vecem)
[ Darko_zed @ 26.06.2008. 21:53 ] @
Jesi li uspeo da resis problem?
[ sokrad @ 27.06.2008. 17:32 ] @
Nisam. Diode su OK, ali nece da radi. Verovatno je glavna sklopka. Kontakti imaju dobar pressing, ali su verovatno zaprljani...Nemam pojma
[ Darko_zed @ 27.06.2008. 18:38 ] @
Rekao si da je trofazni odnosno trostubi transformator , proveri ispravnost primarnih namotaja na sva tri stuba odnosno prekidac za amperazu ,mozda ne ukljucuje jednu fazu(stub) pa ti pravi problem.Ako i dalje imas problem ,tu sam u komsiluku pa ga mozemo resiti ako ostanes bez ideja?
[ sokrad @ 27.06.2008. 20:48 ] @
Merili smo,mernim klestima kroz sva tri stuba prolazi struja ali nedovoljna, treba oko 90A za ovaj model 275, ali u toku varenja struja nije konstantna vec varira izmedju 30A-60A.
'Aj da probam i to, pa se javljam.
Hvala.
[ gane1 @ 28.06.2008. 07:51 ] @
E ovde ima lepih bisera pa sam nesto i "naucio" o ispitivanju dioda!Uzmi ti prijatelju ovako-otkacinji jedan po jedna stub od transformatora pa probaj da varis sa samo jednim stubom!Na taj ces nacin najbrze da nadjes koji ti stub ne radi!Inace-da je bilo koja dioda u kratkom spoju to je odmah "vatra" kad stisnes taster na gorioniku,mada simptom moze da znaci i kratko spojenu prigusnicu ali to je zaista redki slucaj,prvo ti spajaj stub po stub,pa kad vidis koji ne radi-lako ces naci zasto,i obavezno meri napon ,trebalo bi je da je isti za najmanje dva stuba,jer cesta su resenja da je na jednom stubu namotaj kraci u odnosu na ostala dva to nemoj da te cudi!
A za ispitivanje-digitalni instrument nije apsolutno pouzdan u reverznom smeru,on je za to "slep"!Analogni nisu ali samo i samo ako nije elektronski!
[ baki. @ 29.06.2008. 23:15 ] @
Citat:
sokrad: Merili smo,mernim klestima kroz sva tri stuba prolazi struja ali nedovoljna, treba oko 90A za ovaj model 275, ali u toku varenja struja nije konstantna vec varira izmedju 30A-60A.
'Aj da probam i to, pa se javljam.
Hvala. :)
ako ste merili struju kako kazes i ona kroz sva tri stuba iznosi 30-60A to je po meni u redu...jer struja varenja zavisi odvise parametara i menja se u toku varenja. Imas po stubu 30 -60A sto cini 90-180A ukupno...Bas me zanima sa cime ste ga opteretili konstantno sa 90A po stubu(fazi) sto iznosi ukupno 270A sto je vec kao njegov maximum...koja ste klesta koristili i kako ste merili...?
[ sokrad @ 30.06.2008. 08:21 ] @
Tacnije, ja sam samo prisutstvovao. Za model i opseg klesta, ne znam, sem da se koriste u kombinaciji sa digimerom. Obuhvatio je svaki most, valjda na samom izlazu, nisam ja majstor :-), i dok varimo mi merimo, ono seta izmedju 30-60A. Zica se ponekad samo zagreje,nece ni da se istopi. Ovih dana sam bio u guzvi, bas cu danas da se malo pozabavim pa vam javljam. Hvala svima.
[ gane1 @ 02.07.2008. 08:46 ] @
Za taj konkretan aparat nisam siguran,ali vecina pravih proizvodjaca nema istu struju kroz sva tri stuba,obucno je u jednom stubu nesto veca to treba imati na umu!Najsigurnije je iskljucivati stub po stub i meriti i uporediti struju praznog hoda istruju sa teretom!
[ tdjokic @ 02.07.2008. 15:33 ] @
Ko ima lose varenje, neka uzme Ranisan, a ko ima lose zavarivanje neka nastavi diskusiju (Izvinite, morao sam malo da se nasalim oko nase terminologije...)
[ stankeee @ 18.09.2008. 23:32 ] @
Problrm sa losim zavarivanjem kod MANNESMANN M 200 PLUS . Prvo je poceo da pljucka pri varenju - ivari pa pljucka pa vari ...Dok jednog dana nije prestao da radi skroz . Samo mu radi kuler na 220v. Na ploci su pocrkali sledeci delovi :
Dioda BY255 ,BY 299 , zener 12v 1w , IRF540, TYN 412, BC337.
Sve je ovo zamenjeno , do duse umesto TYN412 je stavljen TIC126D a umesto BY255 - IN5408 ali to je to.
Ja se ne bavim popravkom aparata za zavarivanje ali radim elektroniku - ovo mi je manje poznato pa bih vas zamolio za pomoc posto je ovo neko vec cackaao .Mislim da su okretani trimer potenciometri koji ne znam za sta sluze a to su:
V.MIN , RAMPA, R.ST , V.MAX.
R28 je nagoreo i pokazuje 120 oma - mislim da je samo nagoreo ne i promenio vrednost.A misim da nema smisla gledati diode dok ne sredim plocu - posto ne reaguje motor za pogon zice a ni ventil gasa.Kad ovo dobijem onda skidam diode ili sta vec ... Ustvari dajte mi neke instrukcije posto mi ovo nije dovoljno poznato.
[ nebko @ 19.09.2008. 09:01 ] @
Moraces da gledas i diode i to pod broj 1.
Jer max. brzina motora zavisi od napona na tim diodama. Tako da se mozes patiti koliko oces, ali motor neces pokrenuti dok sa dioda ne dobijes napon.
Drugo diode su ti najcesce uzrok loseg varenja (pljuckanja). Cesto ode jedan deo tog velikog Greca ,pa na izlaz ide polu ispravljeni napon i struja. Kad nastavis da varis sa takvim aparatom on vari dok ne ode i druga polovina Greca i onda prestaje skroz da vari i da gura zicu.

