|
[ SKORPION-MILAN @ 24.07.2008. 19:35 ] @
| hocu da napravim ovo pojacalo na slici
posto sam totalni pocetnik u oblasti pojaca interesuje me sledece:
posto je pojacalo 2x22w jel to znaci da mi trebaju dva zvucnika od 22w?
i gde mogu da kupim takve zvucnike?
hvala
edit: jel dobro ovo pojacalo?
[Ovu poruku je menjao SKORPION-MILAN dana 26.07.2008. u 14:45 GMT+1] |
[ MasterElektroniK @ 24.07.2008. 20:38 ] @
Zasto si se odlucio bas za to pojacalo? Sa seme se ne vidi kakvo je, tako da kakvo je ne znam...
Zasto ne probas da napravis nesto sa IC tda2030, lepo pojacalo,lepo radi itd, itd...
Evo ti link http://home.planet.nl/~midde639/specs/tda2030.pdf
Ne znaci da treba da imas zvucnike od 22W, zvucnici mogu biti jaci,mozes slobodno da spojis i zvucnike od 50-100W,ali nemoj da preterujes...Samo pazi da ako je pojacalo namenjeno za zvucnike od 8ohm, da spojis zvucnike od 8...
Za cega ti treba pojacalo,zvucnici?
[ zeoN_Rider @ 24.07.2008. 21:19 ] @
Za koje namene mislis da upotrebis taj pojacavac?
Pozdrav zeoN_Rider
[ SKORPION-MILAN @ 24.07.2008. 23:39 ] @
da ga spojim na komp
[Ovu poruku je menjao SKORPION-MILAN dana 25.07.2008. u 17:33 GMT+1]
[ Pigoza @ 25.07.2008. 09:21 ] @
Koliko se ja secam,ta sema ti je sa interneta, tu ne pise koje kolo je u pitanju ali mislim da je TDA 1554 ili slicno,kao sto vidis izlazi idu preko elektrolita,uopste mi se ne svidja ta sema, i sumljiva je, jer kad ide izlaz preko elektrolita drugi deo zvucnika-minus ide na minus napajanja,nesto mi nije u redu sa ovom semom.
Drugo ukoliko ti pojacivac ide preko elektrolita izlaznog nema sanse da dobijes 2X22W,mozda maksimum 2X6W,jedino u mostu, to su IC kola koja ne koriste elektrolite na izlazu i u mostnom spoju daju snagu od 20-25W na 4 oma [pri 14.4V.
To su sijaset IC kola: pocevsi od LA 4440 BTL,preko TDA 2005M,pa onda TDA 1553CQ,TDA 8560Q....da ih ne nabrojam vise.
Reci mi koje kolo je u pitanju?
Posto si pocetnik,mogao bi poceti sa kolom TDA2005M to je mono pojacivac 20W/4 oma