[ Ivan Dimkovic @ 17.07.2009. 11:47 ] @
http://www.b92.net/info/vesti/..._category=16&nav_id=371773

Citat:

Optužnica protiv Mirka Damjanovića je podignuta pred Opštinskim sudom u Velikoj Plani. U udesu na autoputu Beograd-Niš 25. januara 2008. godine teško je povređen tadašnji ministar policije Dragan Jočić.

“Optuženi Damjanović ima pravo na prigovor u roku od osam dana od prijema optužnice. Pošto istekne taj rok biće zakazan glavni pretres”, rekao je sudija Opštinskog suda u Velikoj Plani Živan Đurišić.

Sudija je dodao da je zaprećena kazna za delo koje se stavlja Damjanoviću na teret četiri godine zatvora.

Prema saopštenju koje je izdato posle udesa u Starom Selu kod Velike Plane oko 23.30 vozač terenskog mercedesa ML 500 policajac Mirko Damjanović naleteo je na psa, izgubio kontrolu nad vozilom koje je skrenulo s puta, probilo središnju sigurnosnu ogradu i više puta se prevrnulo.
Policija je utvrdila da je vozilo Ministarstva unutrašnjih poslova u kome je bio ministar Jočić na autoputu kod Starog Sela udarilo u psa teškog oko 70 kilograma, vlasništvo Dragana Jovanovića iz Velike Plane.

Damjanović se tereti da nije adekvatno postupio u datom trenutku, naveo je sudija Živan Đurišić.


Ovaj...

Meni ovde par stvari nisu najjasnije....

- Prvo... odakle pseto od... 70kg?? na auto putu?!?!?

- Sudija kaze "Damjanović se tereti da nije adekvatno postupio u datom trenutku" ... da li neko od pravnika ovde zna koja je to "adekvatna" reakcija na pseto na auto putu i gde i u kom zakonu stoji sta treba da se radi ako naletis na pseto koje, recimo, istrci pred tvoj auto?

- Ako je istraga pokazala da je zaista ML udario u pseto.. zasto nije podignuta optuznica protiv vlasnika doticnog psa? Koliko znam, nije bas legalno ugrozavati saobracaj na auto putu ostavljanjem raznih zivih i nezivih objekata... nije li to direktno ugrozavanje bezbednosti saobracaja?

[ Horvat @ 17.07.2009. 12:10 ] @
inace,link ti ne valja,vodi do optuznice protiv vozaca nekog jocica

da...pravo pitanje,odakle dzukela na ogradjenom autoputu...

edit:sad vidim da je dobar link,samo si malko vise iseckao

btw a kakvo je stanje sa vlasnikom "psa" ,posto pise njegovo ime i prezime,da li se i on tereti?
[ Miroslav Jeftić @ 17.07.2009. 12:20 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic
- Sudija kaze "Damjanović se tereti da nije adekvatno postupio u datom trenutku" ... da li neko od pravnika ovde zna koja je to "adekvatna" reakcija na pseto na auto putu i gde i u kom zakonu stoji sta treba da se radi ako naletis na pseto koje, recimo, istrci pred tvoj auto?


Nisam pravnik, ali rekao bih da je adekvatno postupanje kad ne voziš preko 120 tamo gde je ograničenje brzine 120.

Citat:
Horvat
da...pravo pitanje,odakle dzukela na ogradjenom autoputu...


Gde piše da je ograđen?
[ Ivan Dimkovic @ 17.07.2009. 12:31 ] @
Citat:

Gde piše da je ograđen?


Ogradjen ili ne, ne vidim kakvu razliku pravi. Kada tvoje pseto ujede nekog i posalje ga u urgentni centar, ti odgovaras za to bio ti prisutan ili ne ;-)

Ako tvoje pseto zaluta na auto put i izazove tezak saobracajni udes u kome jedna osoba ostaje dozivotni invalid... mislim da postoje elementi za odgovornost vlasnika pomenutog pseta ;-)

[ Horvat @ 17.07.2009. 12:31 ] @
Citat:
probilo središnju sigurnosnu ogradu


edit:mada se ovo verovatno odnosi samo na izmedju traka suprotnih smerova
[ anon142305 @ 17.07.2009. 12:55 ] @
Blagi off:
Citat:
Horvat: "neki Jočić", a pre toga "neki Memedović", a posle toga "neki Laušević"

Jel' ti zaista u životu ne pratiš ništa, niti te išta interesuje, osim toga šta se događa na ES-u?
[ Januar @ 17.07.2009. 13:30 ] @
Folira se, big time;
impregnirao se sa clanovima ES-a koji zive preko,
edituje, trosi zagrade i pravi se neobavesten,
kao on nije odavde.
Smor.

Tema je inace jako interesantna.
[ fanfon @ 17.07.2009. 13:46 ] @
Ma kakav pas, to su izmislili da bi nasli bilo kakav razlog da izokrenu istinu. Pa i ovo da je Jocic spavao je izmisljeno da bi se njegova odgovornost izostavila. On je kao spavao, pa nije video da vozac vozi oko 200 km/h, a da je bio budan, sigurno bi mu rekao da uspori. Ma da. Price za malu decu. Gde je izvestaj alko testa, izvestaj o tacnom utvrdjenu brzine vozila? Niceg toga nema.

[Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 17.07.2009. u 14:56 GMT+1]
[ Ivan Dimkovic @ 17.07.2009. 14:34 ] @
Ajde da se zadrzimo na psu - posto je to ocigledno zvanicna prica sa kojom ce se ici i na sud, cak su imenovali i vlasnika psa...

Hajde da pretpostavimo da se auto putem krecete u Srbiji maksimalnom legalnom brzinom od 120 km/h

Sa tom brzinom, svake sekunde prelazite 33 metra.

Vreme reakcije se sastoji od:

- Senzorne reakcije
- Percepcije / prepoznavanja
- Vremena da se uspostavi situaciona svesnost
- Vremena da se donese odluka o akciji (kociti ili skretati, ili kociti i skretati recimo)
- Vremena pokreta misica
- Vremena odziva uredjaja

Sve ovo zajedno obicno traje oko izmedju 1 i 1.5 sec, a nocu i u stanjima letargije moze potrajati i duze

Na to se onda dodaje i kocioni put - tj. minimalni kocioni put, koji u slucaju 120 km/h je oko 80m sa standardnim koeficijentom frikcije

Dakle, ako se pseto (ako je uopste pitanje o psetu) isprecilo na ispod ~120-130 metara od vozila i tada je bilo uoceno, ocigledno je da postoji velika sansa da bude prilicno kasno za adekvatnu reakciju i da je vozac bio prinudjen da uradi nesto sto nije adekvatno (da je imao vremena da razmisli)

Opet, ako je vozio brzinom od 150 km/h, situacija je jos gora...

Steta sto nije javno dostupan zapisnik gde bi se tacno videlo koliko je brzo vozio sofer i sta se tacno desilo sa vozilom :(

Citat:
fanfon
Niceg toga nema.


Pa ako je vozac zvanicno tuzen, cenim da ce toga ipak morati da bude jer ne vidim kako ce ga osuditi bez elementarnih stvari :)
[ vladd @ 17.07.2009. 15:40 ] @
Bice to jedna velika papazjanija od sudjenja. Ocigledna je krivica vozaca, ali je pitanje kako je proistekla.

Sluzbena vozila vlasti su veoma sklona divljanju po drumovima, sa ili bez opravdanja. I nisu retki tragicni slucajevi.

Uvrezeni obicaju, mocna vozila, i banalan splet okolnosti bi trebali da dovedu, bar do nekog normalnijeg ponasanja u saobracaju.

Uz to, dopunska obuka "posebnih" vozaca je ocigledno aljkava i nedovoljna, tako da bi morali i na tome da rade. Ako vec smatraju da je "normalno" da se specificno ponasaju u saobracaju.

Sama nesreca je indukovala dodatnu maleroznu situaciju, da je, po pisanju stampe, nekakva "duga cev" izazvala tesku povredu ministra Jocica(ovo zbog Horvata, koji diskutuje o svemu a pravi se neinformisan).

Ime vlasnika su ubacili da bi se videlo da su nesto istrazivali, potpuno je nevazno za slucaj. Ne postoji njegova odgovornost, osim ako nije dokazano da je bio u blizini psa(i auto puta).

Poz
[ Ivan Dimkovic @ 17.07.2009. 15:46 ] @
Citat:
vladd
Ime vlasnika su ubacili da bi se videlo da su nesto istrazivali, potpuno je nevazno za slucaj. Ne postoji njegova odgovornost, osim ako nije dokazano da je bio u blizini psa(i auto puta).


Pa sad, nisam bas siguran u to... Pas je njegova imovina, i njegova imovina je izazvala vrlo gadan incident.

Zamisli da je umesto psa, recimo, "spojler" - da ti je spojler ostao na auto putu, i da se neki auto ukucao u ogradu zbog tvog spojlera i ostavio nekog u invalidskim kolicima... Nisam bas siguran da to ne bi imalo uticaja na tebe.

Mada moze biti da je cova "statista" kao i njegov "pas" i da su zaposleni u nekoj drzavnoj sluzbi, recimo MUP-u kako bi se sakrila ocigledna opasna voznja ili nenamensko koriscenje vozila... sta znas :-)
[ Slobodan Miskovic @ 17.07.2009. 15:55 ] @
A kako ce neko na sudu dokazati da je taj pas njegov. Ono interesujeme pravno kako ce neko da dokaze vlasnistvo nad psom? :)
[ Ivan Dimkovic @ 17.07.2009. 16:01 ] @
Pa ima vise nacina... ne znam da li je u Srbiji obavezno cipovanje, a i pre cipovanja su postojale metode obelezavanja.