Znaci najpre resi diode pa kad tu bude sve u redu idi dalje.
[ stankeee @ 19.09.2008. 14:17 ] @
HVALA za ovaj savet , bez njega bih se mucio... Videcu diode
[ stankeee @ 19.09.2008. 17:33 ] @
Diode na omskom idu od 1.4 do 2.1 megaoma u suprotnom smeru nisu provodne.Sta dalje s'obzirom da trafo na diodni ispravljac ne daje nista od napona - 0 volti???

[Ovu poruku je menjao stankeee dana 19.09.2008. u 23:47 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao stankeee dana 21.09.2008. u 12:59 GMT+1]
[ stankeee @ 21.09.2008. 11:59 ] @
Eto vratio sam aparat u predjasnje stanje - vari ali pljucka .Znaci neka od dioda ili vise njih prave problem . Na koji nacin da ih ispitam ?
Diodni most je PMS 84
[ Darko_zed @ 21.09.2008. 22:08 ] @
Moraces da rasklopis grecov most i da ispitas diodu po diodu ,ali pazi redosled ploca kad rasklapas da bih znao da ga sastavis kako treba.
[ stankeee @ 22.09.2008. 05:41 ] @
Vec sam to uradio.Rastavio sam ga i merio diodno i omski. Omski mi je malo cudno da jedan par pokazuje 1.4megaoma a drugi 2.1 - u suprotnom smeru su neprovodne.
[ nebko @ 22.09.2008. 08:20 ] @
Po ovome diode su ti verovatno dobre. Ja kad ispitujem da li je grec dobro sastavljen posle menjanja dioda prikljucim ga na regulacioni trafo na neki 50V i merim analognim instrumentom jednosmerni napon posle geca i ako je 2-3V nizi sve je ok.

