[ telford @ 22.08.2008. 17:32 ] @
Problem je sledeci: Kada kameru Panasonic NV-GS330 povezem sa PC-iem pomocu kabla Firewire 1394 racunar ne vidi kameru.

Posto sam ja pocetnik da naznacim proceduru: kameru povezem kablovima (struja i firewire) namestim na mod za reprodukciju sa trake, upalim kameru i program windows movie maker ili Pinnacle Studio 11 i pokusam import from digital camera (mozda ce neko da mi se smeje ali cisto da proverim da li nesto radim pogresno).
Na racunaru imam dva operativna sistema XP i Vista (i naravno probao sam na oba i nista).
Da otklonim pitanja firewirea na maticnoj ploci uzeo sam od drugara PCI karticu firewire sa drugim kablom i opet nista.


Kamera je stara 15 dana, ja ne zivim u BG (gde je kamera kupljena) pa bih voleo da proverim sve pre nego sto odem kod prodavca.

Da li neko ima neku ideju sta je problem?
Unapred hvala svima
[ deks007 @ 22.08.2008. 19:34 ] @
Problem moze biti i do kartice (pisano i objasnjavano toliko puta na forumu - pretaraga ! ) , odnesi kod nekog drugara i probaj ako ima karticu da povezes kameru . U principu bi trebalo kada povezes kameru i komp prvo da operativni sistem registruje novi hardever , pa prepozna da je kamera u pitanju i onda otvori prozorce pa pita kojim programom hoces da radis snimanje . Inace kupio sam istu kameru i nisam imao taj problem , kartica je Intex sa NEC chipom. Pozdrav !
[ telford @ 22.08.2008. 22:19 ] @
Hvala na savetu pokusacu na drugom racunaru, samo ne znam da li si me razumeo moja maticna ploca (Asus P5K-E) ima firewire i posto sa njom ne radi uzeo sam od drugara PCI karticu firewire i sa njom isto ne radi. E sad koja je verovatnoca da nevalja maticna ploca i pci firewire. Kako vreme prolazi sve vise mi se cini da je kamera u pitanju jer sam probao dva firewire, dva kabla, na dva operativna sistema (doduse na istom racunaru). Mozda nije bitno ali USB veza radi. Jos jednom hvala!
[ telford @ 23.08.2008. 17:28 ] @