[ Keops @ 15.11.2003. 15:51 ] @

Naziv modela: Nokia 3660
Godina: 2003.
Standard: GSM 900, GSM 1800, GSM 1900
OS: Symbian
Tezina: 130 gr.
Dimenzije: 130 x 57 x 26 mm
Vrsta baterije: Li-Ion
Vreme mirovanja: 150-200 h
Vreme razgovora: 2-4 h
Kuciste: W/o cover
Antena: Unutrasnja
Displej: 65536 boja, 176 x 208, 15 linija teksta
Vibracija: Da
Polifone melodije: Da (34 ugradjenih + 20 vlastite, podrzava MIDI i WAV fajlove)
GPRS: Da
HSCSD: Da
WAP: 2.0/XHTML browser
Modem: Da
IrDA: Da
Bluetooth: Ne
E-mail: Da
GPS: Ne
Memorija telefona: 3.4 MB + MMC
Organizer: Da
Kalendar: Da
Alarm: Da
Kalkulator: Da
Pretvarac valuta: Da
Govorno biranje: Da
Govorno upravljanje: Ne
Diktafon: Da
Spikerfon: Da
EMS: Ne
MMS: Da
Igre: Da
Java: Da
MP3 player: Ne
FM radio: Ne
Kamera: Da (640x480)
Otpornost: Ne
Zamenljive maske: Da

Oficijalni sajt: http://www.nokia.com/nokia/0,,46653,00.html
Uputstvo za koriscenje: http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_3660_UG_en.pdf
[ sivaeminencija @ 15.11.2003. 22:50 ] @
Cekaj, za godinu proizvodnje stoji 2003, obzirom da telfona nema u prodaji, kada mozemo da ga ocekujemo ?
[ Keops @ 16.11.2003. 14:55 ] @
Kazu da ce biti dostupan krajem godine, naravno na Zapadu. Kod nas verovatno negde januar - februar 2004.
[ SBSL @ 30.12.2003. 12:04 ] @
Kod nas je vec izasao, bar ga ima u INFOTIM-u !

Cena mu je 270 eura (skupo jos uvek)

Cekam da mu cena padne na nekih 230-240 pa ga odmah uzimam !

Dvoumio sam se izmedju njega i 3650 ali je 65k displej presudio.

Mada mi se vise svidja tastatura na 3650 (EXTREMNA je !).

Jer postoji neki srecnik koji je vlasnik ovog telefona ???

Ako postoji, idemo redom: KARAKTERISTIKE, MANE i.t.d

j o L e 39
[ SBSL @ 11.01.2004. 20:12 ] @
Jer neko cuo glasine o tome da ovi nasi prave 3660 od 3650 i da ustvari siplej nije 65k vec 4096 boja kao i prethodnik ???

Ovo sam citao na www.mobilnisvet.com na strani gde se nalazi 3660 !

I ako ce neko da "pobije" ove glasine neka objasni zasto je onda skuplji za samo
tridesetak eura ???

I kolika je razlika izmedju ova 2 displeja ??? Mislim , gledano ljudskim okom ???

JOLE
[ Bojan Basic @ 11.01.2004. 21:12 ] @
Ne verujem da to može tako jednostavno, jer je raspored kontakata na unutrašnjoj ploči kod ova dva telefona skroz različit (jer je različit raspored tastera), pa se ne bi isplatilo nikakvo prepravljanje.
[ DDMM @ 13.01.2004. 15:41 ] @
JA imam 3660, a 3650 pri tudjoj ruci.

Razlike u ekranu koliko sam ja primetio je jedva.
Ekrance je kao bistrije i ostrije.
Dal subjektivno il zato sto je aparat(3660) noviji od 3650 u smislu habanosti i fizicke proizvedenosti.

3660 moze da snima i sliku i ton u isto vreme.
A 5-ica ne moze bes apdejta.

Tastatura nije bas dobro dizajnirana.

U menijima je dodata opcija print.

Nisam zadovoljan fotografijama. (il ne znam kako da to (pr)ocenim.)
A i sta mogu ocekivati od neceg tako malog.

