[ vi.mi.ja @ 24.07.2008. 14:09 ] @
Pozdrav!
Da li neko od vas ima iskustvo sa Adssrbijom?
Ja sam izgleda naseo na njihove reklame...Start paket 1eur mesečno...bandwith,cpanel,fantastico...sve ok.
Jedini problem je server uptime...Kažu da je server smešten u Dallasu, i uptime je 99,9%.
Ja bih rekao da je 9,99%.
Svaki dan nekoliko puta kao da im pada server...jednostavno ne mogu pristupiti svom sajtu (ni kontrol panelu),ni njihovom sajtu,ni onim sajtovima koji su tamo hostovani,ni axiom.rs-u (danas skoro ceo dan).
Ftp radi preko Total comandera.
Ping je min=172 max=176 average=173 lost packets=25%.

Da li neko ima ideju gde je problem?
Hvala

Pozdrav



[Ovu poruku je menjao Tyler Durden dana 06.08.2008. u 11:56 GMT+1]
[ Tyler Durden @ 24.07.2008. 14:26 ] @
U hosting provajderu?
[ vi.mi.ja @ 24.07.2008. 16:28 ] @
Rešeno...Moj IP je blokiran iz nekih sigurnosnih razloga...Sad čekam e-mail od tehničke podrške ADSSrbije gde će mi navesti
razloge blokiranja.
[ vi.mi.ja @ 24.07.2008. 19:55 ] @
Opet ja...opet blokiran.
U međuvremenu sam dobio od server admina log file.
Da li neko može da mi objasni ovo?

....REQUEST_FILENAME. [id "xxxxxxxx"] [msg "Cross-site Scripting (XSS) Attack.
Matched signature <.cookie>"] [severity "CRITICAL"] [hostname
"xxxxxxxxxx.com"] [uri "/js/treeview/jquery.cookie.js"] [unique_id
"xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"]

Taj "/js/treeview/jquery.cookie.js" file sam ja instalirao među ostalih...Pretpostavljam da mi to pravi probleme.
Do blokade dođe kad hoću da se izlogujem sa mog sajta.
[ Librabicboj @ 26.07.2008. 13:28 ] @
Moje iskustvo sa ADSSRBIJA ili AXIOM.RS je odlicno!
Serveri su stvarno u Dalasu i UP time je 99%!
Stvarno su odlicni, pogotovo sa sloganom 1GB = 1Euro!
Jedini problem kod tebe je verovatno u tvom ISPu, ili nisi nesto dobro konfigurisao u strukturi sajta.
[ vi.mi.ja @ 29.07.2008. 06:32 ] @
Pozdrav!

Problemi su otklonjeni...Moje skripte su pravile problem.
Izgleda da ADSSRBIJA ima jači sigurnosni sistem nego moj prethodni host servis,jer tamo skript radio.

Inače i ja sam apsolutno zadovoljan sa njihovim uslugama.
Ima malo host servisa ,ne samo u Srbiji ,koji nude toliko stvari kao dobar bandwith,prostor,cPanel,Fantastico,itd, + dobra tehnička podrška,i sve za 1GB=1EUR.

Samo me je nervirao činjenica da nisam mogao pristupiti svom sajtu...Sve dok nisam dobio log file,pa sam video da sam ja kriv.

Ovim putem se izvinjavam ADSSRBIJi zbog "pomalo negativnog reklama".

Poz
[ Lord_Master @ 06.08.2008. 10:48 ] @
Da, to definitivno nije do njih bilo :)

