[ mardzoni @ 28.12.2008. 14:57 ] @
Da li neko moze da mi kaze kako da izvrsim podesavanje ovog access pointa.
Nisam dobio nikakve drajvere uz njega.Gde ima da se skine i sta mi je sve potrebno?
Hvala
[ bakara @ 28.12.2008. 15:57 ] @
A kakve drajvere ocekujes?

Ukljuci AP, pretrazi etar i konektuj se na svoj ap...to je celo uputstvo.
[ mardzoni @ 30.12.2008. 08:03 ] @
Kako npr da podesim enkripciju i sifru...?
[ milospe @ 30.12.2008. 10:58 ] @
Priđete AP-u
Idete u
- wireless
--security settings
---uključite WEP
WEP key format ASCII
KEY 1 ukucate 5 slova - 64 bit WEP dovoljna zaštita
- SAVE dugme i AP ser restartuje

Kada budete prilazili svojoj wireless mreži dobičete pitanje da ukucate network key a to je onih pet slova što ste ukucali u AP.
[ mardzoni @ 30.12.2008. 16:02 ] @
A kako da pridjem AP-u?
Ja se izvinjavam ako su glupa pitanja,totalni sam pocetnik u ovim stvarima a nisam dobio nikakvo uputstvo...
[ milospe @ 30.12.2008. 16:33 ] @
Po defaultu 501 je na adresi 192.168.1.1

Povežete mrežnim kablom AP sa kompjuterom

Možete da namestite da vam je Ip adresa 192.168.1.2 na kompjuteru ili da ostavite da je AP sam dodeli kompjuteru

U Internet exploreru kucate 192.168.1.1

Po defaultu username i password su admin i admin

Kada uđete u AP primenite upustva za Wireless zastitu

Pozz

Ako ne mozete da se snadjete idite na TP-Link sajt i skinite upustva ako ih ne nadjete tamo pošaljite mi email pa ću vam poslati upustva

www.nebo.co.rs
[ mardzoni @ 31.12.2008. 03:37 ] @
Uradio sam sve po upustvu.
Kada u podesavanjima mrezne kartice stavim "Configure the IP address automatically" ne uspeva da se konektuje na AP.
Probao sam i manuelno da podesim IP adresu submask i gateway i onda se konektuje ali nikako ne mogu iz internet explorera da pristupim AP-u.Probao sam sa vise browsera,kucam http://192.168.1.1 ali nikako da se pojavi nesto...
Sta moze biti problem?Gde gresim?
P.S. milospe HVALA PUNO!!!
[ mardzoni @ 31.12.2008. 05:09 ] @