[ kockaboy @ 14.10.2008. 00:49 ] @
| nemogu nikako naci nekakav priblizan ili zamjenski tranzistor za ovaj
oznaka je 20p16 i za drugi 20n16 vjerovatno koliko se kuzim jedan je si-p jedan si-n
evo i nekih detaljnijih informacija
EC-20N16 series datasheets. Manufacturer: EXICO.EC-20N16 N-channel lateral MOSFET. High power 250 W. Drain-source voltage 160V. Storage temperature range. in 3-pin TO3 package. Operational temperature range from -55°C to 150°C.
EC-20P16 P-channel lateral MOSFET. High power 250 W. Drain-source voltage 160V. Storage temperature range. in 3-pin TO3PBL package. Operational temperature range from -55°C to 150°C.

znaci trebo bi neki drugi ili zanamjenski ili neku drugu oznaku posto u elektonickim trgovinama u kojima sam pito niko nema u svom sustavu takav po toj oznaci...bitno mi je da su voltaze iste a moze bit i neki slabiji mozda 200w ili sl..
svakakav komentar je dobrodosao..hvala |
[ zeoN_Rider @ 14.10.2008. 01:04 ] @
Te tranzistore koje trazis je veoma tesko naci, jer mislim da se vise ne proizvode!
I ako ih nadjes bice veoma skupi! Imam i Ja slicnu muku!
Mozes da probas sa IRFP240/9240.
Iz kog uredjaja su ti tranzistori?
Pozdrav zeoN_Rider
[ kockaboy @ 14.10.2008. 01:14 ] @
pojacalo od kilovata... s jedne strane imaju 4 komada dva gore n tipa i dva dole p tipa ...s druge strane opet tako 4 kom...(druga strana ispravna) ...kako tesko? ma mora bit neki ...treba samo da je mosfet na 160v i 250w ...ma moze i da je 200v 200w, 180v 200w , bilo kako samo da pokrenem taj drugi kanal
[ guja011 @ 14.10.2008. 01:37 ] @
jes, samo što su im drejn i sors obrnuti. tek da ne može bilo koji.
(sors na kućištu)
[ kockaboy @ 14.10.2008. 01:44 ] @
ev naso sam neki buz900d jel moze taj? skoro isti ko moj
Description: Breakdown Voltage = 160V, ID= 16A, PD= 250WPackage Type : TO3
http://www.digchip.com/datasheets/parts/datasheet/290/BUZ900D.php
[ zeoN_Rider @ 14.10.2008. 09:07 ] @
To je N, a P?
Pozdrav zeoN_Rider
[ guja011 @ 14.10.2008. 09:58 ] @
lepo ja kazem da je kuciste sors a ne drein. umesto kasapljenja pcb i trpanja bilocega "samo da proradi" pazari ko covek u UK originale i vozi.
edit: zeone, jel su te zvali oni likovi za 4xcap?
[ zeoN_Rider @ 14.10.2008. 10:09 ] @
Citat: guja011: lepo ja kazem da je kuciste sors a ne drein. umesto kasapljenja pcb i trpanja bilocega "samo da proradi" pazari ko covek u UK originale i vozi.
edit: zeone, jel su te zvali oni likovi za 4xcap?
Ma jok, kao da u su zemlju propali.
Nego koji su (cap) bili u pitanju?
@kockaboy, sad si me zaitrigirao koji je to pojacavac, da nije neki Englez "HH", mozda?
Pozdrav zeoN_Rider
Daj ljudi pisite izpod Nickname-a odakle ste, sto se krijete?!
[ guja011 @ 14.10.2008. 11:52 ] @
kondovi su bili 4 kom po 13 iljada mikro. njima je problem jel imas neki racun da ti cusnu suske kolko sam shvatio.
ajd procitaj ovo pa nastavak na pp (da brisnem oftopik)
[ zeoN_Rider @ 14.10.2008. 12:19 ] @
Pa slao sam im E mail ali oni nikad nisu odgovorili!