I mislim da bi bilo lepo od moderatora da promene naziv teme, da ne shvate clanovi pogresno naziv.
[ davidkovacs2 @ 29.09.2008. 21:08 ] @
ovaj host radi kao zmaj!!
Odlican je...
[ MilanRS @ 02.03.2010. 17:17 ] @
Nema novijih iskustava?
Planiram kod njih preći...
[ view @ 02.03.2010. 17:22 ] @
Neznam kakvi su sada ali do pre godinu dana sam licno imao dobra iskustva sa njima i cuo sam nekoliko dobrih komentara.
[ griva @ 02.03.2010. 19:17 ] @
Sve pohvale i preporuke za hosting, bar za sada
[ Darklord @ 02.03.2010. 20:10 ] @
Izgleda rade korektno, jedina cudna stvar koju sam nasao u listi dodatnih servisa. Izmena primarnog domena ok da ne duzim da se vas domen pretvori sa domen1.tld u domen2.tld ovo kosta 10e jednokratno. Sto se prvog paketa tice 12e kosta. Izgleda su se malo preracunali za 2 e moze da se uzme dodatni hosting nalog koji ce trajati jos 12 meseci a koristice se novi domen podatke i bazu mozete da prebacite za sekund sto se baze tice ne morate cak ni da je prebacujete.

Dakle u ceni od 12e godisnje izgleda 10e kosta da se postavi domen 3e ostalo :) vise se placaju dodatne usluge nego sam hosting. To je kao ono za supu salata uz supu je besplatna ( nista vi meni odnesiti supu ostavite mi salatu ) hehe

Izgledaju strucnou svakom slucaju osim sitnica :)
[ view @ 02.03.2010. 20:28 ] @
Da, podsetio si me na slicnu situaciju koju sam doziveo sa njima a to je da sam kod njih narucio hosting a domen sam vec posedovao i prilikom narudzbine upisao sam u naziv svog domena domen.com a trebao sam domen.net pa kada sam zatrazio da isprave tu moju gresku uradili su ali uz komentar da ce mi to sada uciniti ali inace to se naplacuje po posebnom cenovniku....Glupost...Mada sve ostalo je bilo korektno i na mestu.
[ Darklord @ 02.03.2010. 20:34 ] @
Neka simbolicna nadonkada bi eventualno imala smisla mada ni onda izmena domena traje sekund nista ne kosta a puno znaci korisniku koji se odlucio na drugi domen. Ali dobro svako ima svoju politiku kako i sta prodaje. Verujem da ovo ipak urade bez nadonkade ako ne uvek prvi put. Pogotovo ako je greska ucinjena prilikom porucivanja.

Ja sam samo napomenuo na sta treba pripaziti. Cena od 10e je prevelika kada se uzme u obzir cena hostinga
[ MilanRS @ 03.03.2010. 13:33 ] @
Hvala na odgovorima.
Pošto vidim da ako im napišem mail poslije podne,
oni odgovore tek sutradan ujutro,
pretpostavljam i da ako se desi neki problem sa sajtom/hostingom
u toku večeri, oni mogu reagovati tek ujutro.
Nemaju non-stop podršku.
[ Darklord @ 03.03.2010. 13:47 ] @
Nigde na sajtu nije naznacena 24/7 podrska ako nista barem su iskreni. Sto se problema tice verovatno nadziru rad servisa i ne verujem da bi dozvolili da im neki od servisa bude ne dostupan sve do pocetka radnog dana ( sto je malo ne proferisonalno ) tako da verovatno da ce resiti problem kada god nastane.

Pozdrav
[ view @ 03.03.2010. 21:52 ] @
Mali provajderi koji imaju do 500-1000 korisnika nemogu da ostvare podrsku 24h non stop i odgovor na mail u roku od par minuta...Srbija je mala zemlja i kod nas ima dosta provajdera a korisnika nema bas mnogo tako da 99% provajdera ne moze sa sigurnoscu da kaze da ce vam pomoci u svakom trenutku.Na vecini sajtova pise 24/7 podrska ali to znaci u smislu da primaju zahteve putem emaila ili ticketa 24/7

Realno je ocekivati odgovor na pitanje ili zahtev za pomoc u roku od 6h do maksimalnih 12h a kompletno resavanje problema u roku od 24h.To ja mislim da je realno i da korisnici od provajdera u Srbiji ne mogu neku vecu podrsku ocekivati...

