[ petrucci @ 22.02.2009. 18:30 ] @
Znam da SBB nudi najvise 1MBit/S upload-a, ovi adsl provajderi ni toliko.
Da li moze da se iznajmi neki brzi upload link, ili slicno, da se to odradi za 2-3 nedelje?
Ne znam ovaj wireless kakav je, kakve su tu opcije, ako neko ima neku informaciju ili zna neki dobra provajder koji to radi, bio bi zahvalan ako bi ostavio link!

Hvala!
[ ajdeBre @ 22.02.2009. 18:55 ] @
600 GIGAbajta? Siguran si?
Narežeš 130-ak DVD-ja i pošalješ DHL-om. Trajaće kraće od bilo kog upload-a...
[ New Village DC @ 22.02.2009. 19:16 ] @
Ili odneses HDD licno :)
[ gajo2 @ 22.02.2009. 19:16 ] @
Kupis negde dedicated server, doneses svoj disk i omogucis dostup do njega preko neta. Tako ce automatski biti "uploadovano"
[ nkrgovic @ 22.02.2009. 19:29 ] @
Mislim da je Tanenbaum originalno rekao: "Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes". Za 600GB, najlakse ti je da posaljes postom.
[ petrucci @ 22.02.2009. 19:36 ] @
Da, da, ali stvar je u tome sto je to to jedan odredjeni sajt. Uploaded.to, slicno kao rapidshare, dobijaju se poeni za svaki download itd, da ne objasnjavam sad, ne verujem da mogu da im saljem postom:)

[ ajdeBre @ 22.02.2009. 19:45 ] @
Gde ga nađe...bulšit od servera. Pre nekih sat-dva sam pokušao da download-ujem nešto od 50MB, i dl je konstantno pucao veća na drugom ili trećem megabajtu. Srećom je neko postavio mirror na uploading.com, i skinuh bez problema - doduše, (sve je) sporije od Rapidshare...
[ Pali zari @ 22.02.2009. 20:56 ] @
pa u tome je i poenta, da ti smuci skidanje kao free korisniku da bi presao na premium
[ Horvat @ 22.02.2009. 21:04 ] @
ti hoces to da uploadujes na upload.to [ili sta je] da bi dobio poene/novac za to?
ne mislis da ce te skuplje izaci upload+vreme nego sto je "zarada" ?

osim ako nisam dobro razumeo smisao teme :)
[ ajdeBre @ 22.02.2009. 22:34 ] @
Citat:
Pali zari: pa u tome je i poenta, da ti smuci skidanje kao free korisniku da bi presao na premium

Vidiš, zato postoje mirror-i ... Tamo gde se publikuju takve stvari, obavezno se pojavi i brdo mirrora, pa možeš da biraš. Kao downloader sa višegodišnjim iskustvom, mislim da je dil sa uploaded.to čist promašaj. Ako neko uplaćuje account, uplatiće na Rapidshare - kod njih verovatno ima više accounta nego na svim sličnim serverima zajedno...
[ petrucci @ 22.02.2009. 23:39 ] @
Eeee, u tome je fora. Ovo sto ja uploadujem, izuzetno je retko, plus preko 50 % stvari skoro uopste ne mogu da se nadju na netu. Osim toga ne racunaju se poeni premium user-a kakvih je na rapid-u brdo posto su najpopularniji. A za svaki download free usera skupljas poene koje posle konvertujes u pare.
Otisli smo malo u off, koji provajder, i koja tehnologija omogucava najbrzi, najekonomicniji upload?
[ Goran Rakić @ 22.02.2009. 23:55 ] @
Pozovi provajdere iz tvog mesta i pitaj koliko će da ti naplate uslugu da im doneseš HDD sa podacima i da ti oni naprave upload. To ti je sigurno najjeftinija varijanta. Jedino problem može biti ako ne polažeš autorska prava na materijal, ali onda bolje nemoj da se igraš sa tim u svakom slučaju.
[ Horvat @ 23.02.2009. 08:26 ] @
da,dobro sam razumeo ,hoces lovu
kao sto rekoh,vrlo verovatno ce te izaci skuplje nego sto je dobitak ;)
no proveri :)...kao sto su ti rekli provider
ili odes u neku drugu zemlju[sa jakim linkom],u igraonicu,zakacis hard i saljes
[ Jbyn4e @ 23.02.2009. 09:13 ] @
Cak i da nadjes recimo 8Mb/s (aproksimativno 1MB/s) upload-a, trebace ti oko 7 dana samo da posaljes to sve...

Cenu za 8Mb/s upload-a ne smem ni da pomislim kolika je...
[ ajdeBre @ 23.02.2009. 11:26 ] @
Citat:
petrucci: Eeee, u tome je fora. Ovo sto ja uploadujem, izuzetno je retko, plus preko 50 % stvari skoro uopste ne mogu da se nadju na netu. Osim toga ne racunaju se poeni premium user-a kakvih je na rapid-u brdo posto su najpopularniji...

