[ Goran_BG @ 02.04.2009. 20:43 ] @
Pozdrav drugari!

Imam 23 godine i živim i radim u Beogradu. Planiram da ove godine upišem neki IT fakultet ali zbog radnih obaveza ne mogu da redovno prisustvujem predavanjima, pa mi kao logični izbor deluje studiranje na daljinu, za koje sam čuo da je u Srbiji u zamahu.

Surfujući po internetu naišao sam na sajtove IT akademije i Fakulteta Informacionih Tehnologija, pa me zanima ima li neko ko studira na ovim fakultetima? Kakvi su utisci? Ima li još domaćih fakulteta koji nude studije na daljinu?
[ drdrksa @ 03.04.2009. 19:46 ] @
Moja preporuka ide Fakultetu Informacionih Tehnologija. Uskoro zavrsavam taj fax i odlican je.
[ Man next door @ 03.04.2009. 22:33 ] @
Ja sam takođe student Fakulteta Informacionih Tehnologija smera Informacionih Tehnologija i mogu ti ga toplo preporučiti

Ako upišeš fit možeš računati na to da ćeš studirati po modernim proramima prilagođenim tržištu, tako daćeš učiti baš ono što će ti i biti stuka. Mislim da je veliki problem kod nas što se stalno uči po nekim zastarelim programima, a studenti nakon završenog falulteta moraju i po više godina da "kradu zanat" kako bi mogli da rade na nekim ozbiljnijim pozicijama. Mislim da sa FIT-om nije tako...


Ako se već odlučuješ za eLearning, sva predavanja i vežbe ćeš imati na internetu u obliku prezentacija, čuje se i glas profesora, gledaš slajdove i sl.

Poseti stranu fakuleta, www.fit.edu.rs . Tamo možeš naći odeljak eLearning i možeš se ulogovati kao gost da bi pristupio demo predavanjima...
[ Solaris22 @ 08.04.2009. 18:59 ] @
Studiram na FIT-u i prezadovoljan sam, tako da ti ga i ja preporucujem.
[ Goran_BG @ 09.04.2009. 23:50 ] @
a zanima me kakvi su profesori na FIT-u? Da li ja kao budući internet student imam pravo da dođem na fakultet na konsultacije?

Ima li neko iskustva sa još nekim IT studijskim programom na drugim fakultetima i učenjem na daljinu?
[ Man next door @ 14.04.2009. 12:10 ] @