Zasto je razlika 30 evrona. To je vec nije tehnicko pitanje.

E sad koji kupiti?
Pa preporucujem 6-ticu.
Razlog pa noviji je model, stare greske ispravljene nove dodate.
Trac za MMS da oce da brise memoriju je NE TACAN.

Najbolje za te pare sto se moze dobiti ali samo po kriterijumu funkcionalnosti.
Po tome uspesno tuce mnoge skuplje i LEPSE telefone.

Meni licno nije bitan izgled telefona ( izuzetak: ne zelim da ima spoljnu antenu )
nego osobine. Posle dosta "godina" proucavanja uzeh njega.

Sumarum:
izgled do q.... , funkcionalan do JA__.



[ yooyo @ 20.01.2004. 00:56 ] @
Citat:
joca 26:
Jer neko cuo glasine o tome da ovi nasi prave 3660 od 3650 i da ustvari siplej nije 65k vec 4096 boja kao i prethodnik ???

Ovo sam citao na www.mobilnisvet.com na strani gde se nalazi 3660 !

I ako ce neko da "pobije" ove glasine neka objasni zasto je onda skuplji za samo
tridesetak eura ???

I kolika je razlika izmedju ova 2 displeja ??? Mislim , gledano ljudskim okom ???

JOLE



Definitivno ima 64k boja. Cak se primecuje i razlika u slici izmedju 3650 i 3660
dok pokusavate da uslikate nesto (camera preview). Medjutim, slike
su istog kvaliteta.

yooyo
[ donmarkone @ 16.02.2004. 22:14 ] @
ljudi imam jedno pitanje
za nekoliko dana kupujem novi mob
pa se dvoumim izmedju Nokie 3660,3650 ili SE T610
sta vi mislite????
[ bo_bo @ 17.02.2004. 13:28 ] @
Kupi nokiju 3660. Ja je koristim vec mesec dana i odusevljen sam njom.Pre nje sam imao 3650 i T610 dobri su ali 3660 je bolja.Inace izmenjao mnogo telefona raznih marki i najzadovoljniji sam sa 3660.Jedino sto je poveca i baterija traje jedva dva dana.
[ donmarkone @ 17.02.2004. 20:51 ] @
ok samo mi reci koliko si je platio i gde

Bojan Bašić: obrisana 4 reda uzvičnika

[Ovu poruku je menjao Bojan Basic dana 17.02.2004. u 23:35 GMT]
[ Jubie @ 19.02.2004. 21:20 ] @
Jedina mana po meni je baterija ali s obzirom da ima 65000 boja i sve ostalo dbro je i toliko. Inče po meni nije CIGLA. Pravi muški telefon.


---
momsab: Ovo nije tema o tržištu mobilnih telefona.

[Ovu poruku je menjao momsab dana 23.02.2004. u 17:50 GMT]
[ donmarkone @ 21.02.2004. 22:20 ] @
ljudi kakav je mp3 player na 3660
da li ga je neko probao
i koje jos MMC kartice imaju od koliko memorije i koliko kostaju
[ mleposavic_lepi @ 23.02.2004. 18:26 ] @
E ljudi zanima me da li u Nokiju 3650 i 3660 moze da se stavi klasicna SD kartica a ne samo (SD)MMC. Imam digitalni fotoaparat a u njega idu obe, zasto ne bi isle i u telefon obe? Kupio bih SD od 256 MB pa pitam da li moze i u telefon? Ako neko zna nesto o tome neka napise!!!!

Hvala!
[ yooyo @ 23.02.2004. 18:34 ] @
Mislim da moze.. ali ima tu jedna djunta... Sto se modela 3650 tice nije u stanju
da prepozna velike karice (preko 64MB) ako je firmware verzija 2.5x. Za 3660 nisam siguran...

yooyo

Bojan Bašić: obrisan nepotreban citat
[ mleposavic_lepi @ 24.02.2004. 20:50 ] @
Proverio sam, nista od klasicnih SD kartica, ipak je potrebna MMC da bi se nesto uradilo po tom pitanju! SD su malo deblje i ne mogu da se smeste u podnozje! Ako neko zna koliki je maksimalan kapacitet kartice koja moze da se smesti u NOKIU 3660 neka mi napise. Kupio bi od 256MB ali ne znam da li ce je tel. prepoznati!