Citat:
stankeee: Diode na omskom idu od 1.4 do 2.1 megaoma u suprotnom smeru nisu provodne.Sta dalje s'obzirom da trafo na diodni ispravljac ne daje nista od napona - 0 volti???


Meni iz ovoga nije najjasnije da li tebi trafo daje neki naizmenicni napon na sekundaru( kad stisnes prekidac na pistolju kojim varis)?

Prvo pitanje da li kad stisnes prekidac na pistolju kojim varis trafo zuji? Prtpostavljam da ne.

Onda je problem u dovodjenju napona na primar trafoa.
Napon na primar se dovodi preko sklopke sa izbor struje varenja (ove tvoje zelene) i preko (najcesce) jednog snaznog trijaka koji moze da izdrzi dovoljno ampera koliko vuce primar i nekih minimum 600V. Kad ti stisnes prekidac na pistolu trijak provede i da napon na trafo.
Kod tebe mi ovaj TIC126D ne deluje da je taj preko kojeg se napaja trafo, 12A koje on moze da izdrzi je malo za trafo.

Kod tebe na slici plocice ne vidim bas najbolje sta su ova dva elementa levo sto stoje na hladnjacima. To mi po dimenzijama lici na snazne komponente koje mogu da izdrze struju trafoa.
Da li si njih ispitivao?
Takvi trijaci se cesto pale preko optokaplera i veoma cesto ode i on kad ode i trijak.

I ajd uslikaj i drugu stranu plocice.




[ Darko_zed @ 22.09.2008. 13:43 ] @
Otpornost dioda treba biti u omima , a ne u mega omima ,stvarno ne znam kako si to izmerio i otpornost tih dioda treba biti od 400 do 500 oma od prilike po komadu, jer sam ih zamenio mali milion.Rekao sam ti da ih moras meriti svaku posebno a ne u paru jer ako je jedna u neprovodnom stanju u oba smera a druga dobra par ce pokazati da je ispravan samo sto ce imati otpornost kao jedna dioda sto i jeste, a ako su u paru obe ispravne otpornost ce ti biti upola manja od otpornosti jedne diode.
[ nebko @ 22.09.2008. 14:21 ] @
Darko slazem se da za pouzdano ispitivanje dioda treba ispitati svaku diodu posebno. Ali za ovaj slucaj sto si ti opisao da jedna dioda ne provodi, a da je druga ispravna grec bi radio i ispravljao napon i da je sve ok okretao bi se motoric, to sto takav grec nebi dugo izdrzao da vari to je druga stvar.
[ stankeee @ 22.09.2008. 20:10 ] @
E njih nisam proverio - te na slici !!!

A sto se tice dioda - zapunktovane su jedna za drugu tako da posle secenja ne znam kako bi ih tako kvalitetno spojio. diode sam merio u opsegu za diode gde pokazuje oko 420 - 450 i na omski gde pokazuje kao sto rekoh od 1.4 do 2 megaoma .

[Ovu poruku je menjao stankeee dana 23.09.2008. u 06:29 GMT+1]
[ nebko @ 23.09.2008. 07:09 ] @
Ovo su dva tiristora, koji su ,vrovatno, svaki za po jednu poluperiodu naizmenicnog siglala, i menjaju trijak koji sam ti gore objasnjavao.
Proveri njih. i opto elemente preko kojih se oni pale, to su ti verovatno ova dva bela 6-pinska TLP... kola.
[ stankeee @ 27.09.2008. 11:44 ] @
Kod nas u Pirotu nisam naso te tiristore ,po kojoj ceni mogu da se kupe? BTW68.800 ???
[ stankeee @ 14.10.2008. 21:29 ] @
Aparat radi odlicno , problem je bio taj sto je pre mene neki tip skinuo kapice sa prekidaca pa ih stavio u pogresan polozaj ( umesto na 5 stavio na 2... ) i kada varis na petici ti ustvari varis na dvojci i normalno da pljuje. Znaci ono sto je bilo izgorelo na ploci to je bilo to samo je problem napravio tip sto rucicu sa prekidaca nije vratio na mestovec pogresio za tri podeoka .Hvala svim na saradnji ...
[ stankeee @ 06.07.2010. 22:54 ] @
problem je sto motor ne gura zicu a samim tim nema ni varenja . Poceo je prvo da zeza cas gura zicu cas nece a onda je crko. Proverio sam motor on je OK . Zamenio sam TIC 126 koji je bio prepolovljen i IRF 540 i motor je proradio i aparat poceo da vari ali ne zadugo .Opet je poceo cas hoce cas nece i opet puko TIC126 I naravno crko IRF540 opet ne radi motor. Sve okolo je ispravno ???

