[ Aleksandar94 @ 05.07.2008. 03:04 ] @
E ovako. Imam jedan problem. On glasi ovako. Telo je odredjeno sa 4 parabole. Parabole su odredjene jednakim brojem tacaka. Tacke su odredjene svojim koordinatama. Tacke se spoje kao na slici. Treba nacrtati to i odrediti koordinate tacaka unutar tela. Posto sam pocetnik u c-u nemam predstavu odakle da krenem. Svaka pomoc je dobrodosla. Pozdrav!

[ Nedeljko @ 11.07.2008. 08:19 ] @
Prvo, parabola (ili bilo koji drugi konusni presek) je potpuno odredjena sa bilo kojih svojih pet tacaka. Kroz cetiri tacke prolazi beskonacno mnogo parabola.
[ Aleksandar94 @ 11.07.2008. 11:05 ] @
Dobro. Ja nisam ucio parabole pa ne znam. Ali da li samo moze 5. U primeru koji ja imam kuci je parabola odredjena sa 9 tacaka. I resenje se dobija tako sto se " izvrsi Bulovo sumiranje projektora ". Meni to nije jasno. Da li mozes da mi objasnis. Kako da nacrtam parabolu u C-u ako znam koordinate tacaka kojima je ona odredjena. I kako da odredim koordinate tacaka unutar tela koje se dobijajau spajanjem tacaka.
[ glorius @ 12.07.2008. 19:34 ] @
y = px^2

Ubacis x i dobijes y.
x stavis u petlju da ide od pocetne do krajnje tacke.

Tako iscrtavas tacku po tacku.

startX - x koordinata leve tacke na paraboli na tvojoj slici
endX - -||- desne tacke -||-

Code:


for( int x = startX; x < endX; x++)
{
       int y = p*x*x;   // p je valjda neka konstanta parabole ( ako je 1 dobijamo poznatu kvadratnu j-nu y=x^2 )

       DrawPoint(x,y);
}



E sad, ovo DrawPoint je funkcija koja se implementira u zavisnosti od toga sta koristis za iscrtavanje. To je vec druga i dublja tema...
[ Aleksandar94 @ 13.07.2008. 00:04 ] @
Posto mi je nedeljko rekao da kroz 4 tacke prolazi beskonacno mnogo parabola zakljucio sam da broj tacaka kojima je ona odredjena mora biti neparan! Evo je izmenjena slika!

[ Aleksandar94 @ 13.07.2008. 00:16 ] @