Hvala!
[ iNCUBUs @ 03.03.2004. 00:17 ] @
Definitivno ga kupujem uskoro, ukoliko 6600-ici drastično ne padne cena u medjuvremenu :)

Šta može da se nadje od dodatnog softvera na netu? Da li mogu da koristim one koji su pisani za 3650 i recimo igre za N-Gage?

Koliko memorije po defaultu ide ili to zavisi od prodavca?
[ Bojan Basic @ 03.03.2004. 00:30 ] @
Citat:
iNCUBUs:
Šta može da se nadje od dodatnog softvera na netu? Da li mogu da koristim one koji su pisani za 3650 i recimo igre za N-Gage?

Možeš da koristiš 99% softvera za 3650. Što se tiče igara za N-Gage procedura je nešto komplikovanija pošto N-Gage ima hardware acceleration a 3660 ne. Moraš skinuti emulator, pa ako igra proradi dobro je, ako ne možeš pokušati da uđeš u Flight mode programom Psiloc System Tools pa pokrenuti odatle, ako ni tako ne uspe menjaj igru.
[ Darko Prelic @ 10.03.2004. 01:49 ] @
Nema šta, telefon je stvarno užasno dobar, ali samo jedna jedina 'mala' stvarčica u vezi njega, je baš ta veličina,.. Ipak dolazi nam leto, idemo na kupanje, šorcići ;) etc. i treba da se masiram sa tim čudom ;) možda neki drugi put ;) ali stvarno telefon je nikad bolji. Ruku na srce, previše je glomazan :(

Pa da! ;)
[ mleposavic_lepi @ 16.03.2004. 00:40 ] @
Zemljak jedno pitanje za tebe. Vec mesec dana pokusavam da kupim NOKIU 3660 u ovom budjavom gradu ali niko je nema. Ni jedna radnja u Cacku jos uvek nema ovaj tel. Svi kazu kad stigne u BG-u stici ce i kod njih ali je u BG-u ima odavno. E pitanje glasi: "Gde si ti kupio svoju nokiu 3660?"

Pozdrav!
[ Darko Prelic @ 17.03.2004. 14:13 ] @
Šefe, nisam imao priliku da ga 'posedujem' ;) već sam više rekreativno upoznat sa njim ;) silom prilika moj dobar drug ga ima, deportovano iz Germanije ;) Niti sam gledao da li ima da se kupi, niti ću gledati,.. moj prethodni post objašnjava i zašto ;)

Idi kupi Samsung E 700 ;)
[ DDMM @ 29.03.2004. 12:32 ] @
Provereno na licnom primeru.
Telefonce MOZE da prihvati moralno i materijalno karticu kapaciteta 256MB.
Probanje je trajalo samo 10 min. Posle sam morao da razduzim istu ;(
Kruzi neka prica da ne moze da primi kartice koje su za 0.5 mm deblje.
Kako nisam imao lenjir pri ruci od oka sam procenio da je velika kartica za tih pola mm veca.
Lik od koga sam to pokupio je karticu kupio ovde kod nas u BG-u.
Koristi je u digitalnom foto aparatu.
Platio 60 evrona.
N3660 je glat sve prepoznala i odmah sam mogao da gledam slike koje su bile na kartici.
Mana je sto su slike u 2k x 2k pixela pa je trebalo strplenja dok pripremi sliku za prikaz.
A i sta ocekivati od procesora te snage.
[ -bane- @ 06.04.2004. 02:17 ] @
Cekaj, zar SD kartica nema jedan pin vise od mmc?
[ rapidlord @ 14.04.2004. 12:06 ] @
Nokia 3660 ne moze da prima SD kartice iz jednostavnog razloga zato sto ima MMC Drive koji nokija gura u sve svoje telefone iako mu je odavno proslo vreme.
[ Minister[TCA] @ 16.04.2004. 22:33 ] @
Koristim vec duze vreme N3650 i razmisljao sam da je zamenim za N3660, ali me interesuje nekoliko stvari vezano za 3660:

- Da li konacno prima SD kartice ili ne (samo oni koji su 100% proverili)?
- Da li je kartica od 256MB bila MMC ili SD kartica i da li uopste postoji MMC kartica preko 128MB?
- Zasto pise da nema Bluetooth? ... ako stvarno nema, to mu je ogromna mana u odnosu na prethodne modele.
- Kako to da moze da primi karticu iz fotoaparata... zadnji put kad sam prebacio moju karticu u fotoaparat ostao sam bez podataka, a kad sam je vratio u 3650 ponudio mi je da je formatira... da li je to prednost 3660 ili je rec o specijalnom fotoaparatu koji je kompatibilan sa nokijinim file-systemom?

Hvala unapred
[ Bojan Basic @ 16.04.2004. 22:59 ] @
Citat:
Minister[TCA]:
da li uopste postoji MMC kartica preko 128MB?

Proizvedena je i od 1 GB.
http://www.computex.biz/news_archive_detail.asp?index=6524
[ mleposavic_lepi @ 26.05.2004. 00:17 ] @
Na nokijinom sajtu pise da NOKIA 3660 ima Bluetooth a sad sto su ovde napisali da nema, mozda greska! SD kartice ne mogu da se strpaju u NOKIA 3650 i 3660 telefone, samo MMC. Isprobano! MMC i SD kartice imaju isti broj pinova i indenticno izgledaju a razlika je u debljini, SD je deblja tako da ne moze da stane u telefon. Moze da stane, ali ako se na silu ugura i vrlo je tesko izvaditi je posle toga iz telefona, ali dzaba je gurati kad je tel. ne prepoznaje!

Pozdrav!!!
[ mleposavic_lepi @ 29.07.2004. 22:12 ] @
Zna li neko sa kog sajta moze da se skine najnoviji firmware za ovu nokiju? Jurio sam svud redom po internetu ali nigde ne mogu da nadjem. Treba mi tacan link do stranice za skidanje.
Postoji sajt na kome moze da se skine ali se placa, sajt je http://www.gsminside.com

Uzgred, aktuelna najnovija verzija firmwarea je v5.08

Hvala!
[ DaChaS @ 13.08.2004. 13:32 ] @
jel zna neko moze li da se uradi ovaj tlefon sa srpskim jezikom posto imam druga koji je totalni duduk za engleski pa ako neko zna kako ovo da zavrsim neka postuje
[ Sonee @ 10.09.2004. 15:34 ] @
Telefon je fenomenalan....to je u stvari niskobudzetna 6600, razlika je samo u tome sto 6600 ima vecu memoriju(bicu precizan...ima 6 mb dok 3660 ima 3.4 mb), sto u 6600 ubauju MMC od 32 mb a u 3660 od 16 mb, i u sistemu...na 6600 je Simbyan 7.0 a na 3660 je 6.0(mada nije problem da se promeni, ja recimo imam noviji...nisam siguran koji zaboravio sam, sto nije bilo komlikovano izvesi! :-) Inace kome ne smeta velicina, i kome se svidjaju malo neobini mobtel, a ima malo tanji dzep...ovo ja pravi izbor...ja licno mislim da je telefon ekstra...bez obzira sto kritikuju izgled!Inace u karakteristikama gore sam video da pise da nema Bluetooth...sto nije tacno...ja posedujem ovaj telefon i trenutno se kacim na net sa njim preko bluetooth-a tj. mreze mobilnog oeratera....ako je slucajno neko zainteresovan za ovu stvar tj. za konekciju preko mobilnog neka se javi...zato sto je konekcija besplatna i sacuvace vam koji dina u dzepu...za pomoc sam tu...pa ako kome treba neka se javi objasnicu mu kako se to izvodi!...Nadam se da sam barem koliko toliko pomogao, ako nisam sorry! :-) Cujemo se!
[ Ols @ 13.09.2004. 22:59 ] @
Nemoguce je ubacivati Symbian novije generacije u telefone npr Symbian 7.0(6600)
na Symbian 6.1(3660) moze se samo ubaciti nova verzija istog softwera nemojte to da mesate
[ dakipro @ 16.09.2004. 02:12 ] @
Aj sad i ja da pitam... Koja je razlika 6.0 i 7.0 v Symbian op.sys.? (najvise za korisnika...)
[ Ols @ 21.09.2004. 21:53 ] @
Pa uporedi 6600 i 3650 jedina vidljiva razlika je promena tema na 6600 i neka sys aplikacija vise
[ koska @ 03.10.2004. 21:46 ] @
zvao sam domace firme u vezi ovog telefona i u vecini slucajeva ne drze taj telefon, pa jel' bi neko mogao da mi kaze gde bih mogao da dodjem do ovog telefona... naravno, ne bih da kupujem bas "legalno uvezen" telefon jer je vise nego duplo skuplji od "skinutih"
hvala unapred
[ Keops @ 04.10.2004. 16:39 ] @
Citat:
Ols: Pa uporedi 6600 i 3650 jedina vidljiva razlika je promena tema na 6600 i neka sys aplikacija vise


