[ djole_za @ 13.07.2009. 12:37 ] @
Cao,potpuni sam pocetnik sto se Linuxa tice, juce sam ga prvi put instalirao, Suse 11.2 kao sto pise u naslovu..

Problem je u tome sto ne znam kako da podesim wireless karticu da idem na internet preko telekomovog modema.. Trazio sam odgovore po openSuse forumu,ali je tamo sve komplikovano i radi se preko konzole, sto meni ne odgovara, buduci da sam dugogodisnji korisnik windows-a, tj. navikao sam na graficko okruzenje :D

Pokusavao sam nesto preko yast-a i ulazio u network connections ili kako se vec zove, i tu sam proveo dobrih 2 sata, ali nista konkretno nisam uspeo da uradim, samo sam ustanovio da wireless kartica vidi modem.. Bio bih zahvalan ako mi odgovorite kako da podesim sve ovo, ako je moguce bez konzole posto se jos nisam uhodao po tom pitanju, a i bilo bi korisno za druge korisnike koji prvi put koriste Linux, posto nisam video slicnu temu, hvala unapred..
[ lord_celtic @ 13.07.2009. 14:22 ] @
iskreno bolje da skines 11.1 jer je 11.2 jos uvek u dubokom rozvoju.tek ce negde u novembru biti zvanicna verzija.
* Thu, Apr 23 openSUSE 11.2 Milestone 1 release
* Thu, May 28 openSUSE 11.2 Milestone 2 release
* Tue, Jun 30 openSUSE 11.2 Milestone 3 release
* between Jul 7 and 31 openSUSE 11.2 Milestone 4 release
* Sun, Aug 02 openSUSE 11.2 Milestone 5 Release
* Tue, Aug 18 openSUSE 11.2 Milestone 6 Release
* Tue, Sep 08 openSUSE 11.2 Milestone 7 Release
* Wed, Sep 30 openSUSE 11.2 Milestone 8 Release
* Thu, Oct 15 openSUSE 11.2 RC1 Release
* Thu, Oct 29 openSUSE 11.2 RC2 Release
* Thu, Nov 12 openSUSE 11.2 Release
[ combuster @ 13.07.2009. 14:39 ] @
Ako ti je wireless kartica prepoznata kao sto kazes i ako vidi telekomov ruter u cemu je problem onda? Ako imas openSuSe live gnome onda ti je najlakse da se konektujes preko networkmanager-a, ako nije instaliran onda mozes da ga instaliras preko yast-a...
[ lord_celtic @ 13.07.2009. 14:48 ] @
@combuster
pogledaj roadmap.jos je suvise rano.