[ oceansoul @ 24.10.2008. 15:26 ] @
POtrebna mi je pomoc oko jedne jednostavne java aplikacije,ali s obzirom da sam pocetnik u java programiranju nisam siguram kako da resim jedan problemcic. Zadatak glasi ovako: Napisati Java aplikaciju za evidenciju polaznika škole stranih jezika. Prate se sledeći podaci o polaznicima: ime i prezime godina rođenja, naziv kursa (engleski, nemački,…), cena kursa, ukupni uplaćeni iznos. Omogućiti u aplikaciji: unos i listanje svih polaznika, listanje polaznika izabranog kursa i njihovog ukupnog broja, unos uplate rate izabranog polaznika sa ažuriranjem uplaćenog iznosa, listanje spiska dužnika (ime i prezime, ostatak duga). Ulazni podaci se dobijaju sa tastature. Ovo je kod koji sam napisao: import java.io.*; class Polaznici{ public static void main(String[]args)throws Exception{ //Deklarisanje promenljivih BufferedReader ulaz=new BufferedReader(new InputStreamReader(System.in)); System.out.print("Unesi broj polaznika:"); int k=(new Integer(ulaz.readLine())).intValue(); String[]imePrezime=new String[k]; String[]nazivKursa=new String[k]; int[]godRodj=new int[k]; int[]cenaKursa=new int[k]; int[]ukUplIznos=new int[k]; //Unosenje podataka for(int i=0;i<k;i++){ System.out.println("\nUnesi podatke za "+(i+1)+ ". osobu"); System.out.println("Unesi ime i prezime:"); imePrezime=ulaz.readLine(); System.out.println("Unesi godinu rodjenja:"); godRodj=(new Integer(ulaz.readLine())).intValue(); System.out.println("Unesi naziv kursa:"); nazivKursa=ulaz.readLine(); System.out.println("Unesi cenu kursa:"); cenaKursa=(new Integer(ulaz.readLine())).intValue(); System.out.println("Unesi ukupni uplaceni iznos:"); ukUplIznos=(new Integer(ulaz.readLine())).intValue(); } //Listanje svih polaznika int ukBroj=0; System.out.println("\nSpisak svih polaznika:"); for (int i=0;i<k;i++){ System.out.println("\nPrezime i ime:" +imePrezime); System.out.println("Godina rodjenja:" +godRodj); System.out.println("Naziv kursa:" +nazivKursa); } //Unos uplate rate i azuriran