A onda neko skine sa uploaded.to i upload-uje na Rapid ili Deposit ili Megaupload ili negde, pa u komentaru tvog posta postavi linkove...to nikako ne mozes da sprecis...
Citat:
petrucci: ...Otisli smo malo u off, koji provajder, i koja tehnologija omogucava najbrzi, najekonomicniji upload?

I dalje tvrdim - DHL. Btw, neces se ti od svega toga 'leba najesti...
[ bugsu @ 23.02.2009. 11:44 ] @
da je to tako lako ko sto je autor ove teme zamislio u svojoj glavi ....
nije on jedini sa retkim stvarima....

svi bi sedeli na novcu sad...
[ Emil Ranc @ 23.02.2009. 14:12 ] @
Citat:
petrucci: Eeee, u tome je fora. Ovo sto ja uploadujem, izuzetno je retko, plus preko 50 % stvari skoro uopste ne mogu da se nadju na netu....

Iskreno, ako imaš nešto što je zaista retko i traženo, a nema na netu, ja bih ti savetovao da to režeš na diskove i tako prodaješ, pouzećem, ili direktno, i mnogo su veće šanse da ćeš nešto da zaradiš nego putem onog sajta. Dok se ljudi ne izmenjaju međusobno i ne postave na net te tvoje stvari, sigurno ćeš moći već neku solidnu količinu da prodaš...

Ponavljam, ovo važi samo ukoliko je tvoj „materijal“ zaista interesantan-tražen, a za sada još uvek nedostupan na mreži...

P.S. Jel može mali nagoveštaj, o kakvom se materijalu radi?
[ Nabukodonosor @ 23.02.2009. 18:35 ] @
Citat:
I dalje tvrdim - DHL

Ili sam ja glupi...ili...ne shvatam ovo. Kako ce mu DHL u ovom slucaju pomoci?! Jel oni pruzaju neku upload uslugu za koju ja ne znam?!
[ ajdeBre @ 23.02.2009. 20:36 ] @
Nisi čitao od početka?
Citat:
Horvat: ...kao sto su ti rekli provider
ili odes u neku drugu zemlju[sa jakim linkom],u igraonicu,zakacis hard i saljes

Citat:
Jbyn4e: Cak i da nadjes recimo 8Mb/s (aproksimativno 1MB/s) upload-a, trebace ti oko 7 dana samo da posaljes to sve...
Cenu za 8Mb/s upload-a ne smem ni da pomislim kolika je...

DHL-om će i brže i jeftinije da pošalje 600GB na ~130 DVD-ja, neko bilo kojim upload-om.

Citat:
Emil Ranc: ...P.S. Jel može mali nagoveštaj, o kakvom se materijalu radi?

Šta može da bude u 600GB osim filmova?
[ petrucci @ 23.02.2009. 23:31 ] @
U pitanju su video kursevi za gitaru, bas, bubnjeve, ima nesto manje i za druge instrumente, ukupno 200 i nesto, skupljao sam to 5-6 godina, menjao sa ljudima iz Bosne, Hrvatske, trazio po netu, prebacivao sa vhs-a i tako...
Pouzecem upravo i radim, i to zadnjih 6 godina, sada dosta slabije ide, ali bez obzira, smesno je u eri interneta rezati diskove:)
Mada, Srbija ionako slabo prati promene, a vecina ljudi i ne zna to da nadje na netu cak i ako ima ne znam koji adls link...
Sve sam ja to lepo proracunao, jedino me brine je koliko ce cesto ljudi iz uploaded.to da brisu te fajlove.
Inace pogledajte na njihovom sajtu koliko nude za 10.000 downloada, koliko za svakog novog premium korisnika i sl.
Ima jedan sajt koji radi to sto ja hocu(guitartrade blogspot), imaju strava stvari, ali ne vise od mene:)
Uz to, sajt je otvorene samo za "pozvane korisnike", znaci ne mozes tek tako da udjes, mora neko da ti posalje pozivnicu i sl.
Tako da, velika je praznina tu, sada kada oni vise ne rade, mogao bi lako da upadnem, i jako brzo da postignem veliku posecenost, biti jedinstven sa nekim materijalom na netu je strava. E sad, sta moze da bude problem: zasicenje, ili veliki broj novih premium korisnika(to se manje isplati), mirrori sto neko rece, mogao bi i na filefactory, ali to bi znacilo jos 600 gb:)

Sa druge strane, veliki broj korisnika sa tim interesovanjima moze da se iskoristi na druge nacine...ili neki affiliate link, reklame, ili moja licna promocija, svasta.
Fora sa uploaded i filefactory sto su oni novi igraci, mali je broj korisnika, i mali broj premium korisnika, pa se sada malo guraju sa rapidom, nude neogranicen download...
Plus, kada je materijal redak onda korisnici nemaju mnogo izbora nego da sidaju fajl po fajl. Recimo, kada bi nasao neki link za novu skolu John McLaughlina, skidao bi 100 fajlova, ne bi pitao uopste, jedan po jedan:). Tako razmisljaju zaludjenici:)

Cela ta prica sa rapidshare, download forama je jaaaako jako interesantna.
Culi ste za Avax? Koristim ga za svasta, i uvek sam se pitao, zasto se ti ljudi cimaju i uploaduju tolike stvari. Pa ne znam, svaki user ima svoj folder udjes unutra, lik uploadovo 100 g fajlova, koji so to geekovi mislio sam. I onda vidim da rapid nudi premium naloge ako dosta ljudi dl-uje vase fajlove, pa vidim neke non-rapid linkove, sendspace, filfactory, uploaded...Mislim, svi oni dobiju neku kintu, ili besplatne naloge, niko nece 20 sati da ul-uje nesto tek tako. Skoro sam video oglas na pc berzi, lik prodaje gomilu rapidshare naloga. Sta mislite kako ih je dobio:)
[ petrucci @ 23.02.2009. 23:43 ] @
E da, bice mnogo vise od 600 GB, recimo uopste nema skole za violinu, klavir, harmoniku(osim narodnjaka:))
To za sada slabo moze da se nadje, ali...
[ tetreb995 @ 24.02.2009. 08:04 ] @
Rapid je vrlo nepouzdan..uostalom kao i vecina hostova bilo oni placeni ili free.
[ Horvat @ 24.02.2009. 09:54 ] @
a izvini,koliko si izracunao da ce te izaci upload od 600gb?

sve je to divno,ali dosta da se nadje jedan ,kako ti kazes geek,skine lepo sve te file-ove,ima neku "uber jaku" vezu,i lepo uploaduje na rs,mu... i ti si ,sta ?puko...

a opet ako je previse retko,mozda i nije toliko trazeno,ti ces mozda imati 10 ljudi koji ce ti skinuti file...a mozda i milion,ono sto je trazenije,to se vise skida,a uglavnom je i dostupnije [ili se rasprostrani]

kazes i da brisu,to ti tek ne valja,zamisli neko ne skine [sad ne znam na kom periodu brisu] npr. kako svirati violinu,i prodje vreme,i tebi odu linkovi [ode vreme,upload]...a jos gore,dan posle se pojavi neko ko bi skinuo to ;)


a inace ono sa milion linkova,mogu ti reci po sebi,cesto mi se desi kada naidjem na nesto sto dugo trazim,pa vidim milion linkova,i to jos nekih cunga lunga koje mozes samo jedan po jedan iz browsera skinuti,odustanem,cak i ako me zanima [naravno ne uvek i ne za sve]...tako da ,bolje budi "posten" pa sa sto manje linkova,kad vec mislis ovo raditi


i ne zaboravi racunicu ;)

p.s. jedan tip za upload :fax
[ ajdeBre @ 24.02.2009. 12:00 ] @
@petrucci: Čisto iz radoznalosti, koliko uopšte ima wannabe muzičara kojima to možda treba?

---
Citat:
tetreb995: Rapid je vrlo nepouzdan..uostalom kao i vecina hostova bilo oni placeni ili free.

A zašto je Rapid nepouzdan?
[ tetreb995 @ 24.02.2009. 12:14 ] @
Dovoljno je da neka dileja prijavi file kao ilegal ili copyright i da ti pobrisu seriju linkova ...cak i one koje koji su uploadovani na drugim nalozima .
[ bugsu @ 24.02.2009. 12:28 ] @
joj tih video lekcija za instrumente ima na tone.....
guitartube u google pa biraj
[ ajdeBre @ 24.02.2009. 13:56 ] @
Citat:
tetreb995: Dovoljno je da neka dileja prijavi file kao ilegal ili copyright i da ti pobrisu seriju linkova ...cak i one koje koji su uploadovani na drugim nalozima .

Eh, kada posluješ pošteno, uvek postoji rizik da te uhvate i oteraju na robiju . A dok sam se bavio upload-ovanjem, .rar-ovima sam davao besmislena imena, tako da sam malo smanjio rizik od pronalaženja i brisanja mojih upload-a. Inače su to uglavnom bile knjige, i nijedna (od oko 400 upload-ovanih knjiga) mi nije obrisana.
[ tetreb995 @ 24.02.2009. 14:43 ] @
Promena imena file-a nije nikakva "zastita" od masovnog brisanja ....recimo da je njih xyz skinulo knjigu i uploadovalo na svoje naloge rapid jednim klikom pobrise sve na osnovu checksuma i ..tako nekih sitnica. Moze se solidno doskociti tome ali ne u potpumosti..ali to je debeli OF vec :-)

Na uploaded.to kako si planirao da zaradis kintu ,nece ici bash . Ja recimo na 700 downloada imam 0.34 eura zarade. Celih ! LOL
Dobijas malo vise ako su downloaderi iz Svabije .A to sa tvojim referalom pa da se neko uclani i uzmes kintu...pfff,prepracunaj koliko ti samo treba toga da bi platio obican uploaded premium za 1 god recimo :-O
[ Horvat @ 24.02.2009. 19:50 ] @
hahhaa,stvarno su smradovi sto tvoj nelegalni sadrzaj prijave :P

lol za "zaradu"

jbno mnooooooooooogooooo moraju ljudi da skinu da bi se "isplatilo" uploadovati :)...ali ako ti mislis da ti se isplati,slobodno [kao sto rekoh fax ;)]