Naravno provajderi u srbiji zbog malog broja korisnika i nemaju mnogo posla pa ako se potrefi da je podrska online a da je korisniku potrebna pomoc,problem moze biti resen u roku od nekoliko minuta ili sekundi.


Koji god provajder resi vas problem u roku od 24h (ukljucujuci i rad vikendom i praznikom) to je solidan provajder.
[ MilanRS @ 03.05.2010. 14:32 ] @
Hvala vam.
Na kraju sam i uzeo paket na adssrbija, sve je lijepo radilo, a danas odjednom ne radi ni moj sajt, ni addsrbija sajt, ni axiom.rs,
a da čudo bude veće ne radi ni sajt uniwebhostinga, kao ni moji sajtovi koje još uvijek nisam prebacio od tamo.
Ili je neka veća havarija u Americi ili su oba provajdera reseleri istog hostinga koji je pao?!

Edit: Vidim da je bilo nešto na mnogo većem nivou, 85 min. offline, bitno je da su riješili.

[Ovu poruku je menjao MilanRS dana 03.05.2010. u 16:21 GMT+1]
[ _Diamond_ @ 19.05.2010. 16:12 ] @
Planiram da predjem kod njih.Kakva su Vaša iskustva ?
Od kada oni postoje ? Piše na sajtu 2001,a vidim da su pod sadašnjim domenom registrovani od 2006,da li su bili na drugom domenu ranije ?
[ Dekstr @ 28.07.2010. 05:50 ] @
Hteo bih uzeti host kod njih . Ono sto me interesuje je :
-da li bih mogao da drzim warez sajt tj blog ? ne planiram kod njih da kupim domen vec da koristim postojaci domen , da li to moze (koliko vidim moze , ali pitam jer nisam siguran ) ? da li prvo moram da imam domen pa tek onda da uzmem hosting ? pitam zbog popunjavanja narudzbenice , jer kad odaberem da cu koristiti drugi domen , moram da napisem ime domena ? koliko igra ulogu da napisem tacno ime domena koje ce biti , jer trenutno nisam jos registrovao domen ? da li mogu da napisem bilo sta pa posle da promenim ?
Znam da koliko para toliko muzike , 12e za god dana je mizerna suma para , ali opet nije na odmet pitati , koliko su pouzdani i kakva su iskustva ? ne ocekujem da mogu u 3 ujutru da ih zovem da ih pitam kako su (banalizujem) , ali me interesuje ako su losi , sta to lose podrazumeva ?!
To je to za sad , hvala na odgovoru ! :D
Ako imate neku alternativu za mene osim njih , slobodno predlozite !
[ view @ 28.07.2010. 08:49 ] @
-`Ne verujem da dozvoljavaju warez ali to ces ipak njih morati da pitas.
- Mozes da koristis svoj domen a kod njih da zakupis samo hosting.domen ne mora biti registrovan pre nego sto narucis ali mora biti tacan naziv domena koji ces koristiti na tom hostingu bez obzira na to da li je domen vec registrovan ili ne.Postoji ogucnost a izmenis naziv glavnog domena na hostingu ali ce ti to naplatiti to znam iz licnog iskustva

-12e za godinu dana nije mizerna cena to je sasvim normalna cena ali to je tacno da ih neces dobiti u tri ujutru na telefon ali koliko znam dobro rade svoju podrsku tako da ces sigurno dobiti odgovor na ticket u roku od 24-48h(problemi sa serverom se resavaju mnogo brze)

[ Dekstr @ 28.07.2010. 19:05 ] @
ok hvala na odg. kontam da su retki oni koji dozvoljavaju warez , ali opet ima brdo warez sajtova , sad me samo interesuje , ko i sta treba da uradi da mi se korisniku napomenulo da ugasi warez da ne bi popio dan naloga ? da li su vlasnici hostinga / prodavci sami moralni i sami ce to napomenuti korisniku , ili ih bas briga do god i ne stisne neko drugi npr vlasnici prava ili tako nesto ? ako koristim neku free skriptu kao sto je WP ili nesto slicno , niko osim vlasnika prava npr na neki film ili tako nesto nece isterivati pravdu , a s obzirom da je to mali sajt sumnjam da ce ga iko i primetiti ? zar ne , ili se varam ?
[ view @ 28.07.2010. 20:12 ] @
http://www.google.com/search?h...&aql=&oq=&gs_rfai=
Kod ovakvih provajdera je dozvoljeno drzanje warez-a