Ako me pamcenje ne vara - obelezavanje zivotinja je zakonska obaveza.
[ Slobodan Miskovic @ 17.07.2009. 16:07 ] @
Mislim da nije obavezno bilo tada, neka me neko ispravi ako gresim...
[ Ivan Dimkovic @ 17.07.2009. 16:08 ] @
Mislim da je sve to irelevantno sada - posto su ocigledno utvrdili ko je vlasnik.
[ vladd @ 17.07.2009. 16:27 ] @
Jeste negde obavezno, negde se gleda kroz prste, cipova nema, ali nije vazno.

Moze pas da pobegne od vlasnika, neke vrste su i sklone tom ponasanju, i sta je tu vlasnik kriv.

Zato postoje i ograde oko auto puta, zbog divljaci, koja IMA vlasnika, tj drzava je vlasnik, formalno i pravno. Ko ne veruje, neka se pocne baviti krivolovom

Veca je odgovornost vozaca, i sluzbe koja odrzava auto put, zbog cega i naplacuje putarinu.

A JA sa "mojim" branikom(sa tablicama, da se zna da je moj) sam potpuno treca vrsta osobe, ja sam ucesnik u saobracaju koji rasipa krs po drumu, i snosim zakonske konsekvence.

Zato mislim da je spominjanje vlasnika u nekom drugom cilju, u krajnjooj liniji, mogao je vlasnik zajedno sa psom da prelazi auto put..
Ili je vlasnik psa probio ogradu da istrcava psa po auto putu..e to je za kaznu.

Ovako, moze da spere odgovornost sa sebe ekstremno lako, izjavama da se pas otrgao, da nije znao, nije mogao da pretpostavi, da je ograda busna i nebezbedna, lokalni politicari su ga uveli u zabludu da sve cveta i funkcionise.....tako da je njegovo spominjanje, po meni, bas cudno.

Poz

P.S> Uzgred, ime vlasnika, u Srbiji, je pandan Johnu Smitu u USA
[ Ivan Dimkovic @ 17.07.2009. 16:46 ] @
Citat:
vladd
Moze pas da pobegne od vlasnika, neke vrste su i sklone tom ponasanju, i sta je tu vlasnik kriv.


Hmmm, jesi li siguran u to? Meni to zvuci kao vrlo lose opravdanje - mislim moze pas da ti pobegne i da izujeda nekog na smrt, nisam bas siguran da te to ne bi oslobodilo odgovornosti jer ti kao vlasnik jesi duzan da cuvas doticnu zivotinju...
[ Skandy @ 17.07.2009. 17:26 ] @
Veca je odgovornost onih, koji su bili obavezni da odrzavaju tu deonicu puta. Svaki autoput mora biti ogradjen zastitnom ogradom, da bi na njemu moglo bezbedno da se vozi brzinama od 120 km/h. Sluzba koja odrzava tu deonicu puta, bila je u obavezi da ogradu zameni ili da postavljanjem znakova upozorenja i izricitih naredbi, smanji maksimalnu dozvoljenu brzinu i upozori vozace na potencijalnu opasnost.
Sta bilo da je umesto psa od 70kg, bila divlja svinja od 300kg? Ovako, vozac moze da se vadi na psa, pas na vlasnika, vlasnik psa na putare, a putari po zakonu o saobracaju nisu nizasta odgovorni.

[Ovu poruku je menjao Skandy dana 17.07.2009. u 19:02 GMT+1]
[ cozmo_im @ 17.07.2009. 17:32 ] @
Zna se koje vlasnik psa. Jos onomad su ga pronasli i bilo je u novinama i stvarno pas ima 70kg... (imao je). Pas je pobegao to vece.

Sad dal je to taj pas, izem li ga, ko zna, valjda jeste... svejedno ovaj je vozio 200...
[ Slobodan Miskovic @ 17.07.2009. 17:35 ] @
Jel ima slika psa ili je nestao? :) Ono ipak 2T * 200km/h pa udaris u nesto takvo...bas me interesuje kako je izgledao pas :)
[ Bojan Basic @ 17.07.2009. 18:11 ] @
Priča o vlasniku zaista je vrlo zanimljiva.
Citat:
Inače, pod policijskom obradom bio je i Dragan Jovanović (35) iz Velike Plane, čiji vučjak je izleteo ispred Jočićevog džipa i izazvao saobraćajku. Press je pronašao Dragana Jovanovića, koji nam je ispričao da je vučjaka Reksa, teškog čak 70 kilograma, uzeo 22. januara i pustio ga posle dva dana na Železničkoj stanici u Plani, jer nije imao čime da ga hrani.

- Strašno mi je žao što je moj Reks izazvao udes u kome je ministar povređen. Duša me boli... Mnogo sam voleo Reksa, ali morao sam da ga pustim. Nisam imao čime da ga hranim. Nikada ga ne bih pustio da sam znao da će da se desi ta strašna nesreća - kazao nam je Dragan Jovanović, koji je na kratko privođen u policiju.



Press
[ Horvat @ 17.07.2009. 19:00 ] @
i kako posle takve izjave vlasnik psa nije kriv??