Sto volim ovakve komentare sa nedefinisanim argumentima...Kazi nam, koje su to neke sis aplikacije vise, bas smo radoznali?
Symbian 7.0 je stabilnija i poboljsana varijanta verzije 6.0 iz serije 60, a sto se razlike imedju 6600 i 3650 tice ne bih da ulazim u polemiku, ali sigurno najveca razlika, osim veceg broja boja (65.536 komada), velicine samog telefona i kvaliteta izrade, je u kolicini interne memorije pa mozes bez problema da startujes bilo koju zahtevniju igru ili aplikaciju. Na zalost, kretanje kroz meni nije brze, isto je kao kod N3650.
[ vedranu @ 01.11.2004. 16:49 ] @
[ BMaster @ 04.12.2004. 21:43 ] @
Da li nek ozna kolika je ram memorija na nokia 3660?
[ Razial @ 09.12.2004. 21:00 ] @
Jel moze da mu se postavi mp3 ili neli slican format za zvono, ako moze Kako?
[ BMaster @ 10.12.2004. 20:55 ] @
Ja mislim da moze ako snimis real player advance!
[ Keops @ 11.12.2004. 00:25 ] @
I sta onda? Detaljnije...
[ Razial @ 11.12.2004. 11:47 ] @
jel znas adresu gde mozemo da skinemo taj real player free?

I jel zna neko mozda da li je moguce postaviti tastaturu sa 3650 na 3660?
[ BMaster @ 11.12.2004. 13:44 ] @
Pa valjda kad ga snimis pojave ti se mp3 pesme tamo gde biras melodiju zvona!
[ SBSL @ 11.12.2004. 16:19 ] @
Citat:
I jel zna neko mozda da li je moguce postaviti tastaturu sa 3650 na 3660?


Ne!
[ DDMM @ 17.12.2004. 18:00 ] @
Telefonce prepoznaje i zna da radi sa MMC-om od 1GB.
[ gloginjar @ 22.12.2004. 14:04 ] @
Pozdrav....evo da malo "oživim" temu;))

Imam problema sa signalom! tj;nalazim se na selu, i signal mi je slab za popizdit!!
zapravo u kući ga nemam nigdi, jedino dobijem signal kada telefon stavim na
na pojačalo od TV_a!!!
Znači da ta antena ipak privlači signal od GSM?!

Sad mi je malo nezgodno kad dolazi poziv ili ja zovem moram se sagnut skroz do kutije od pojačala, i još je tu TV, pa sve to BRUJI (znate na što misslim) ono kako se čuje na zvučniku od TVa' kad stiže poziv!!!??

