[ panto032 @ 20.06.2008. 11:24 ] @
| Narode imam jednu tegobu i nadam se da ce ti mi moci pomoci.naime pre 2-3 meseca sam poceo malo da se zezam sa joomlom tj.pravim internet stranicu*totalni sam amater*i posle ta dva tri meseca ucenja i citanja tutorijala na netu i guglanja po netu ja sam uspeo da napravim solidan sajt/po mom misljenju/na lokalnom serveru.naime problem je kako da taj saj okacim na net.
Na kompu imama instaliran XAMPP i u direktorijumu c/XAMPP/htdocs/joomla15 folder.ja sam pokusavao razne varijante prebacivanja na server ali nikako ne mogu da to uradim kako treba.Nasao sam na forumu jedno objasnjenje pa mi ni to nije pomoglo
inace otvorio sam nalog na free hosting freehyperspace3.com.
Molim vas da mi pomognete.unapred zahvalan |
[ webex @ 20.06.2008. 11:42 ] @
Kako si tačno probao da prebaciš? Jel taj free host ima mysql bazu? ako nemaš pristup bazi onda ništa od joomla-e... šta ti javlja koje greške? daj malo više podataka...
[ panto032 @ 20.06.2008. 13:36 ] @
hosting ima bazu .i probao sam da pren=bacim ceo fajl zajooml15 naserver ali nikako ne ide.ako neko ima uputstvo ili tutorial bio bih veoma zahvalan.
hvala
[ NeonDragon @ 20.06.2008. 14:28 ] @
kako misliš "ceo fajl za joomlu"?
[ panto032 @ 20.06.2008. 22:01 ] @
negde sam procitao na postu da trebam na server da prekopiram joomla fajl sa lokacije c/xamp/htdocs/joomla i da bi to trebalo da radi .ali nece
[ vatri @ 21.06.2008. 10:11 ] @
1. Kopiras kompletan folder u kom ti je sajt sa locala na host,
2. Zatim odes preko ftp-a na server i nadjes config fajl (configuration.php). Tu je potrebno da izmjenis $mosConfig_live_site, tj. da upises svoju adresu.
3. Na localhostu nadjes PhpMyAdmin, tu nadjes svoju bazu i exportujes je u fajl (sa extenzijom .sql)
4. Odes u PhpMyAdmin koji se nalazi u Cpanelu hostinga i tu importujes bazu, tj. fajl iz koraka 3.
To bi bilo ukratko kako se to radi, imas na ES-u tema o ovome. Kako se svaki od koraka radi moraces sam skontati kao sto sam i ja morao...