[edit: a i stvarno,kako su to cudo od psa izmerili,a i kako je ostao ,posle sudara sa vozilom pri brzini od 120+km/h ,vitalan da pobegne?!?! end edit]

[off:@ prozivka na mene,jbg kad mi imena ne znace puno tih [meni] nevaznih likova,a inace "neki" jocic sam stavio u ovom slucaju da ne bih upotrebio neku pogrdnu rec,just fyi ;)

a da,naravno,es je moj centar univerzuma,secem vene kada pukne baza i ono sto nije napisano na es-u ne postoji...gluposti]
[ Miroslav Jeftić @ 17.07.2009. 19:13 ] @
Citat:
Skandy: Veca je odgovornost onih, koji su bili obavezni da odrzavaju tu deonicu puta. Svaki autoput mora biti ogradjen zastitnom ogradom, da bi na njemu moglo bezbedno da se vozi brzinama od 120 km/h. Sluzba koja odrzava tu deonicu puta, bila je u obavezi da ogradu zameni ili da postavljanjem znakova upozorenja i izricitih naredbi, smanji maksimalnu dozvoljenu brzinu i upozori vozace na potencijalnu opasnost.


Neka me neko ispravi ako grešim, ali rekao bih da ni 1% autoputa u Srbiji nije ograđen zaštitnom ogradom.
[ bakara @ 17.07.2009. 19:21 ] @
Citat:
Miroslav Jeftić:... ali rekao bih da ni 1% autoputa u Srbiji nije ograđen zaštitnom ogradom.

Ajde?
A tek sto je osvetljen...
[ Kosuth @ 17.07.2009. 20:06 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic:Pa ako je vozac zvanicno tuzen, cenim da ce toga ipak morati da bude jer ne vidim kako ce ga osuditi bez elementarnih stvari :)

Ja se iskreno nadam da ne misliš ozbiljno kad ovo pitaš...

ili ti je situacija u srbijanskom pravosuđu izmakla dužnoj pažnji,što opet ne liči na tebe.

Najmanji zajednički imenitelj srbijanskom narodu je "JOZEF K",a nezaobilazni udžbenik prilikom polaganja državnog ispita za sudije u srbijanskom pravosuđu je Kafkin PROCES...

tako da mnogima ovde poslednju šansu obezbeđuje sud u Stazburu....sad,nažalost ili na sreću... ne mogu da se odlučim.
[ anon142305 @ 17.07.2009. 20:07 ] @
Citat:
Horvat: a da,naravno,es je moj centar univerzuma,secem vene kada pukne baza i ono sto nije napisano na es-u ne postoji...gluposti]

Nisam mislio na to, vec da pravac razmisljanja (i eventualno, prikupljanje informacija) crpis jedino sa ES-a i to od ljudi (necu ih imenovati, znamo svi koji su) koji se ne mogu bas okarakterisati kao prijemcivi za zdravorazumsku konverzaciju, spremni na suocavanje cinjenica ili (pu, pu, daleko bilo) promenu sopstvenog misljenja.

P.S. Shvati ovo kao dobronamernu kritiku. I moj zavrsetak off-a.
[ Horvat @ 17.07.2009. 20:24 ] @
Citat:
Miroslav Jeftić: Neka me neko ispravi ako grešim, ali rekao bih da ni 1% autoputa u Srbiji nije ograđen zaštitnom ogradom.


pa osim ako nisu poskidali ogradu,autoput ns-bg je citav ogradjen
[ hemarikon @ 17.07.2009. 22:42 ] @
Pas se zove Reks? Zanimljivo, sećam se priče o Reksu koji se bacio ispred psa i spasao psu život.

Citat:
@Kosuth: ovde poslednju šansu obezbeđuje sud u Stazburu

Ne samo poslednju već i jedinu šansu. Sprega sudija, advokata i korupcije "običnom smrtniku" ne daje nikakvu šansu pred domaćim sudovima.
[ germanchc @ 17.07.2009. 22:52 ] @
Jadan vucijak :(... prava i jedina zrtva divljanja vozaca ministra Jocica i kretenizma njegovog vlasnika.

S druge strane, ja a ni niko koga ja znam nikada nisu videli bilo koga iz pratnje a da ne divlja i ne ugorzava druge ucesnike u saobracaju, pa jbt. jel oni uvek imaju nesto ultra hitno, bitno i vredno rizika zivota drugih ljudi da rade...a svi zajedno samo zloupotrebljavaju sluzbeni polozaj a to placaju drugi ljudi.. (nekada i zivotom)

[ Ivan Dimkovic @ 17.07.2009. 22:56 ] @
@Kostuh,

Vrlo dobro znam sta pricam, nisam se "presao"

Sudski sistem u Srbiji jeste korumpiran i sta ne, ali ovaj slucaj je jedan od potencijalnih "medijskih bombi" - tako da ne verujem da, cak i ako ima nesto da se krije, da bi isli na unistavanje zivota nekog vozaca (ako je nevin) jer to samo moze da eksplodira.

Mnogo je veca sansa da ce slucaj biti obustavljen zbog nekog proceduralnog razloga - recimo, pogresne istrage polcije ili tako necega, ili ce biti odugovlacen do besmisla, dok se potpuno ne zaboravi - a onda ce biti obustavljen.