Neki predlog ...
[ Marko Enter @ 07.07.2010. 10:47 ] @
Zameni sve kondezatore i diode , proveri otpore dali su svi ok

pozdrav
[ stankeee @ 07.07.2010. 10:56 ] @
To cu danas da uradim
[ stankeee @ 07.07.2010. 19:38 ] @
izmenjao sam sve elektrolite ,onda 1n5408 i by299 sa by399. IRF540 istim a TIC126 sa BT151.Radio je neko vreme i opet crko .Dal' ga zezne motor - u smislu da cetkice varnice ? Jedino da menjam sve poluprovodnike , nemam ideju ....

Svaka pomoc dobrodosla
[ Marko Enter @ 07.07.2010. 22:36 ] @
Hmmmm moguce da je motor , dali ima osigurac u kolu s motorom koji reaguje kada motor povuce vecu struju nego sto treba ??

pozdrav
[ stankeee @ 08.07.2010. 00:00 ] @
Nema osigurac za motor , videcu da stavim par slika kako bi stvar bila jasnija
[ Marko Enter @ 08.07.2010. 09:58 ] @
Dali slucajno nisi mnogo stegao tockice za pogon zice pa se motor vise opterecuje (vuce vecu struju)

pozdrav
[ Darko_zed @ 08.07.2010. 15:32 ] @
ajde ako ti nije problem slikaj plocicu odozdo da vidim stampu.
[ stankeee @ 09.07.2010. 23:00 ] @
Stavljam sliku stampe ujutru - nesto me internet zeza
[ stankeee @ 10.07.2010. 14:39 ] @
Evo slike


[ Darko_zed @ 11.07.2010. 10:57 ] @
poz pogledao sam plocicu koliko sam uspeo da vidim i vidim da je na njoj kocenje motora posle pustanja tastera na rucici (da ne bi doslo do isterivanja zice jos malo usled inercije rotora )uradjeno sa ova dva elementa IRF i TIC .Kada pustis taster i prekines varenje na motoru se treba na oba pola pojaviti isti pol i ceka tako do tvog ponovnog ukljucivanje gde se kao sto sam rekao jedan od ova dva elemente (tranzistor ili tiristora) ukljuci a drugi blokira i tako u krug samim tim sto jedan sluzi da regulise motor a drugi ima ulogu samo promene jednog pola na motoru i momentalnog kocenja.Kazes da si umesto TIC stavio BT tiristor pa mozda tu imas problema jer im nisu bas iste karaktersistike BT je dosta osetljivivji kod Igt struje provodjenja pa sigurno on pravi problema aktiviran je i dovodi u kratak spoj IRF tranzistor.Pozdrav
[ stankeee @ 11.07.2010. 17:57 ] @
kada je prvi put crko originalni SCR412 i IRF540 zamenio sam SCR412 sa TIC126 a IRF540N - nisam siguran da je original takodje bio IRF540N ili samo IRF540.
Sa tim komponentama je radio neko duze vreme (par meseci) ali sada neposredno posle zamene kroz samo desetak minuta crkava sa TIC126 i IRF540N i nista drugo .Pitam se da li jeu pitanju kvalitet komponenti (mozda ne zadovoljavaju standarde) i tako posle par minuta normalnog rada dodje do odstupanja u parametrima i crkavanja .Motor sam rasklopio i sve je OK - vuce struju od 450mA.
[ Darko_zed @ 11.07.2010. 20:42 ] @
SCR412 ne postoji, SCR je oznaka za tiristor a to je najverovatnije bio TYN412 i uradi sledece i to da skines jednu komponentu(tiristor ili tranzistor) tako da radi samo ona koja regulise motor to pogledaj ,a u krajnjem slucaju skini jednu pa drugu i videces koja je da ne lutas.Probaj tako da radis sa tim da vidis sta se desava ali ce ti uvek motor isterati jos jedno 5-10 mm zicu viska prilikom prekida varenja .Ovako ces utvrditi da li je do toga ,a skoro sam sto posto siguran da jeste i posle cemo dalje resavati problem ako radi bez crkavanja .Pozdrav
[ stankeee @ 12.07.2010. 00:20 ] @
Sad cu da probam da nadjem TYN412 i IRF540 i da sa tim probamo zavarivanje . Mislim da IRF 540 regulise brzinu zice pa cu probati samo sa njim zavarivanje pa ako to ostane funkcionalno stavicu i TYN412 da vidimo da li ce i koliko da izdrzi. Komponente cu probati da nadjem u nekoj ozbiljnijoj radnji kako ne bih sumnjao u kvalitet delova .Verovatno su u BG ELektroniku OK . Javljam cim stignu komponente ... Hvala na podrsci .