Pitanje je sl;Dali se moože' tj; imali predvidjeno mjesto za Vanjsku antenu da se može spojit na mobitel???
Doli ispod di se puni ima ulaz za kućni punjač, ulaz za slušalice, i to je to kolko vidi!!!
No ne znam dali sam u pravu, ali ovaj ulaz od slušalica, dali se on može upotrebit za Vanjsku Antenu!!!???
pa sam si mislio nekako izvuć žicu iz pojačala i spojit na ulaz od slušalica!!???
Ima li ko kakav prjedlog? ili iskustva u svezi sa vanjskom antenom!!!
[ pochetnik @ 29.12.2004. 08:52 ] @
Pozdrav. Da li neko ima ideju kako da kopiram fajlove sa original mmc za N3660 na drugu karticu? PC Suite, Oxygen i PC File Manager nisu pomogli a citac kartice ne prepoznaje Nokijinu mmc. Hvala unapred
[ skynet @ 23.01.2005. 14:23 ] @
Cao svima!

Sto se tice kopiranja fajlova sa original mmc za N3660, ja nisam imao nikakvih problema. Ubacio sam originalnu karticu u citac kartica, uz pomoc Total Commandera prebacio fajlove u kompjuter, ubacio sam novu mmc od 128 mb u citac kartica, i prekopirao fajlove iz kompjutera na novu mmc. Ubacio sam tu mmc u N3660 i sve je radilo bez problema, kao sa originalnom mmc samo sa mnogo vise memorije.
Inace koristim Digitus 16 in 1 citac/pisac kartica.
[ dakipro @ 13.02.2005. 08:40 ] @
Da li ima negde (ili neko) program koji moze da promeni font na 3660? Instalirao sam program T9, radoznao, pa reko da vidim cemu sluzi, i on mi je promenio sve fontove na neki budjavi italic, koji je upola manji od Default-a. E, to ne bi bilo problem, ali iz nekog razloga nece master reset *#7370# , u stvari hoce, ali samo izgubi datum i vreme, a svi moji folderi (ukljucujuci i budjav font) ostaju netaknuti. Ovaj reset je do sada radio, a nece ni onaj *#7780#. Moze li nekako da se "natera" Brutal Force reset :) .Mozda ima neka aplikacija samo za to? Iz SeleQ-a, naravno nece da promeni font jer je File vec u upotrebi :( . Probao sam da vadim MEMkarticu, pa onda da resetujem, formatiorao sam karticu itd... Ima li spasa??? Kada "raspakujem" T9 iz UnmakeSIS, lepo se vidi da on ubacuje svoje fontove. E, sad, verovatno ima neki namenski program za to, ili mogu da raspakujem T9, zamenim font sa onim iz Z:\system\font, ondak zapakujem ponovo T9, i instaliram :). Nemojte da mislite da nisam probao, ali naravno ne znam da rukujem MakeSIS-om. Ako neko bar to zna, moze da se javi... Ako ne, mora li flash (koji mi bash ne bi trebao jer imam v4.57, i prilicno je stabilna (do juche)) ??

UPDATE:
Izvinjavam se, upravo sam nasao resenje na http://www.symbian-freak.com/tunning/fontquide/font3.htm . Moderatori mogu da obrisu ove dve moje poruke, a mogu i da ih ostave za sluchaj da josh neko ima ovaj problem, pa da se ne muchi i ne grize nokte po ceo dan kao ja. Hvala i izvinite.


-V-O-Y-A-G-E-R-: No frx :)
[ Razial @ 28.06.2005. 12:39 ] @
imam problema sa ovim telefonom:
1. cuo sam da je problem oko tema sa 3650 ispravljen na 3660, medjutim ja nigde ne mogu da pronadjem gde se one menjaju u telefonu
2. Na koji nacin da neku sliku iz images-a postavim na desktop backgroung?, kad otvorim neku sliku nigde nemam tu opciju

hvala unapred!
[ donmarkone @ 28.06.2005. 18:00 ] @
lol zasto na dva mesta isto pitanje :)

imas odgovor u themi za 3650
[ Razial @ 28.06.2005. 18:29 ] @
Citat:
donmarkone: lol zasto na dva mesta isto pitanje





