[ Alex85 @ 01.09.2008. 22:55 ] @
e ovako nov sam ovde trebam da uzmem ovu kameru Sony kamera DCR HC53E, pa me interesuje da li je kamera dobra, da li da snimam u sp ili lp modu, naso sam sony excelent dv lp, da li cu na njoj da imam dropove, posto kazu da su vece mogucnosti na njoj da budu dropovi nego na sp, i sta mislite o sony premium kasetama ili sony hmp, i koje mi kasete preporucujete, sony, tdk, maxell, fuji...??? i zna li neko gde imaju kasete za ciscenje glave na kamerama naravno u beogradu??? totalni sam pocetnik sa ovim ali ucim polako


Unapred hvala svima na pomoci!!!
[ deks007 @ 02.09.2008. 19:57 ] @
Prvo malo pretrage za neke informacije ! Sony kamera Sony kasete . Snimaj u SP modu ( to ti je sat snimanja na jednoj traci nema potrebe da snimas u LP modu cak iako kamera ima ti mogucnost ) . Ima post vezano za ciscenje glave a ta kaseta za ciscenje je u stvari fina smirgla tako da to izbegavaj , uzimaj kvalitetne kasete izbegavaj da dajes drugom svoje kasete i ne uzimaj od drugih kasete da bi ih gledao . Ako neko i hoce da mu prebacis materijal i izmontiras onda gledaj da to i unovcis jer kada crkne kamera niko nepita koliko kosta opravka . E sada jel kamera dobra ? Za kucnu varijantu verovatno jeste , a pretpostavljam da ti za tu namenu i treba . Pozdrav !
[ Alex85 @ 02.09.2008. 21:56 ] @
pa treba mi i za kucnu i posto dosta planinarim hteo bih da zabelezim te dozivljaje, mada neki kazu da je kamera exta kosta 19000din, i da je proizvedena ove godine, i da li da koristim sony-jeve kasete ili neke druge???

i koliko puta da presnimavam kasete???

i da li trebam da imam dv na kompu da bih povezao kameru, posto nemam dv na kompu???

[Ovu poruku je menjao Alex85 dana 02.09.2008. u 23:26 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao Alex85 dana 02.09.2008. u 23:28 GMT+1]
[ deks007 @ 03.09.2008. 21:29 ] @