Ako je racun u pitanju, pa nema problema!
Nije 13000uF nego 12000uF!
Pozdrav zeoN_Rider
[ 1OXB @ 14.10.2008. 13:03 ] @
Ne mozes Lateralne fetove zameniti sa IRFP bez znacajnih izmena i dodatka Vgs multiplajera da kontrolise bias. Lateralci imaju mnogo manji treshold napon i negativni temperaturni koeficijent koji se kod IRFP tipova pokazuje tek kod strasno velikih struja blizu maksimalnih te prakticno nije upotrebljiv tj. na njega se ne moze racunati.
BUZ900 i 905 (ili 901/906) bi trebalo da su adekvatna zamena i po karakteristikama i po kucistu. Trebalo bi da mogu i 2SK1058-2SJ162 ali su i slabijih karakteristika i u drugacijem kucistu... dakle dosta dodatnih problema.
[ zeoN_Rider @ 14.10.2008. 22:42 ] @
Ma Cika Boro, dalo bi se zbudziti sto bi mi Srbi rekli !!
Bolje i sat vremena mozganja nego nedelje potrage za tranzistorima.
Bar Ja tako mislim!
Pozdrav zeoN_Rider
[ 1OXB @ 14.10.2008. 22:47 ] @
Citat: zeoN_Rider: Ma Cika Boro, dalo bi se zbudziti sto bi mi Srbi rekli !!
Bolje i sat vremena mozganja nego nedelje potrage za tranzistorima.
Bar Ja tako mislim!
Ma dobro ti mislis i slazem se sa tobom, ali to vazi za tebi slicne tj. one koji imaju dovoljno znanja i vestine da naprave takvu modifikaciju a da im to posle radi kako treba. U svim drugim slucajevima.........
[ zeoN_Rider @ 14.10.2008. 23:01 ] @
Citat: 1OXB: Ma dobro ti mislis i slazem se sa tobom, ali to vazi za tebi slicne tj. one koji imaju dovoljno znanja i vestine da naprave takvu modifikaciju a da im to posle radi kako treba. U svim drugim slucajevima.........
Pa normalno da dobro mislim, Cika Boro, ali gledajuci tako, puno je njih koji misle da se razumeju u sve.
Svi samo nesto petljaju, a niko od njih nece da uzme bar neku osnovnu knjigu o doticnoj temi, cist primer Tema :DOGC vs TECHNO .
Kad bi moglo u dve ili tri reci da se objasni onda je dobro.
Ja licno Priznajem ne razumem se u zidarske poslove, a koliko mi je puta trebalo nesto da se uradi na vikendici, morao sam da platim!
Pozdrav zeoN_Rider
[ kockaboy @ 15.10.2008. 00:21 ] @
@zeoN_Rider pojacalo je audiotech ima 10tak god englesko,mog sutra stavit neku sliku...
@1OXB bas taj sam i ja nasao i probat cu sa njim buz 905....
evo svih koje sam naso i imam od svih datasheat i sad moram prebirat koji ce bit najpriblizniji,valjda cu nest i pogodit..
2sj48
2sj116
2sk133
2sk512
20N16
BUZ64
buz900
BUZ900D
buz905
ha u najgorm slucaju mogu spalit i ovaj ostatak sta mi radi jos kolko tolko pa sve skupa prodat u zeljezo i bakar...imam kojih 25,30kg xD
@guja011 hvala i teb na pomoci...nest cem valjda pogodit...javim sta je bilo
[ zeoN_Rider @ 15.10.2008. 00:59 ] @
Ma nemoj da ga bacas, tu sam, samo mi ga posalji!, greota da ide na otpad.
Sta rece Ja da je englesko, ma kao da sam znao!
Posalji sliku,obavezno.
Pozdrav zeoN_Rider
[ guja011 @ 15.10.2008. 08:19 ] @
[ zeoN_Rider @ 15.10.2008. 08:26 ] @
Pa prema tome sto si postovao 4 + 4 tranzistora kostace preko 100€, bez postarine, a o 2SK i 2SJ da i ne pricam!
Pozdrav zeoN_Rider
[ guja011 @ 15.10.2008. 14:54 ] @
kojo bre? nije 4+4 nego 2+2, samo mu je 1 kanal defektan
(uzgred, sk i sj imam u fijoci)
[ zeoN_Rider @ 15.10.2008. 15:18 ] @
Au,da ,ma ponelo me 1KW!
Bogami ta 4 tranzistora tesko da ce moci da izguraju 1KW u AB klasi. mozda?
Koliko komada imas i kojih 2SK/SJ?
Pozdrav zeoN_Rider
[ guja011 @ 15.10.2008. 18:23 ] @
ma to je neki ostatak od davnih vremena. ima toga dosta al ko će da pretura.
sk133 7 komada
sj50 2 komada
sj49 12 komada
[ zeoN_Rider @ 15.10.2008. 19:56 ] @
Jel su na prodaju, 2sk133 i sj49?
Steta sto nemas 8Kom. 2sk.
Pokusavam da zavrsim davno poceti Crescendo!
Pozdrav zeoN_Rider
[ guja011 @ 15.10.2008. 20:52 ] @
nije on loš ali ima i od njega daleko bolji stepen.
nego šta tebi fali ovo sa ibeja? ima to i jeftinije ali ibejac bar daje uparene (ajd da mu poverujem)
a ako ne radiš pcb po originalu, ima plastičnjaka za manje pare a isto dobrih.
(sk i sj metalnjaci su oduvek bili bezobrazno skupi)
[ zeoN_Rider @ 15.10.2008. 21:11 ] @
Znaci nisu na prodaju!?
OK!
POzdrav zeoN_Rider
[ guja011 @ 16.10.2008. 01:59 ] @
ma mogu na prodaju al je količina ta što sam naveo. ostalo na pp kad ti potreba.
[ kockaboy @ 16.10.2008. 02:22 ] @
[ Rubber88 @ 16.10.2008. 02:24 ] @
p'de da ti nadjem ka nemam. . . lolz
[ kockaboy @ 16.10.2008. 02:40 ] @
Citat: guja011: ma to je neki ostatak od davnih vremena. ima toga dosta al ko će da pretura.
sk133 7 komada
sj50 2 komada
sj49 12 komada
jel mogu ja ubacit njih dvojicu sk133 i sj49 ??? u cem je razlika 49 i 50? to su isti kolko vidim..ugl kolko novaca ak mi pase? mos odma slat kovertu vamo..
edit: sad vidim da je to 100w ...hm..nece mi bas valjat..
[ zeoN_Rider @ 16.10.2008. 06:47 ] @
Koliki je radni napon pojacavaca?
Pozdrav zeoN_Rider
[ kockaboy @ 16.10.2008. 13:46 ] @
radni napon?nisam mjerio..nemam pojma...bitno mi je samo da nadjem tranzistore...a cini mi se da ih nema nigdje drugdje sem ovdje http://www.profusionplc.com/pr...n.html?prdtyp=lateral%20mosfet komad kosta 15€ sad ne znam kolko bi tu kostala postarina i to al vjerujem preko 100€ posto leti vamo iz engleske
[ zeoN_Rider @ 16.10.2008. 13:55 ] @
Pa sta pise na filterskim kondezatorima?, za koji su napon.
Pozdrav zeoN_Rider
[ kockaboy @ 16.10.2008. 14:02 ] @
100v
[ guja011 @ 16.10.2008. 15:22 ] @
ako pazaris po 2 kom 20n20 i 20p20 :
Total excluding delivery and VAT EUR € 57.44
Delivery charge
EU €29.00EUR
sto je manje od 90 evra. ajd ako ne salju bas do tebe , koji evro preko.
[ zeoN_Rider @ 16.10.2008. 16:20 ] @
Znaci napajanje je manje od 100v, 2SJ i 2SK ne mogu se staviti!
Pozdrav zeoN_Rider
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|