Pa za slucaj da neko ko zna odgovor ne prati onu drugu...
[ Razial @ 02.07.2005. 18:53 ] @
E, ovako, problem je sledeci:
Kada sam kupio fon(3660) u folderu ‘try & buy’ su se nalazile sledece aplikacije
WorldMate, PhotoBase i PhotoSMS, od kojih mi je najbitnija ova PhotoBase. Ona predstavlja trial kod koga mogu da slikam 3 slike, i posle toga mi treba ‘Aplication key’, koji ja naravno nemam, pa sam zato skinuo crackovanu verziju istog programa. Prebacim ja nju na telefon (na karticu), i na njoj imam jos oko 10MB slobodno, medjutim kaze mi da nemam dovoljno mesta i da moram da izbrisem nesto (a instalacija zauzima nesto vise od 700KB). Razmisljao sam da nije problem u tome sto je taj program vec instaliran, pa me interesuje da li mogu da ga bezbedno obrisem iz direktorijuma
E:\System\Apps\PhotoBase\ (preko SeleQ-a)?
Isto me zanima i za preostala 2, to jest za

E:\System\Apps\PhotoSMS i za

E:\System\Apps\WorldMate

Thx in advance!!!
[ DaChaS @ 03.07.2005. 13:26 ] @
Mozes i rucno da obrishesh to nije sistemski program ,mada sam ja formatirao telefon zato shto su me nervirali svi ti njihovi trial programi,
Shto se tiche thema za nokiu 3660 postoji Program Koji Menja izgled menija nije bas ispeglan,ali radi zove se smart launcher,menjaju se skinovi tako da je veliki izbor

[Ovu poruku je menjao DaChaS dana 03.07.2005. u 14:35 GMT+1]
[ STAR(le) @ 17.07.2005. 19:55 ] @
imam verziju 2.50 na 3650 i mmc-rs(mislim da se tako pise) od 256mb i do sad nisam imao problema sa citanjem
[ STAR(le) @ 17.07.2005. 20:03 ] @
Pokusao sam da koristim psiloc system tools i kad sam usao u flight mode trazi mi da ugasim mobilni izvadim sim i da ga ponovo upalim.Samo ne razumem kako ce da radi bez sima
[ Keops @ 17.07.2005. 21:34 ] @
Zato sto mu i ne treba sim za flight mode, to koristis kad recimo letis avionom (samo ime ti govori). Znaci nema veze sa mrezom i ne ometas cika pilota dok leti ka zgradama bliznakinjama, a telefon ti ujedno radi brzo k'o struja te mu to dodje kao dobar trik za oslobadjanje dodatne ram memorije kad na primer neka igrica nece da se startuje zbog manjka memorije.
[ STAR(le) @ 20.07.2005. 07:18 ] @
Imam nokiu 3650 kad udjem u psiloc system tools i izaberem opciju flight mode.Ponudi mi da ugasim mobilni i izvadim karticu(sim).i ponovo ga upalim.Ja to uradim izvadim karticu(sim) i upalim ga a on mi trazi da ubacim karticu(sim) i na moze da se upali

da li cu sa tim flight modom moci pokrenuti tony hawk pro skater posto on moze na 6600 a cuo sam da razlika u ramu je mala
[ Razial @ 26.08.2005. 23:48 ] @
Jel' zna neko putem kog programa mogu da iskopiram poruke sa telefona na kompjuter (osim back-up-a preko PC Suite-a), pa posle formata kartice i telefona da ih vratim na telefon?
Thx!
[ Keops @ 27.08.2005. 00:34 ] @
Ima par aplikacija koje prebacuju poruke sa telefona na PC ali ih kopiraju u jedan tekst fajl, hronoloski (Symbianwareovi Message Storer tj. Message Saver...), ali da li mozes posle da ih ponovo vratis nisam bas siguran.
[ Razial @ 27.08.2005. 11:42 ] @
Pa da, za njih znam, i nemogu da urade to sto meni treba... :(
Any more ideas?
[ mihajlostojkovic @ 12.06.2006. 12:41 ] @
imate li neki free mp3 player ili crack za Mp3player?
[ Iksi @ 12.06.2006. 14:51 ] @
da.. ultra mp3 razvaljen... ne treba ti keygen vec su ga krekovali javi mi
se mailom na
[email protected]
da ti to posaljem
[ miskot @ 23.07.2006. 19:17 ] @
Kako da iscitam securiti kod za resetovanje brojaca. da li postoji neki sybian prg za to. zaboravio sam koji je.
[ gojnik @ 23.07.2006. 21:16 ] @
Napiši ovde svoj IMEI i generisaću ti security code. Ako ti treba mogu ti i poslati na mail tu symbian aplikaciju.
[ mariobg @ 31.07.2006. 19:45 ] @
Znaci... Bio sam u romingu - italija i posle par dana stigla mi je poruka za setovanje koju sam ja odbio ali je fon bio vec zamrzao... Iskljucio sam ga i kada sam ga opet ukljucio - On ispise NOKIA i zatim kao da se slika rasterizuje horizontalno i nestane... pa iz pocetka... i tako oko tri puta i onda se umiri skroz.
Ne moze ni bateriju da puni...
Tek sam danas doputovao i jos ne znam sta da radim. Sutra je nosim u jedan servis na NBGD-u.
Ima li neko ideju sta je?
Probao sam startovanje u sejv modu... Glavni restart... I ne reaguje.
?

Pozz svima.
[ gojnik @ 03.08.2006. 23:51 ] @
Probaj da je pokrenes bez memorijske kartice.
[ mariobg @ 04.08.2006. 01:20 ] @
Sve sam probao i...
Ode na fleshovanje za 800 dindzi.
Pozz svima!
[ mariobg @ 07.08.2006. 22:04 ] @
Da dodam da su mi trazili 20 evra posle na foru...
Nisam hteo da se svadjam nesto mnogo i dao sam im 1200 dindzi.
Znaci, servis u sremskoj (trzni centar) prvi sprat - u sirokom luku zaobilaziti.
Kako kaze... Crkla ti je cela ploca ali sam ja uspeo jednu memoriju da popravim a drugu sam zamenio (ima ih navodno 4) ... A ni blutut nije odgovarao... Pa se on ziv namucio
A svi znamo da se u srbiji nista ne popravlja (niko nista ne zna a toliko su lenji da...)

A lepo je meni devojka rekla kada je cula gde sam ostavio fon da skidaju delove

Pisem ovo da se ljudi ne zeznu, znam da izlazi iz teme.
Pozz.
[ Milanpotpara @ 06.12.2006. 22:06 ] @
Ubaci novi softver, (probaj series 80) 100% ce raditi.Ja moj moram nositi na servis zbog commwarriora
[ nisam_novi @ 25.02.2007. 22:02 ] @
Da li je moguće sa Nokie 3660 prebaciti kontakte koji su u telefonskoj memoriji a ne na MMC ( kontakt liste ) na kojima po svakoj kartici recimo ima 3 - 5 tel.brojeva na samsung Z400? Imam bluetooth i standardan software koji dodje uz oba telefona pc suit itd....Ako neko zna bio bih mu puno zahvalan? Pozdrav
[ nenad2007 @ 11.04.2007. 14:11 ] @
imao sam n 3650 i znam da postoji aplikacija koja prebacije sve kontakte u neki exel fajl...i obrnuto...to mozes da uradis a da li postoji slicna stvar i na tvom novom tel. ne znam...
[ svrle @ 14.12.2007. 22:28 ] @
Od nedavno koristim 3660, do tada sam koristio 3650. GPRS mi je na oba telefona podešen na "When needed". Na 3660 se dešava čudna stvar: bilo da pozovem nekoga, bilo da primim poziv od nekoga, bilo da pošaljem ili primim SMS, simbol antene se promeni u precrtano G i tako stoji beskonačno. Tačnije, simbol antene se "vrati" kad uradim jednu od sledećih stvari:

- isključim i ponovo uključim telefon;
- aktiviram ("When available") pa isključim ("When needed") GPRS.

Na 3650 nije bilo ovakvih pojava. Da li neko zna o čemu se ovde radi? Da li je ovo normalno ponašanje za 3660?
[ unimatrixn @ 05.01.2008. 14:36 ] @
pod cekic.sala verovatno je problem softwerske prirode