Sa druge strane, ako je vozac vozio 150 km/h, kako se u nekim medijima spekulisalo, i zaista postoji dokaz za to - on snosi deo odgovornosti za to sto se desilo, bez obzira na psa, jer je njegovom nesavesnom voznjom izazvao udes. Ako je zaista bilo tako, onda definitivno vozac ima problem.

E sad, moguce je da su "izvadili" Ministra pricom da je spavao, kako ne bi doslo do nezgodnog pitanja da li je Ministar naredio vozacu da vozi brze od zakonskog limita... Verujem da ce i vozac isto biti "izvucen" na ovaj ili onaj nacin jer, ako nije kriv i nabace mu krivicu to moze da eksplodira na mnogo nacina (cak i da je kriv, a ministar mu naredio, opet moze da eksplodira) - bez obzira sto je u pitanju "prosla" vlast, poznato je da "vrana vrani oci ne vadi" i da generalno svaka "nova" vlast ne talasa puno (osim u slucaju cistog politickog dobitka, sto je ovde iskljuceno)

Bilo kako bilo - kockaste glave i prasece brigade ce nastaviti da divljaju, i pored Jocica u kolicima, ili zivota na teretu onog Veselinova sve dok se u Srbiji ne ustanove neka druga pravila igre, a to vreme je prilicno daleko u buducnosti IMHO :(
[ Horvat @ 17.07.2009. 23:18 ] @
ivane,definitivno si predugo napolju...pa tek te "bombe" odu pod tepih ;)
[ Ivan Dimkovic @ 17.07.2009. 23:40 ] @
Pa to sam upravo i rekao - cela stvar ce 100% otici pod tepih, nece niko ni odgovarati.
[ drbogi @ 17.07.2009. 23:45 ] @
Ovo je tradicionalni način na koji ministri unutrašnjih poslova u Srbiji podnose ostavke, još od Krcuna.
Meni je iluzorno da poverujem u zvaničnu verziju, pored silne transparentnosti u Srbiji, da baš MUp bude najotvorenije ministarstvo, nekako mi to ne ide.
Uostalom, imali su šansu prilikom predaje Ulemeka da budu isto tako otvoreni, pa nešto nije bilo puno info o tom sastanku.
Onda, odjednom posle udesa, šarplaninac postaje vučjak, još i Reks, gazda je poznat, on eto se oslobodio psa, sve valjda u strahu od zakona o zlostavljanju životinja, ministar spava neobavešten, a vozač poželeo da maltretira automobil po autoputu, kao da je prvi put seo u njega.
Informacija koliko voliš. Hmmmm.
[ hemarikon @ 18.07.2009. 01:41 ] @
Citat:
@drbogi: još od Krcuna

Ma ovaj što je naleteo na kera nije ni blizu onog što je omlatio drvo. Jer onog iz vremena na zalasku FNRJ i svitanju SFRJ mnogi pamte, neki i sa setom a ovog drugog će malo ko zapamtiti osim kao sitnog foliranta.

Šteta za kera još ako je šarplaninc ili vučjak. Ne znam kako nahraniti tu grdosiju.

[ Srđan Pavlović @ 18.07.2009. 02:27 ] @
Do nesrece uglavnom dovede niz faktora, kao sto je verovatno i ovde...

1. Ne postojanje ograde koja bi onemogucila zivotinjama da izadju na autoput
jer zaista predstavljaju veliku opasnost po ucesnike u saobracaju
2. Sami vozaci, koji i pored ogranicenja od 120kmh voze 150 ili 200kmh
3. Neodgovorni vlasnici - jer pas nije kriv, uvek je kriv vlasnik koji mora o
zivotinji da vodi racuna ako vec zeli da je poseduje.
4. Policija koja ne sankcionise efikasnije prekoracenja brzine na autoputevima
te su ona vise pravilo nego retkost.

Jednom recju - multiple failure.
[ vladd @ 18.07.2009. 10:48 ] @
Mnogo si nezan Kernel, to se na srpskom kaze multiple pigshit


Greska je kada sve funkcionise, pa se pojavi propust u nekom trenutku. Ovde se ignorise brljotina duze vreme.


Citat:
hemarikon: Pas se zove Reks? Zanimljivo, sećam se priče o Reksu koji se bacio ispred psa i spasao psu život.


To je mnogo vise zanimljivo nego sto izgleda. Pogotovo sto istoricari sumnjaju u "uspeh" prvog Reksa, pretpostavka je da je "drugi pas" u stvari "treci covek"..

Poz
[ hemarikon @ 18.07.2009. 12:59 ] @
Lično mislim da je Reks uspeo, a i pas. No sad je kasno da se bilo šta promeni.

