[ I am Andjela @ 26.04.2009. 00:11 ] @
E ovako... Ja sam pocetnik i htela bih da naravim sajt... Imam Photoshop i neko vreme radim u njemu i gotovo svi pricaju da je najbolje imati Dreamweaver pa sam i to skinula ali ne znam gotovo nista da radim u njemu, a nisam glupa. Jednostavno bih htela barem da mi date neki primer za pravljenje sajta uz pomoc Php-a i Dw-a. Moze li neko?
[ Aleksandar Ružičić @ 26.04.2009. 01:46 ] @
pre svega, moras da naucis html i css, najbolji pocetak za to je http://www.w3schools.com
[ Plug-n-Play @ 26.04.2009. 01:52 ] @
E slatko me nasmeja :) Bez ljutnje i skroz dobronamerno, ovo je kao da si rekla "ja sam pametna, ima li neko ideju kako da napravim automobil, a kupila sam sve potrebne limove...". Zaboravi na PHP bar u početku, a ako baš, baš želiš interaktivan sajt, pogledaj neki CMS tipa Joomla! ili WordPress. Predlažem ti da za početak ipak kreneš od HTML-a, a PHP, ASP, .NET i slične stvari dolaze kasnije same po sebi, ali uz puno rada, učenja... Takođe, svrati recimo na www.lynda.com i pogledaj njihove tutorijale, skroz su dobri za početnike, a na torentima ćeš već lako naći ono što te zanima. Dreamweaver je naravno sjajna alatka, ali ono što sad prolazi je isključivo CSS, a za to ti je dovoljan i notepad i skoro ništa više. Takođe, jedan od (boljih) načina je da nađeš neki sajt koji ti se dopada i da ga skineš kompletno sa neta uz pomoć programa Teleport Pro, a onda da "zaroniš" u kod i da pokušaš da provališ šta je pesnik hteo da kaže. :)
A primer koji si tražila... Hm, koliko god da su ovde ljudi dobronamerni, verujem da niko nije u stanju da ti da takav primer... Ili bar ne onako kako si ti to zamislila...
Želim ti puno sreće...
[ zaraza @ 26.04.2009. 01:54 ] @
Citat:

a za to ti je dovoljan i notepad


Mislis Notepad+ ili tako nesto :)
[ Plug-n-Play @ 26.04.2009. 01:59 ] @
Ma svejedno joj je :) Inače koristim UltraEdit ako ćemo baš da cepidlačimo hehe...
[ Radovan__III @ 26.04.2009. 09:10 ] @
Citat: