[ cubaka @ 13.12.2003. 19:03 ] @
Imam modem Intel 536ep V92 i Linux RH9. Instalirao sam drajvere, ali ne mogu da pokrenem modem. Ne znam da podesim ppp (kada unesem podatke za moj modem i restartujem komp, Linux nece ponovi da se podigne, zaglavi se kod podzanja ppp)

Kako se resava ovaj problem i gde da nadjem uputstvo za podesavanje?
[ VRider @ 13.12.2003. 20:22 ] @
PPP se dize prilikom dizanja sistema? Gde si to namestio? Nisi rekao koji program koristis. Najverovatnije ces morati da editujes /etc/sysconfig/networking/devices/ifcfg-xyz i da stavis za ONBOOT "no". Ako ne znas kako da to editujes, kazi.
Za pocetak uradi to, digni sistem, pa probaj rucno da se zakacis na net.
[ cubaka @ 18.12.2003. 14:50 ] @
Ja sam totalni pocetnik u Linuxu, pa ce mi trebati neko opsirnije objasnjenje kako da se zakacim na net. Jel postoji neki Dial Up kao u Win, ili se sve to radi preko minicoma? Pozdrav!
[ VRider @ 18.12.2003. 22:26 ] @
KPPP ako si instalirao KDE, wvdial se koristi iz konzole (gotivan je kad ga podesis), ali ti ja preporucujem da koristis Network Device Control (u System Tools podmeniju). Ovo poslednje je vrlo intuitivno, i lako ces se snaci.
[ forum @ 07.01.2004. 17:18 ] @
Mozda jednostavno taj glupi modem ne reaguje pod linux-om. Cuo sam da za njega mora da se kompajlira kernel.
[ tdjokic @ 07.01.2004. 18:07 ] @
Citat:
forum:
Mozda jednostavno taj glupi modem ne reaguje pod linux-om. Cuo sam da za njega mora da se kompajlira kernel.

Postoje neke distribucije kod kojih kernel mora da se kompajlira, jer su tako namestili: Libranet, Yoper, Vector, mozda jos koja. Ali, to se radi samo zato da bi dobio kernel source koji je potreban za kompajliranje drajvera. Kod nekih distribucija (Knoppix) to nije potrebno, jer je kernel source vec instaliran kako treba. Dakle, nije modem uzrok kompajliranja kernela, to moras da uradis bilo sta da krenes da kompajliras i instaliras kod tih distribucija.