[Ovu poruku je menjao stankeee dana 12.07.2010. u 23:58 GMT+1]
[ maki2001 @ 21.07.2010. 00:36 ] @
izvini sto se mesam mislim da niko od nas nema dobro objasnjenje kvara . daj mi malo pojasni , aparat je monofazni? da li ima sklopka ili trijak ukljucuju glavni trafo za zavarivanje ? daj neku sliku celog aparata da li se motor preko elektronike napaja sa glavnog ili komandnog trafoa ? koliku struju vuce dc motor u polaznom momentu daj bar malo nesto vise da ga sazvacem . hvala
[ stankeee @ 27.07.2010. 15:29 ] @
Slika cele elektronike je iznad i lepo se vidi sta je gde . Na strani ispred je i slika celog aparata kao i opis kvara . Aparat radi na monofaznoj , diodni most ispravan grebenasti prekidac ispravan potenciometar za brzinu zice i tackasto zavarivanje ispravni .Vodilica ispravna kao i svi kablovi u aparatu .Ventil gasa otvara i zatvara tiristor , motor takodje ide preko elektronike tiristor +tranzistor. Glavni trafo ide preko tiristora .Motor za pogon zice je ispravan kao i elementi na ploci . Sve to naj normalnije radi neko vreme i izgori kontrola motora zice TIC126 I IRF540. Sada sam stavio IRF540N i TIC126M pa da vidimo dal ce da da rezultate .Znaci TIC126D sam zamenio sa TIC126M...
[ Darko_zed @ 27.07.2010. 18:50 ] @
Ali probaj prvo bez jedne komponente i to one koja sluzi za kocenje motora da vidis hoce li tako raditi.
[ stankeee @ 01.08.2010. 01:18 ] @
Cekam limara da mi se javi , aparat je kod njega - verovatno ga koristi...
[ stankeee @ 18.08.2010. 22:34 ] @
Danas sam sreo limara i sve OK za sada RADI
[ Darko Zivkovic @ 14.09.2011. 20:14 ] @
Da nisi slucajno dolazio kod mene ovih dana ili prodao aparat jer mi je nesto mnogo poznat ovaj slucaj
[ Darko Zivkovic @ 14.09.2011. 20:21 ] @
Da dodam , imao sam isti takav na servisu i problem je u potpunostio bio u onome sto sam vec u predhodnim postovima napisao tako da sa sigurnoscu mozes vec pomenuti postupak primeniti na delu.Pozdrav
[ stankeee @ 31.10.2015. 18:45 ] @
Evo mene opet. Sad je problem sto aparat nema struje da vari , zica se jedva topi odnosno jedva pravi nekakav nazovi var i posto ne topi zicu ona pocinje da izlazi previse onako usijana jer ne moze da je topi onosno vari . Rasturio sam diodni most i na hladnjakui su po dve diode ( cetri hladnjaka ). Jedan par dioda pokazuje na omskom 2.2 mega oma drugi par 2.1 treci par 1.8 i cetvrti 1.4 mega oma.Sta je tu ok a sta ne ?
[ crvenitornado @ 31.10.2015. 21:26 ] @
Kad odu diode, aparaT UGLAVNOM PLJUJE, ALI AKO NEMA STRUJU KAO STO KAZES I TOPI SE ZICA IMAO SAM TAKAV SLUCAJ, MOGUCE DA JE SKLOPKA
[ stankeee @ 01.11.2015. 13:10 ] @
nema sklopku ima dva tiristora btw68.800 i pratecu elektroniku.Sad skidam tiristore da ih testiram pa da vidimo sta dalje. Na pocetku negde na drugoj strani ima slika od ploce ali je ranije bio drugi problem sa vodjenjem zice pa su naznaceni neki elementi , ovo je sa pljuvanjem i usijanjem zice novo .Ovo da nema struju sam rekao NEPROVERENO
[ stankeee @ 01.11.2015. 15:31 ] @
Ploca sa elektronikom i tiristorima merenjem pokazuje da je sve ispravo znaci ostaje diodni most. Dal je moguce da na merenju instrumentom diode pokazaju ispravnost a u toku rada da neka probija?
[ crvenitornado @ 01.11.2015. 16:03 ] @
Koja marka je aparata, mora da ima sklopku. Ako skljocne kad pretisnes dugme na pistolju, to je sklopka.
[ emiSAr @ 01.11.2015. 16:35 ] @
@stankeee, u radu provjeri pobudu oba antiparalelna tiristora-kao da se jedan ne ukljucuje. Jeli aparat nenormalno bruji kad stisnes taster na pistolju?

