[ Zivija @ 24.11.2003. 11:16 ] @
Imam problem sa Suse-om 9 i grafičkom Radeon 9200se. Nakon što sam uspeo da podesim monitor, nikako ne mogu da imam mogućnost 3D. Sa ATI-jevog
sajta sam skinuo drivere, pa me interesuje sledeće.
* koje izabrati - imaju verzije 4.1.0, 4.2.0 i 4.3.0 koja odgovara mom SuSE-u?
* ja sam pokušao da ih instaliram - u formatu su RPM, da li ih treba instalirati putem Install with Yast jer sam tako instalirao i onda više ne mogu da pokrenem grafičko okruženje.
* Da li je moguće da je u nečem drugom problem?

Hvala!!!
[ vbraca @ 24.11.2003. 15:50 ] @
Treba verzija za X - 4.3.0. Sto se tice instalacije digni SuSE u failsafe modu (konzolni rad) i uloguj se kao root a zatim samo treba da sledis uputstva koja imas kako na ATI-jevom tako i na SuSE-ovom sajtu.

Pozdrav,
[ Zivija @ 25.11.2003. 15:05 ] @
Opet isti problem - Instalirao sam te drivere (možda ne kako treba, ali ipak, ja sam početnik u svemu ovome) i dobio poruku kod podizanja sistema "Unable to open display" bilo šta da ukucam i kde ili gnome, ne mogu da podignem grafičko okruženje. Instalirao sam drivere ovako: Ušao sam u Midnight Commander kao root, dvaput kliknuo na rpm, pa kada se to otvorilo na install. Onda je on odradio posao i nakon restarta mi se to dogodilo. Da li neko može da mi jasnije objasni kako se driveri instaliraju, pošto sada opet moram da reinstaliram SuSE...

Hvala unapred!!!
[ vbraca @ 25.11.2003. 22:34 ] @
Pogledaj na ATI i SuSE sajtovima uputstvo za instalaciju ATI drajvera - u svakom slucaju instaliraju se bez podizanja X servera.

Nakon instalacije potrebno je da u konzoli startuejs konfiguracioni program "cfgfglrx" ili nesto slicno.

Sto se tice podizanja grafickog okruzenja startuj SuSE u failsafe modu pa se uloguj kao root i pokreni SaX2 da bi ponovo konfigurisao X server (ovo u slucaju da nemas ATI drajvere instalirane) :

sax2 --vesa 0:024x768@75Hz

kad izadjes iz Sax-a samo init 5 i to je to !
[ Zivija @ 26.11.2003. 18:00 ] @