[ DaniloAikido @ 21.12.2008. 09:02 ] @
Pozdrav svima!
Moje ime je Danilo i poceo sam da ucim html i css, pa me interesuje sledece:
Na ovom forumu sam procitao kako postoji html i css hack.
Da li bi neko mogao da mi blize objasni sta je to ili da mi da neki tutorial o tome (ako uopste postoji).
Trenutno pravm jednu stranicu iz hobija pa bi mi znacilo vase misljenje (jos uvek sam pocetnik):
www.tutoriali.webs.com


[edit: zamenljeni [code][/code] tagovi sa [url][/url] tagovima]


[Ovu poruku je menjao Aleksandar Ružičić dana 21.12.2008. u 12:51 GMT+1]
[ pancevac2006 @ 21.12.2008. 09:54 ] @
Pocinjes sa html-om i css-om a vec te hack zanima.
[ DaniloAikido @ 21.12.2008. 11:59 ] @
Citat:
pancevac2006: Pocinjes sa html-om i css-om a vec te hack zanima.

Nisam bas totalni pocetnik! radim sa css-om i html-om mozda jedno pola godine ili godinu dana.
[ Aleksandar Ružičić @ 21.12.2008. 12:02 ] @
kao sto ti je receno, prvo savladaj html i css pa ces onda sasvim prirodnim putem doci do objasnjenja sta je to css "hack"...
[ ifixer @ 07.01.2009. 13:14 ] @
Poshto niko nece da odgovori, CSS Hack je nishta drugo no "escape" za odredjeni browser.
Chesto tokom rada cesh naletati na probleme tipa: sve mi savrsheno radi u Firefox ali u Internet Explorer 6 / Internet Explorer 7 - e tu vec dolazi do raspada.

Hacks koristish kako bi to zaobishao tj uspeo u svakom browseru da napravish da radi identichno. Za hacks imash 2 vrste i to:

1) Conditional comments [ovo stavljash u xHtml file - head sekcija]
<!--[if lte IE 6]> Ovo ce videti samo IE 6 <![endif]-->

2)
vidljivo za sve sem za IE
html>body #id { .... kod .... }

vidljivo samo za IE
* html #id { ... kod ... }

Mislim da ce ti ovo znachiti :)
[ snake_master @ 11.01.2009. 13:25 ] @