[ MacakMackin @ 27.07.2009. 10:40 ] @
Poslije citanja tema i tema...foruma i foruma...gdje svi predlazu da je najbolja pocetnicka gitara Yamaha F310 ...definitivno sam odlucio da je kupim...
Ali posto sam totalni pocetnik...sto jos uz gitaru da kupim ? da li trzalicu?sto sve???neso za nastimavanje?sto???
[ dejankuki @ 27.07.2009. 11:11 ] @
Imas ti vremena da razmisljas o tome, jer sta god kupio uvek ce ti nesto faliti... tj. kako ti krug znanja raste tako ce ti rasti i krug potreba..

najosnovnije ipak je,

trzalica, kabli, stimer, kais, pojacalo.. i knjige ili video kursevi za ucenje.. ;)


onda idu pedale ili procesor, pa vece i bolje pojacalo, pa bolja gitara... pa .... i tako u nedogled..



dok na kraju shvatis da je jedino vazno svirati... :)


dobrodosao u svet
[ Kovacevic Vladimir @ 27.07.2009. 11:14 ] @
Evo moj predlog:



acaradio i dejankuki znaju šta je sve na slici.

Pozdrav
[ MacakMackin @ 27.07.2009. 13:55 ] @
E pa kupicu tu F310P znaci taj paket sto sve dobijam uz nju jel sve sto mi treba ???
Sto sve dobijam uz ovaj paket????
[ acaradio @ 27.07.2009. 14:31 ] @
Da vidimo sta sve tu ima:
Gitara, futrola, kais, tri trzalice, motalica za zice, rezervni komplet zica, kapodaster, frulica za stimovanje (Pitch Pipe Tuner), zidni nosac za gitaru.
Imas sve sto treba, mada bi valjalo da kupis i jedan pravi stimer za gitaru, digitalni ili analogni, svejedno. To je prilicno jeftino.

Vidi da u kupovinu povedes sa sobom nekoga ko ima bar neko iskustvo sa gitarama, da bi se proverio kvalitet instumenta - prvenstveno vrat gitare koji treba da bude prav, sa lepo ukucanim pragovima, i da ima prijatnu "akciju" (da ne bude bolno za sviranje).
Ako je gitara potpuno ispravna, budi siguran da ce ti se svideti, poznajem bar pet ljudi koji imaju taj model (neki od njih vec vise od 20 godina) i potpuno su zadovoljni.
[ Kovacevic Vladimir @ 27.07.2009. 15:05 ] @


Ne znam kakva je ponuda u kupovini kod nas. Prilažem Ti da vidiš: http://www.argep.hu/product_417911.html