[ iiiiiiiiiiiii @ 10.11.2008. 11:42 ] @
Hoću da se priključim na internet (Zonin paket 128/64Kb/s = 20 KM).
Ja sam potpuni laik za ovo i treba mi pomoć u izboru opreme.

Živim u potkrovlju, a na krovu zgrade je odašiljač (je li to AP ili tako nešto).
Šta meni treba od opreme? Treba li antena (kakva?) ili ona mala plastična kutija sa antenicom (mislim da se zove AirLive, rekoh da sam potpuni laik!) ili se povezujem direktno kablom (kakvim?). Inače antena na prozoru ne bi bila u vidnom polju odašiljača.

Čitao sam malo po forumu i vidio da su se neki zeznuli npr. uzeli su neki loš kabl (nekad po cijeni boljeg) ili previše istog...
Molim sve koji se razumiju u te stvari da napišu neki prijedlog...
[ Rubber88 @ 10.11.2008. 11:59 ] @
Vidi ovako. . .Antena ko antena ja sam ranije koristio onu pravljenu i mogu ti reci da po meni ona pravljena mnogo bolje radi nego bazooka tj:ona kao opticka . vidi ako mozes da nadjes kocku pravljenu antenu,i treba ti wireless kartica,ja inace imam airlive,i dobro radi,nema problema sa drajverima,ne koci sto je naj.bitnije,a za kabel koj god budes uzeo isto ce da ti radi,i jos nesto kabel od antene do wireless kartice ne sme da bude duzi od 8 metra. . .i tako


pozz :)
[ iiiiiiiiiiiii @ 10.11.2008. 13:13 ] @
@ Rubber88
Hvala za brz odg.

Je li bolje da uzmem antenu ili AirLive kad se uzme u obzir blizina odašiljača i to što antena ne bi bila u vidnom polju odašiljača?

Stan do mog (iznad kojeg je odašiljač) je već priključen. Oni su prije imali AirLive, a sad kad je postavljen odašiljač na zgradu, oni više ne koriste AirLive već su direktno povezani sa odašiljačem.
Je li to dobro ili nije ako dužina kabla prelazi određenu granicu?
[ Strale @ 10.11.2008. 20:31 ] @
Evo vam za kablove

CFD 200 do 8 m
CFD 400 do 20m

Naravno sa dobrom antenom a ne home made.

yagi antena od 18 dB moze solidno da radi do 2 KM
grid 24 dB moze solidno da radi do 4 KM