Ali u slučaju ove saobraćjke stičem utisak da se izvodi neka igra. Nije moguće da su sudovi počeli da sude po zakonu.
[ morihei ueshiba @ 19.07.2009. 10:08 ] @
Nisam mogao da odolim....
Posle tri dana od nesrece u kojoj je stradao najomrazeniji ministar policije(medju pripadnicima iste),verzija koja je brzinom svetlosti stigla do poslednjeg policajca u MUP-u je bila sledeca:
Lica u vozilu-ministar,sluzbeni vozac i lovacki ker
Za volanom-ministar(bio je dobro poznat njegov obicaj da preuzme volan kad su uslovi takvi da moze malo da se nagazi...)
Brzina-200km/h
Lovacki ker na zadnjem sedistu u jednom trenutku pozeli malo da prodje napred u krilo svom gazdi...
Znaci,pas kao uzrok nesrece je postojao?
Naravno,niko nije smeo da glasno komentarise zvanicnu verziju,ali onaj ironican smesak u uglu usta (ne samo)jednog saobracajnog policajca bio je sasvim dovoljan da se izvede zakljucak kako je stradao strastan lovac i vozac.
Naravno,ja kao patriota i lojalan gradjanin nisam mogao da poverujem da bi jedan ministar dozvolio sebi da napravi takvu glupost,ubedjen sam da je u pitanju masonska zavera i da je pseto na auto-putu clan Bilderberg grupe,cipovan sa zigom zveri i specijalno obucen da izleti na put nasim naporima da sacuvamo Kosovo.
Eto....
[ hemarikon @ 19.07.2009. 11:25 ] @
Još uvek ne kapiram. Ako je četvoronožni ljubimac bio u vozilu i ometao vozača, u čemu je problem? Bahato ponašanje i vožnja u pijanom stanju (ne nužno pod dejstvom alkohola) nije nešto čega se ministri stide već čime se ponose. Ako nije ozbiljnije povredjen još neko osim ministra nieće biti nikakvih posledica po vozača jer ministar je tražio od vozača da vozi tako kako vozi. Ili neko naivan misli da je vozač na svoju ruku? U tom slučaju mu ministar ne bi ostao dužan. Naplatio bi on to van suda. Ako je vozio ministar opet nema šta da traži.

Uopšte ne shvatam zašto se pokreće ta priča. Stiče se utisak da je sud odlučio da savesno ispita ceo slučaj i da je pronašao rupe u iskazima aktera dogadjaja. A laži u iskazima aktera ima na kamare. Ali da poverujem da sudovi u ovoj državi savesno rade svoje poslove... To su priče za malu decu. Evo, preključe mi je stiglo rešenje od jednog beogradskog suda kojim "obustavljaju postupak po mojoj krivičnoj prijavi". U životu nisam čuo za taj sud pa mu nisam ništa podnosio, niti sam u životu podneo krivičnu prijavu protiv bilo koga.
[ morihei ueshiba @ 19.07.2009. 14:22 ] @
Pa ni ja ne kapiram,ali zamisli sledecu situaciju:da si ti ministar koji se vraca iz nekog privatnog lova sluzbenim autom i pri tom TI vozis,a nije po PS-u,a vozis i privatnog kera sto takodje nije po PS-u,a verovatno si i popio koju,sto nije...i izazoves saobracajku pri nedozvoljenoj brzini,a ovamo su ti puna usta legalizma i Kosova itd,a usput znas da je zbog tvog bahatog,neodgovornog i bezobraznog ponasanja rasulo u tvom ministarstvu,a pripadnici ministarstva na losem glasu,sta bi bilo logicno?Da cinjenice izadju na videlo(a u tom trenutku vladajuca koalicija je bila vec puna i prepuna slicnih brljotina,samo bez ovako loseg ishoda za aktere),pa da se sve urusi,ili da se stvari zataskaju u prvom trenutku,izmisli neka prica(veoma glupa,ali jedino moguca u datoj situaciji),optuzi neko drugi(a proces ce da se vuce veoma dugo,taj neko koji prima odgovornost na sebe ce da bude lepo obestecen ili ce da mu se pripreti),a tebi ce da se omoguci najbolje moguce lecenje o trosku drzave,osiguranje ce da tvojima isplati veooooooma pristojnu sumu itd.To sve ne bi bilo moguce da su cinjenice poznate,u najmanju ruku bi javnost vrsila pritisak,a razni novinari dosadjivali itd.Ovako,sta je tu je.Covek ostao invalid,ali dalja steta po vladajucu garnituru izbegnuta.
Ali to nije tipicno za Srbiju,tako je svuda,uvek se procenjuje steta i korist od priznavanja istine ili zamagljivanja pomocu nekih konstrukcija(princeza Dajana,Jerg Hajder itd).Ja volim da znam istinu,ali iskreno,nisam siguran da li je pametno da je znaju svi.Uostalom,da smo dobili istinu na tacni istog dana o cemu bi raspravljali sada?
U medjuvremenu sam saznao da su i iluminati tu debelo umesali prste...
[ hemarikon @ 19.07.2009. 15:09 ] @
Dobro, onda smo imali njegovu stranku na vlasti i oni naravno sve zataškavaju. Ali sada su drugi na vlasti i opet imamo da se manipuliše tačnim podacima. Što bi aktuelna vlast podržala opozicionu stranku koja je na svakom koraku pljuje i proziva?

Šta su to "iluminati" ?
[ morihei ueshiba @ 19.07.2009. 16:07 ] @
Izvini,ali nemoj da si naivan.Drugi na vlasti?LOL!U Srbijici je na vlasti uz manje ili vece oscilacije(citaj:medjusobne obracune) ista ekipa i njihovi potomci i ucenici,jos od 1945.Djindjic ih je malo poremetio neko vreme,ali kad su se osvestili...po kratkom postupku,pa onda po starom.
A ta aferica sa Jocicem je samo to...aferica.Sta mislis zasto ovi „novi“na vlasti nisu istrazili i sankcionisali mnoge brljotine i aferetine i uzimanja love od strane prethodnih vlasti,cak i kad im se otvoreno bode prst u oko dokazima(ajde recimo da pomenem Brankicu Stankovic i njene emisije).Pa,svi su u istom kolu,namazani i medjusobno ucenjeni.Nema sanse da se ispliva iz tog mrtvog mora.Ako neko i ispliva,zbrise napolje i ne vraca se.
A iluminati su neke opasne baje koje vladaju svetom,naravno u tajnosti.Nesto kao nindze(ko god vidi nindzino lice,umrece u najstrasnijim mukama :( ).Oni su bre glavni krivci za sve!A nisu uopste bezazleni,ja sam cuo da dok smo mi na dvoru Nemanjica jeli viljuskama,oni su...isto jeli viljuskama!Zamisli ako su bili toliko napredni u to vreme,kakvu tek sad moc imaju!Jedan od clanova je i Chuck Norris,za koga kruzi legenda da je jednom zalupio slusalicu Olji Beckovic,pa sad ti vidi kolika je moc u pitanju!
[ morihei ueshiba @ 19.07.2009. 16:08 ] @
Sorry zbog ove zajebancije oko iluminata,cisto da unesemo malo zezanja :)
[ hemarikon @ 19.07.2009. 16:37 ] @
Ma jasno je da su njihove "razmirice" potpaljivanje glupog naroda. Zato se i pitam šta im se ovde omaklo. Ali da se ne ponavljam...
[ dmauka @ 20.07.2009. 06:45 ] @
Veselinov ubi devojku u sred Beograda prolaskom na crveno pa se niko nije bas uzbudio (od vlastodrzaca, naravno).
Dok se lomataju i ginu samostalno...hvala im.
Zao mi je samo psa..
[ hemarikon @ 20.07.2009. 08:55 ] @
Pripazi šta pričaš. Ovi su dobili nalog odozgo da brišu sve nepoželjne poruke. Zato neću da kažem da se sve slažem stobom.
[ dmauka @ 21.07.2009. 15:34 ] @
Citat:
hemarikon: Pripazi šta pričaš. Ovi su dobili nalog odozgo da brišu sve nepoželjne poruke. Zato neću da kažem da se sve slažem stobom.


Verovatno zato stoji moje puno ime i prezime u potpisu.

Ali zar nismo svi svesni da se ovakve stvari s vremena na vreme ponavljaju? Nikome tu nista nije cudno?

edit: malo sam pomesao teme...izvinjavam se

[Ovu poruku je menjao dmauka dana 21.07.2009. u 17:09 GMT+1]
[ hemarikon @ 21.07.2009. 15:56 ] @
Jasno da se ponavljaju. Objašnjenje je jednostavno kabadahije su u svim porama ove države. To me ne čudi, čudi me odsustvo reakcije gradjana. Sve dok nema reakcije to će se ponavljati. I to je taj začarani krug.
[ fanfon @ 21.07.2009. 16:23 ] @
Citat:
dmauka: Veselinov ubi devojku u sred Beograda prolaskom na crveno pa se niko nije bas uzbudio (od vlastodrzaca, naravno).
Dok se lomataju i ginu samostalno...hvala im.
Zao mi je samo psa..


Nije ga ni bilo. Jeftin izgovor za skretanje paznje i smanjenje odgovornosti. Ja vozim troje u autu, vozim prebrzo, sletim s puta, udarim u drvo i niko ne prezivi osim mene-tesko da bi se kao obican gradjanin izvukao na izgovor da mi je izleteo pas jer bi se sprovela istraga, trazili detalji. Ali da mi se to isto desi kao ministru policije-tu se moze i slon pojaviti, a ne pas...
[ Ivan Dimkovic @ 21.07.2009. 18:12 ] @
A kako si ti tako siguran da nije bilo psa?
[ fanfon @ 21.07.2009. 20:07 ] @
Isto kao sto si i ti siguran da ga je bilo. Samo zato sto su javno objavili da je bilo i ti si poverovao? S obzirom da je drzavna masinerija fabrika lazi, vise im nista ne verujem. A imao sam prilike da prisustvujem odredjenim dogadjajima za koje je medijski "javni" servis izvestavao i da se uverim kako prave budale od naroda jer im se moze. Znam kako lokalni funckioneri na vlasti koriste svoj status za razne privilegije, imao sam prilike da vidim kako zandarm u civilu ne spusta ispod 140 i prolazi sve patrole sa pokazivenjem legitimacije(preko 70 zaustavljanja za mesec dana zbog prekoracenja brzine i nijedna kazna)...A sta se sve radi na najvisim pozicijama-o tome mogu samo da sanjam. Ali da im ista verujem sto kazu, to vise ne...
[ Ivan Dimkovic @ 21.07.2009. 21:03 ] @
Citat:
fanfon
Isto kao sto si i ti siguran da ga je bilo.


Ja sam cak napisao "AKO" je bilo kuceta ... rekao bih da je to rec za odredjenu dozu sumnje. Opet, ne mogu biti siguran u to.

Citat:

Samo zato sto su javno objavili da je bilo i ti si poverovao?


Pa sad, istini za volju ne znam zasto bi morali da izmisle dzukca... Kao izgovor jeste OK, ali ima i boljih koji ne ukljucuju potrebu za zavaravanjem panduracije koja je radila uvidjaj.
[ fanfon @ 21.07.2009. 21:25 ] @
Seti se samo koliko je bilo mahinacija kad je Veselinov bio u dzipu, oko dvojice gardista u Topcideru. Pa samo ako zelis da zastitis nekog kome je zastita veoma potrebna mozes tako nesto da nacinis od slucaja. Dok je svojevremeno vrsena potraga za nastradalima na Zabaljskom mostu Velja Ilic kaze na rts-u negde 4-5 dan: "Svaki dan 100 camaca pretrazuje Tisu, nacemo ih sigurno". A istina je bila da ih je bilo 7-8. Naravno da ih nisu nasli, osim jednog. Toliko o javnom servisu i nasem pravu da znamo sve...
[ germanchc @ 21.07.2009. 22:16 ] @
Tako je fanfon, jednostavno covek kada cuje nesto na RTS-u i to kao zvanicnu izjavu nekog ministra gotovo uvek moze da se kladi da je neka laz....znaci ali uvek , samoubistva vojnika,opalio pistolj slucajno.. samo zatsakavanju a kada je mup u pitanju to je tek vrh...

Neprimer ovaj direktan slucaj...pas izleteo na put ovaj ga "potkacio"... i pas preziveo :) wtf. 2.5 tone pri naletu od 200km/h, pa da ga je bilo kako potkacio pa i makar malo psa nebi bilo... pa se posle neko dosetio da je to prilicno glupa verzija pa su onda kao refleksno zaobisli psa i udarili u ogradu ali je zato vozac pri mrklom mraku procenio da je u pitanju vucijak od 70kg i ovi ekspresno nasli psa u krugo od nekoliko hektara :).. e da, i pritom ministar nikada u zivotu nije video okrivljenog vozaca da gazi preko 80 km/h .. ma da, nije imao pojma.
[ hemarikon @ 21.07.2009. 22:47 ] @
Kako ide ona pesma? "Laž, sve je bilo laž".
Ne, nije bilo... jeste, bivstvuje.

Saberite 1 i 1. Pas se zove Reks. Koga je Reks spasao? Psa. Reks opet treba da spase psa.
[ Silencer @ 29.07.2009. 10:16 ] @
Ja mislim da treba odgovarati pas jer je napravio udes i pobegao. Sto njega niko ne goni krivicno ? :O

Anyway kako god da okrenes i da je vozio 60 na sat i udario u psa na isto bi se svelo.

70 KG Pas ?
[ hemarikon @ 29.07.2009. 10:20 ] @
I jazavac, i jazavca na sud :o)
[ ajevic @ 10.08.2009. 17:05 ] @
Evo sad sam se vratio iz Hrvatske i kod Slavonskog Broda udario psa na auto putu od nekih 40kg. Vozio sam C4 Picasso, 130 koliko je i ogranicenje i malo mi je napukao branik, razbila se maglenka i pukla je plastika sa unutrasnje strane blatobrana. Puklo je jezivo, mislio sam da je pola auta razneseno, ali auto kao da je preko sahta presao nista se nije zadrmao. Nisam naglo skretao ni kocio, samo nagnuo na stranu sto vise da ga izbegnem. Mozda je to samo puka sreca, ali cudno mi je da tako jeziv udes bude izazvan od psa makar i duplo tezeg, uostalom i dzip je tezi i brze je vozio a i vise je ljudi imao u sebi....

Ono sto su mi rekli na pumpi, i kasnije presretaci koji su pravili uvidjaj je da su Hrvatske Autoceste odgovorne za to, jer sam vozio po propisu, bez alkohola itd. Autoput mora biti ogradjen da bi se upravo sprecilo pojavljivanje zivotinja na putu. Sad jos samo da provalim kome i kako da trazim nakandu stete, posto ne bih aktivirao kasko ako nisam kriv. A ovi iz DDOR-a samo mogu da pokriju stetu kaskom, ne zele da dalje potrazuju od cesta, tako da gubim bonuse :(