[ fresh.bm @ 14.07.2009. 15:00 ] @
Potpuni sam pocetnik u linuxu,
instalirao sam Ubuntu, kako da podesim WLAN?
Ne znam kako da podesim konekciju, uspio sam napraviti lokalnu mrezu ali nikako da se povezem na internet, ne znam koju pociju da iskoristim u Network Manager-u.
Od provajdera sam samo dobio korisnicko ime i lozinku, nista vise.
Ako mi neko moze pomoci. Hvala unaprijed.
[ combuster @ 14.07.2009. 15:05 ] @
Desni klik na network manager pa edit connections, klikni na wireless tab i edituj postojecu konekciju, u tab-u wireless security izaberi pod security LEAP i tu ukucaj svoj username i password...
[ mrvica33 @ 17.10.2009. 00:59 ] @
Evo da ne otvaram novu temu imam slican problem, dakle :

instalirao sam ubuntu 9.04 i probao da podesim za LAN jer preko toga dobijam net, na win. sve radi O.K.
dakle tamo (na onu ikonicu pored sata u levom uglu) ima da se podesi wired, wierless... e posto ja dobijam na LAN net. sa statickom IP, gateway i DNS-om, i zasticenim mac-om, ja sam pokuusao da podesim ovo wired MAC adres sam stavio, ovamo IPv4 podesio na MANUAL pa ADD pa stavio IP, netmask, GETEWAY. i DNS koje su mi inache na windowsu al UBUNTA ni da cuje.
Ima neko Ideju?
[ combuster @ 17.10.2009. 08:11 ] @
Pa proveri gde je problem... Da li pinguje ruter/provajdera (ping ip_adresa_rutera) ?
[ mrvica33 @ 17.10.2009. 20:36 ] @
Problem je bio u tome sto tamo gdje se unosi MAC ja sam unosio ne MAC od moje LAN kartice sa ovoga racunara, vec od proslog pa sa njegove MAC adrese jer je na nju registrovan net (tj. dozvola za net), a na windowsu sam taj problem zaobilazio nekim programom koji mijenja MAC, generalni zakljucak ako ne stavis MAC od tvoje LAN kartice nista ne radi :D, malo sam ga iskomplikovao al rijesio sam, a ako neko naidje na slican problem eto mozda iskoristi, sigurno ne skodi :D.
Poz, hvala u svakom slucaju, bice jos pitanja ja sam TOTALNI PPOCETNIK :)))
[ R A V E N @ 22.02.2010. 18:12 ] @