|
[ ptak 13. @ 08.01.2009. 23:40 ] @
| E ljudi ovo je zadatak koji sam cuo od profesorke matematike, ali je resenje zadrzala za sebe, da li neko zna resenje, ako zna neka mi kaze...
Znaci tok price je ovakav
Car je pronasao lepu devojku u koju se zaljubio i hteo je za sebe. Devojka jeste bila lepa, ali se znalo da je i pored toga jako jako pametna, mudra, intalegentna...Car naredi da mu je dovedu na razgovor i da je ubedi da se venca za njega, a poznato je da ona iz postovanja ne bi smela odbiti carevu ponudu za brak. Careve sluge pozovu devojku i ona dodje na razgovor, i pristane da razgovor sa carem nastavi setajuci jednom stazom. Staza je bila takva da je bila sva sastavljena ( poplocana ) od crnih i belih kamencica....Posto je car konacno dosao do svog pitanja i pitao je da li zeli da se uda za njega, a devojci se car nije dopadao, resila je da ga mudro odbije i ne uda se za njega. Rekal mu je sledece : " Dragi moj care, pristacu da se udam za tebe, ali samo pod jednim uslovom. Vidis ovu stazu, sva je sastavljena od crnih i belih kamencica, ajdemo ovako, uzmi ti jednu neprovidnu tamnu platnenu kesicu i u nji stavi jedan crni i jedan beli kamen, ako ja izvucem i kesice beli kamen ja cu biti slobodna, ako izvucem crni udacu se za tebe." Car na to pistane, izvadi tamnu kesicu ( neprovidnu ) i sagnu se, uze dva kamena, ali uze dva crna kamena kao bi devojka sigurno izvuka crni kamen i postala njegova zena, devojka to spazi, vidi da je car stavio u kesicu dva crnma kamena....
Ovde prica staje, sledeca slika je da je devojka slobodna....
Zadatak je originalno ovako postavila profesorka, ali ja i pored 10-ak dana razmisljanaj nemam resenja, ajde ako neko zna resenje neka mi kaze da ne lupam glavu vise.... |
[ Shadowed @ 09.01.2009. 00:33 ] @
Sve vreme drzala u ruci beli? 
[ Bojan Basic @ 09.01.2009. 02:25 ] @
[ ptak 13. @ 09.01.2009. 11:10 ] @
Ako sam dobro skontao resenje je da je pojela kamen  ?!
[ galet@world @ 09.01.2009. 21:54 ] @