[ ivan1122 @ 27.05.2009. 09:05 ] @
Prvo da vas sve pozdravim, ne vjerujem da sam pisao ista na forumu vec samo citao. Sto se tice foruma stvarno je dosta poucan i ima obradjeno dosta tema. Tesko da ce se naci jos koji priblizne kvalitete na ex-yu jeziku.

Eh sada, totalni sam amater sto se tice VBa ali bih volio nauciti neke stvari. Pred kraj ljeta imam i ispit iz c++ pa tako da ce mi svaka pomoc dobro doci, ali idemo sada sa problemom koji sam stavio u naslov.

Dakle svako jutro bankama saljem listu uplatnica u dig obliku koje ce kasnije doci fizicki i biti ovjerene. Citav taj posao radim rucno u MSaccess-u tako sto vadim definisane podatke iz tabela i kopiram u jednu tabelu gdje kasnije dodajem redne brojeve i mijenjam datum i tako stalno. Problem je sto toga ima stvarno dosta i cesto se desi neki propust pa sve nanovo.
Nekako mi se cini da bi taj proces mogao puno lakse da se odradi u VBu koji bi sve rijesio sa jednim ili par klikova misem.

Evo kako sam ja zamislio taj program...


Imam formu u kojoj bi vec unaprijed bile definisane uplatnice kojima ja radim. Na formi bi imao text box za svaki tip uplatnice i label pored koji govori o kojoj se uplatnici radi. U text box upisujem broj uplatnica, dakle koliko kojih ce trebati da se upise u .txt file.

evo slika



Tako npr kada ukucam u txt.box1 broj 101 i u txt.box2 broj 3 trebam da mi u file.txt ispise 101 red definisan u formi za tu uplatnicu i ispod jos 3 reda druge uplatnice sa tim da na pocetnu svakog reda dodaje niz i da se niz ne prekida.



Iznad je slika file.txt datoteke kakva bi trebala biti.

Nadam se da cete se ukljuciti u problematiku
[ djpero.84 @ 27.05.2009. 09:18 ] @
Prvo, slabo ti se vidi ova slika dole, a drugo, ne znam gdje su ti podaci koji ce biti na uplatnicama, u access-u?
[ ivan1122 @ 27.05.2009. 09:56 ] @
Evo vecih slika..