[ pmisobl @ 26.09.2008. 15:19 ] @
Pozdrav!

Trebam pomoć oko izrade crkvenog kalendara, stvar je u tome da već imam odrađen kalendar, a pošto sam početnik imam omanjih problema! Trebam da ubacim TextBox i da je definišem da mi za određeni datum na kalendaru izbaci praznik ili sveca koji je na na taj datum/dan!

Kako to da riješim?

[ stefanpn @ 26.09.2008. 15:49 ] @
Code:

Private Sub Calendar1_Change(Index As Integer, NewDate As Date, Cancel As Boolean)
    
    If Calendar1(Index).SelectDate = "09.12." & Year(Date) Then
        Text1.Text = "Praznik: Moj rodjendan :)."
    End If
    
End Sub
[ Marko_L @ 26.09.2008. 15:50 ] @
A gde čuvaš spisak praznika ?
[ pmisobl @ 26.09.2008. 16:26 ] @
Pa mislio sam da bude direktno u kodu za svaki praznik, da li ima neki drugi način?

Stefane hvala pokušaću tako kako si ti to izveo ;)

Ako ima još nekakvih rješenja rado ću ih isprobati!

[ pmisobl @ 26.09.2008. 16:38 ] @
Može još malo pomoći?

Citat:
Private Sub Calendar1_Change(Index As Integer, NewDate As Date, Cancel As Boolean)

If Calendar1(Index).SelectDate = "09.12." & Year(Date) Then
Text1.Text = "Praznik: Moj rodjendan ."
End If

End Sub


Rješio sam ovo i radi ali kako sada staviti za druge datume npr hoću sada da stavim za 8.12 10. 12. 11.12. ....


[ Eurora3D Team @ 26.09.2008. 16:54 ] @
Koliko se vidi iz koda nigde nemas spisak praznika.
Koliko sam shvatio ti hoces kad se odabere odredjeni datum na kalendaru da se ispise ime praznika ili svetca ako ih ima tog datuma.
Trebas da znas da su neki praznici fiksni a neki moraju da se racunaju za svaku godinu.
Sto znaci da za prve moras da imas spisak iz kog ces da citas podatke a druge moras da izracunas u programu.
Ovo sto ti imas je obican kalendar sa grafickim prikazom koji nema ove podatke.
Pogledaj ovu temu http://www.elitesecurity.org/t...ravoslavnog-crkvenog-kalendara za neke opste informacije i ovaj algoritam http://www.elitesecurity.org/t304994-0
[ pmisobl @ 26.09.2008. 17:02 ] @