Moze svako da te prijavi,ukoliko je administrator dobar i vodi racuna o svom serveru on ce prvi pronaci warez na svom serveru i prvo te upozoriti a zatim ako ne uklonis dobices suspend takodje svako moze da te prijavi glavnom admninistratoru ili nekoj od organizacija koje se bave suzbijanjem ilegalnih sadrzaja ili data centru gde se server nalazi znaci to moze svaki tvoj posetilac ili vlasnici prava da ti uradi a nije ni toliko cest slucaj da te prijavi i neki drugi vlasnik warez sajta jer si mu ti konkurencija koja odvaci posetioce.

Ako te neko prijavi nekoj organizaciji ili data centru vrlo lako moze da dodje do suspenzije kompletnog servera i bez nekog posebnog obavestenja administratora kao sto se meni desilo.
[ Dekstr @ 28.07.2010. 20:45 ] @
ok hvala na odgovorima . imas li neku preporuku za mene ? koji je best buy za to ? ne bih odma da dam veliku sumu para , jer lako mogu da batalim sve to za mesec dana pa ne bih bas sve da mi propadne , dosadno mi je zasad jako pa hocu malo da se igram sa tim ? ako se nalozim lako cu uzeti neki vec bolji i kvalitetniji host ?!
[ view @ 28.07.2010. 21:04 ] @
pa nemogu nista da ti preporucim i ne zelim jer imam jako losa iskustva sa tim,svaki warez hosting je los jer su cesto izlozeni napadima i korisnici na tim serverima su jako neodgovorni npr dozvoljeno im je neogranicen broj mailova za slanje pa onda spamuju ko ludi pustaju 20000-50000 mailova odjednom pa to malo zagusi server....ako se zelis ozbiljno da se bavis warezom uzmi bar neki offshore vps koliko toliko si sigurniji nego na obicnom offshore hostu a najsigurniji si na svom serveru.mozes pogledati santrex.net ali odmah da ti kazem da sam ja imao jako losa iskustva sa njima sto se tice stabilnosti,uptime i podrske ali znam neke ljude koji koriste vps-ove kod njih i prezadovoljni su.
[ strutter.poison @ 11.09.2010. 09:10 ] @
Moze li neko da mi kaze koja je verzija PHP, MySql, Apache ? Na sajtu pise samo PHP5..

Zna li neko bar povrsno koliko bi maksimalno opterecenje moglo da postoji a da ne zabode 5-10 sekundi ucitavanje strane? Imate li neku zahtevnu aplikaciju? Kako se ponasa?

Koristio bih ovaj host kao demo, sto znaci da nece biti mnogo poseta, ali vrlo je bitno da se stranica ucitava brzo. Ako nekom znaci nesto, par aplikacija je radjeno u Zend Framework-u (koji je prilicno glomazan), ali su veoma dobro optimizovane pa se na lokalu zahtev obradi za 200-400 ms (amd x2 5000+, klasika hdd wd caviar blue, 2GB kingston... obican racunar skroz).

Veoma bi mi koristio konkretan podatak tipa - joomla (ili nesto drugo) sa tim i tim glomaznim (ili ne) komponentama i ukljucenim kesiranjem, optimizovanim ili ne sql upitima... traje oko 1-2 sec (sa li bez mnogo slicica - ako moze strana u KB)... ili nesto slicno. Valjda ne trazim mnogo... ako koristite YSlow mozda.. to sve pise, samo copy/paste.

Hvala. ;)

[Ovu poruku je menjao strutter.poison dana 11.09.2010. u 10:32 GMT+1]