pOz
[ stankeee @ 01.11.2015. 16:58 ] @
MANNESMANN M 200 PLUS nema sklopku ima tiristore na ploci
[ crvenitornado @ 01.11.2015. 17:08 ] @
onda su tiristori, tako meni lici.
[ stankeee @ 01.11.2015. 17:25 ] @
Skidao sam ih i proverio - rade (oba)
[ stankeee @ 05.11.2015. 23:11 ] @
Merio sam diodni most i neponi se krecu od 22 v na jedinici do 39v na sestici prilikom zavarivanja ?
[ stankeee @ 05.11.2015. 23:12 ] @
Aparat normalno bruji u radu gospodine emiSAr
[ emiSAr @ 06.11.2015. 12:06 ] @
Ako su ono naponi mjereni u radu nesto su visi od uobicajenih. Provjeri dobro sve spojeve na sekundarnoj strani gdje su struje velike,
kao da imas neki dodatni otpor pa aparat ne moze isporuciti deklarisanu struju.-
Kod aparata kojima se glavni trafo ukljucuje antiparalelnim tiristorima, ako postoji debalans u pobudi tiristora, nenormalno bruje,
maltene poskakuju kad se aktivira taster na pistolju, a var nikakav.-

pOz
[ stankeee @ 07.12.2018. 20:55 ] @
Ovde je bio problem kabal klesta mase koji se tako neprimetno iskidao (unutar izolacije kabla) drzao se vise na izolaciji nego na licnama kabla .Skratili smo i povezali masu i radi
[ kajtaz98 @ 30.05.2020. 23:24 ] @
kakav mi co2 bio na popravku pre neki dan
varmig 160 neki mu majstor menjao diodni most i stavio 5 komada paralelno vezanih grecova onih kockastih od 50A nije ga mrzelo da nalemi onoliko zica i sve nabudzi da deluje da radi xD ovaj doso kuka ne moze sastavi var